וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "מאמין שתוך חודש-חודש וחצי כבר נהיה במקומות אחרים"

8.11.2015 / 11:18

המאמן החדש-ישן של המועדון ערך מסיבת עיתונאים ראשונה: "באתי רעב מאוד". בנתניה זועמים על הדיבורים בנוגע להסכם עם מכבי תל אביב. אוסידון: "אם מרגוליס היה כשיר, הוא היה משחק"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מרום שפיצר

ראובן עטר שב היום (ראשון) לקדנציה חמישית במכבי נתניה, וערך מסיבת עיתונאים ראשונה בקבוצתו החדשה-ישנה. "כמובן שאני שמח מאוד להיות כאן, לחזור לקבוצה. נכון שהמצב לא משהו מבחינת צבירת הנקודות, אבל אני מאוד מאמין בסגל הקיים וחושב שאפשר להפיק ממנו הרבה יותר. אני מאמין שתוך חודש-חודש וחצי כבר נהיה במקומות אחרים", אמר המאמן.

עטר הוסיף ואמר: "אני לא פוחד מהצהרות, עקבתי אחרי הקבוצה לכל אורך המשחקים. יש פה שחקנים טובים. יש כמה בעיות מקצועיות ומנטליות שצריך לשפר, זה ניתן לתיקון. אני מאמין שאעזור לשחקנים ואתן להם את הכלים כדי לצאת מהמצב הזה. אתן לכם דוגמא למשהו מנטלי: תסתכלו על עשרת המשחקים האחרונים - בחלק גדול הקבוצה ספגה ורק אז התחילה לשחק. זה משהו שננסה לטפל בו".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר. יוסי ציפקיס
נרגש ורעב. עטר/יוסי ציפקיס

עטר הוסיף: "ככל שעובר הזמן אתה יותר מתגעגע ורעב. באתי רעב מאוד, אני רעב מאוד להצליח. אני מאוד אוהב את מועדון הזה, היו לי הרבה שנים טובות כאן. שלוש פעמים איתי הקבוצה הגיעה לאירופה, העליתי את המועדון הזה ליגה פעם אחת. לצערי כולם מנסים להדביק לי את הורדת הליגה של נתניה, אבל שכחתם שאני הגעתי רק לשישה משחקים, כשהמצב היה נואש. לא אני הורדתי את נתניה ליגה, אני כמעט הצלתי אותה. היו לי פה המון רגעים טובים. נתניה זה המקום הכי חם שיכול להיות, המקום הכי נכון עבורי לשקם בו את קריירת האימון שלי. אני מבטיח משבחינתי, לא אעזוב את מכבי נתניה".

היו"ר דורון אוסידון אמר: "רציתי את ראובן בהפועל תל אביב עוד לפני שפניתי לקשטן. אני מעריך אותו המון שנים, ואין לי ספק שהוא האיש המתאים - מבחינת היכולות, החיבור למועדון, הכל. מהשנייה הראשונה במועדון הוא מרגיש פה בבית, ואני מניח שזה יקרין על השחקנים. אני מאוד שמח שהוא פה. הוא מאוד רעב להצלחה, ואין לי ספק שיצליח. הוא יודע בדיוק מה צריך לעשות".

עטר מתחבק עם אלון חזן/יוסי ציפקיס

במנהלת הליגה יחליטו הבוקר (שבת) כיצד לערוך את הבירור בעניין אי שיתופו של גאל מרגוליס במשחק אתמול בין מכבי תל אביב למכבי נתניה. גורמים במנהלת שוחחו אמש עם יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון, שהיה כעוס על כך שהמשפט הראשון בתגובת המנהלת אמש התייחס לכך שהמנהלת מגנה בחריפות את התנהלות מכבי תל אביב ומכבי נתניה. בנתניה טענו כי לפני ההודעה על גינוי, המנהלת הייתה חייבת לסיים את הבירור שהיא מתכוונת לעשות.

בכל מקרה, מכבי נתניה מתכוונת לשתף פעולה עם כל בירור אשר יתבצע ובתוך זה לשלוח את גאל מרגוליס למסור את גרסתו אם יתבקש. בנתניה יטענו כי אין הסכם בעל פה בינם לבין מכבי תל אביב המורה על אי שיתופו של מרגוליס במשחקים בין הקבוצות. "לא היה הסכם ביני לבין מכבי תל אביב", התעקש אמש אוסידון. "אם מרגוליס היה כשיר הוא היה משחק כפי ששיחקו ברק לוי ומשה לוגסי - שגם מושאלים ממכבי תל אביב". במכבי תל אביב סירבו להתייחס לפרשה.

ג'ורדי קרויף שירד מהתא בו הוא צופה במשחקי הקבוצה בבלומפילד, לא נעצר ליד התקשורת ומיהר לכר הדשא. על העובדה שסוכנו של מרגוליס אבי נמני אמר את הדברים במהלך השידור הישיר של המשחק בו שימש פרשן, אמרו במכבי נתניה: "אבי הוא הסוכן של מרגוליס, הכול טוב ויפה. הוא לא יכול היה לדעת מה נסגר בין המועדונים. הוא מייצג את מרגוליס ולא את המועדונים". אמש, בתכנית יציע העיתונות בערוץ הספורט חזר בו נמני מדבריו וטען כי לא הובן נכון.

לא ברור עד כמה במנהלת ובהתאחדות ילכו עם הסיפור רחוק. מדובר בסיפור אשר קשה מאוד להוכחה מאחר ששני הצדדים שכביכול סיכמו את הדבר, לא מודים בו ומכיוון שמדובר בהסכם בעל פה, יש בעיה להוכיח זאת, אלא אם צד אחד מאשר את הדברים. בכל מקרה, מרגוליס עצמו התאמן בשבוע שעבר בצורה מלאה ובכל זאת אמר אתמול בבלומפילד שהוא לא כשיר. על סיבת היעדרותו אמרו בנתניה: "מרגוליס לא היה כשיר בריאותית למשחק. אנחנו לא חייבים לפרט בדיוק מה הסיבה. יש חסיון רפואי לכל אדם".

על דבר אחד אפשר להיות בטוחים כבר עתה. אם היה הסכם ג'נטלמני בין נתניה למכבי תל אביב, הוא לא יתפוס במפגש הבא בין הקבוצות כי גאל מרגוליס בטוח ישחק בו. איך אמר גורם המצוי בפרטים אמש: "גם אם זה יהיה על רגל אחת, מרגוליס ישחק במשחק הבא בין הקבוצות".

הבוקר, אגב, לקח חלק מרגוליס באימון הבכורה של ראובן עטר.

עדכון ראשון: 8:12

עוד באותו נושא

מרגוליס לא נכלל בסגל נתניה, מכבי תל אביב עשויה לעמוד לדין

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה גאל מרגוליס. יוסי ציפקיס
יהיה קשה להעמיד לדין. מרגוליס באימון היום/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully