וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגוליס לא נכלל בסגל נתניה, מכבי תל אביב עשויה לעמוד לדין

7.11.2015 / 20:26

גורמים המעורים בפרטים טענו כי קיים הסכם בע"פ בין האלופה לנתניה לגבי אי שיתוף הקשר, זאת בניגוד לחוק המושאלים. אוסידון: "הוא לא חש בטוב", במנהלת הגיבו גם נגד הסוכן אבי נמני

קובי אליהו

חלוצה של מכבי נתניה, גאל מרגוליס, לא שותף הערב (שבת) במשחק מול מכבי תל אביב. גורמים המעורים בפרטים טוענים כי קיים הסכם בעל פה בין מכבי נתניה למכבי תל אביב לפיו הקשר לא ישותף במשחקים נגד שתי הקבוצות, וזו הסיבה שהוא לא נכלל הערב בסגל למשחק.

שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס. יוסי ציפקיס
אז למה הוא לא שיחק? גאל מרגוליס/יוסי ציפקיס

במכבי נתניה לא מאשרים את הפרטים, וגורם במועדון אמר כי מרגוליס לא חש בטוב היום וסבל מבעיה בריאותית שלא אפשרה לו להיות בסגל. במכבי תל אביב, כרגיל, סירבו להתייחס לפרטים.

יש לציין כי מרגוליס הושאל בתחילת העונה ממכבי תל אביב למכבי נתניה יחד עם השוער ברק לוי והקשר משה לוגסי, ששניהם נוטלים חלק במשחק, כך שלבטח לא קיים בעניינם שום הסכם דומה. חובה להדגיש כי במהלך הקיץ האחרון העבירו בהתאחדות לכדורגל את חוק המושאלים לפיו קבוצה המשאילה שחקן לקבוצה אחרת לא תוכל לדרוש את אי שיתופו במשחקים מולה.

בהנחה שאכן קיים הסכם כזה לגבי מרגוליס, יצטרך תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף לקבל החלטה האם להעמיד לדין את הקבוצות ואולי אף את השחקן. יש לציין כי אם אכן מדובר בהסכם שבעל פה, לא יהיה כל כך פשוט להוכיח זאת.

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "מנהלת הליגות מגנה בחריפות התנהלות המועדונים מכבי תל אביב ומכבי נתניה בגין אי שיתופו של שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס, המושאל ממכבי תל אביב, וזאת לאור דבריו בשידור של סוכן השחקן, אבי נמני, על הסכם בין הקבוצות על אי שיתופו של השחקן. המנהלת תערוך ברור וככל שאלה פני הדברים היא תמצה את הדין עם המועדונים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גיא צרפתי עוזר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
התרגש. צרפתי/קובי אליהו

עוזר מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי, שעמד על הקווים כי ראובן עטר עדיין לא עבר בבקרת התקציבים, אמר: "היה מרגש וכיף לעמוד על הקווים, במיוחד עם קבוצה ששיחקתי בה, מכבי נתניה. הייתה אווירה טובה, היה משחק טוב. חבל שהפסדנו. אני חושב שעצרנו את מכבי תל אביב בהרבה מצבים, הגענו ללחוץ ולנצח, כי אנחנו חייבים נקודות. אנחנו לא מסתפקים במחמאות. יש לנו עכשיו שבוע וחצי להתארגן, יש פה קבוצה טובה, עם שחקנים מצוינים וקהל נהדר, מכבי נתניה לא תהיה במקום האחרון".

על השיחה שהייתה לו עם ראובן עטר, אמר צרפתי: "החלפנו חוויות, היינו ביחד במכבי נתניה, ראובן הוא איש כדורגל והחיבור שלי איתו מצוין. הוא מכיר את הקבוצה לא פחות ממני. אני בטוח ששנינו יכולים לקחת את הקבוצה הזו למקומות הרבה יותר טובים".

על העובדה שגאל מרגוליס לא שותף, אמר צרפתי: "מבחינתי, אם הייתי יכול הייתי משתמש בגאל מרגוליס. הוא היה פצוע ולא כשיר. בואו נשמור על פרטיות השחקן. אני לא מתעסק בזה, אלא אך ורק בכדורגל. רציתי לשתף אותו כי הוא שחקן נפלא, יש אנשים שיכולים לספק לכם תשובות".

דורון אוסידון, יושב ראש מכבי נתניה: "לא היה שום הסכם בין מכבי נתניה למכבי תל אביב באשר לאי שיתופו של גאל מרגוליס, כפי שלא היה שום הסכם בין שני המועדונים לגבי ברק לוי ומשה לוגסי ששיחקו במשחק. גאל מרגוליס לא היה כשיר מבחינה בריאותית למשחק וזו הסיבה שהוא לא נטל בו חלק".

מרגוליס נשאל בסיום המשחק על ידי חבריו במכבי נתניה על הפרשה, ואמר: "לא הייתי כשיר למשחק. כל מי ששואל, לא הייתי מסוגל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully