וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "הקלאסיקו עושה אותנו חרמנים. בשביל זה אנחנו משחקים"

אחרי העלייה לפסגה ולקראת המשחק הענק, בלם ברצלונה סיפק ציטוט נהדר וזכה לתשובה משעשעת מראמוס, שכבש ונפצע בהפסד ריאל. מאמן ויאריאל על ניימאר: "הוא השחקן הכי חשוב בליגה כרגע"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הליגה הספרדית יצאה אמש (ראשון) לפגרת הנבחרות עם מהפך בפסגה, לשם עלתה ברצלונה, שהביסה 0:3 את ויאריאל בקרב צמרת וראתה את יריבתה הגדולה ריאל מדריד שומטת יתרון בדרך להפסד 3:2 בסביליה. בעוד שבועיים, עם החזרה מהפגרה, ריאל תארח את בארסה לקלאסיקו הגדול הראשון של העונה ותנסה לסגור את פער שלוש הנקודות שהטרבליסטית פתחה אתמול.

ג'רארד פיקה ניימאר שחקני ברצלונה. GettyImages
ניימאר כבש שער נהדר, פיקה סיפק ציטוט לא פחות טוב/GettyImages

"בארסה נתנה מכה לפני הקלאסיקו", חגגו ב"ספורט" הקטאלני, "השעה הבעייתית של המשחק והכושר של חלק מהשחקנים, שלא מפסיקים לרגע, הובילו למחצית ראשונה חלשה ונטולת שערים, אבל אחרי ההפסקה ניימאר וסוארס דאגו להשאיר את הנקודות בקאמפ נואו".

שני הדרום אמריקאים הנהדרים כבשו את כל 17 שערי הליגה האחרונים של בארסה, כולל גולאסו מדהים של ניימאר אתמול, כאשר בשער השלישי הוא מקפיץ את הכדור מעל ראשו של השומר שלו ובועט פנימה: "הם הפסיקו את התלות במסי", כתב לואיס מסקארו ב"ספורט", "בארסה נדרשה להרבה עבודה ומאמץ. האפקטיביות של ניימאר וסוארס מאפשרת לקבוצה לשרוד בלי מסי ואלה חדשות נהדרות".

עוד באותו נושא

הפסד בכורה לריאל מדריד, 3:2 בחוץ מול סביליה

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד כובש במספרת מול סביליה. רויטרס
"כמעט הגעתי לאורגזמה מהקלאסיקו". ראמוס כובש ונפצע/רויטרס

מרסלינו, מאמן ויאריאל, החמיא: "ניימאר הוא השחקן הכי חשוב בליגה כרגע. אי אפשר לעצור אותו כשהוא מול השער, הוא בכושר אדיר, הוא פורח, צעיר". ב"אל מונדו דפורטיבו" הוסיפו: "ניימאר, הספקטקל הטוב ביותר בעולם".

את הציטוט הטוב ביותר בסיום המשחק סיפק ג'רארד פיקה, בלם בארסה: "הקלאסיקו עושה אותנו חרמנים. אנחנו משחקים כדורגל בשביל להיות חלק ממשחק כזה. כל דבר יכול לקרות בו". על תקרית מסיבת ההאלווין של השחקנים אחרי ניצחון החוץ על חטאפה בשבוע שעבר אמר פיקה: "נעשה זאת שוב בשנה הבאה ובשנה שלאחר מכן. לא ידענו ששחקן שלהם נמצא באמצע מסיבת עיתונאים ואנחנו מצטערים שהפרענו, רק רצינו ליהנות. כולם יודעים שהנשיא של חטאפה הוא אוהד ריאל ורוצה להיות נשיא המועדון יום אחד, אבל לשלוח לעיתונאים תמונות של חדר ההלבשה מבולגן, בניגוד לאיך שאנחנו השארנו את המקום, זה כבר חוסר כבוד".

בצד השני, המאוכזב, ניסו בריאל להבין מה השתבש: "קריסה בלתי צפויה", נכתב ב"אס", בעוד שב"מארקה" הלכו על "פצועים לפני הקלאסיקו", כרמז לפגיעה של סרחיו ראמוס, שנפל לא טוב על הכתף אחרי המספרת הנהדרת שכבש בפתיחה ונאלץ לנטוש את המשחק. ראמוס אמר בסיום: "אני בסדר, נפלתי לא טוב, אבל אהיה כשיר. שיחקנו רע מאוד ורואים את זה בתוצאה. היינו סטטים מדי".

על הציטוט של פיקה, חברו לנבחרת, הגיב ראמוס: "אנחנו דואגים רק לעצמנו, העונה עוד ארוכה ויכולים לקרות אלפי דברים. אני לא יודע אם גם אני חרמן מהמשחק הזה. אף פעם לא הגעתי לאורגזמה ממנו, אבל כמעט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully