וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש המפתיע שלקח פיקוד על חדר ההלבשה של קליבלנד במחצית

הקאבלירס ניצחו בפעם החמישית ברציפות עם שיא עונתי של לברון, אבל מי שהרים את החבורה של בלאט אחרי מחצית חלשה היה דווקא ג'יימס ג'ונס. לברון על הפציעה: "זה יכאב יותר ביום ראשון"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
זכה לעזרה ממקור לא צפוי. בלאט/AP

פתיחת העונה המוצלחת של קליבלנד נמשכה הלילה (בין שישי לשבת) עם 102:108 על פילדלפיה, במה שהיה הניצחון החמישי ברציפות של הקאבס. הקבוצה של דיוויד בלאט עוד פיגרה בנקודה בהפסקה מול הסיקסרס נטולי הניצחונות, אך הגיבה היטב במחצית השנייה. הרגע המפחיד של המשחק מבחינת קליבלנד הגיע כאשר לברון ג'יימס חדר לסל ונפגע בירך מברך של שחקן יריב. הוא אחד ברגלו בכאבים, צלע החוצה וחזר לשחק, אך מצבו לקראת המשחק הקרוב לא ברור.

seperator

המספרים:

* לברון סיים עם שיא עונתי של 31 נקודות.

* לברון הפך לשחקן ה-20 בתולדות הליגה, החמישי מבין השחקנים הפעילים, שמגיע ל-9,000 סלי שדה בקריירה.

* לברון נכנס למשחק עם 2 מ-18 העונה מחוץ לקשת. הוא הוסיף שלוש שלשות למאזנו, מתוך חמישה ניסיונות.

* ג'ארד קאנינגהאם רשם את הפתיחה הראשונה בקריירת ה-NBA שלו, על חשבון ג'יי אר סמית' הפצוע.

* פילי עברה העונה רק פעמיים את רף מאה הנקודות, בשני המקרים זה היה מול קליבלנד.

עוד באותו נושא

הניצחון החמישי ברציפות: קליבלנד גברה 102:108 על פילדלפיה

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
אף אחד לא הצליח לעצור את לברון/AP

התגובות:

בסיום המשחק, לברון הכין את הקרקע לכך שאולי הוא ינוח במשחק הביתי מחר מול אינדיאנה, בגלל הפציעה: "זה בטח הולך להיות הרבה יותר כואב מחר. אני אהיה בטיפולים מסביב לשעון כנראה ואנסה להיות מוכן. אני מקווה שזה לא ימנע ממני לשחק".

קינג ג'יימס סיפר על אשר התחולל בחדר ההלבשה בהפסקה, שם דווקא ג'יימס ג'ונס הוותיק לקח פיקוד: "לא שיחקנו כדורסל כמו שצריך ו-JJ נכנס בכולנו על זה. אני מכבד אותו יותר מכל אחד אחר באזור שלנו, בגלל השנים הארוכות שלנו יחד. העבודה שלי היא להגיב על המגרש". קווין לאב הוסיף בנושא: "זה היה בדיוק מה שהיינו צריכים. לא היה צורך להגיד יותר מדי אחרי הדברים האלה. פשוט יצאנו בחזרה לפרקט ושיחקנו הרבה יותר טוב".

בלאט הודה לאחר הניצחון: "ההגנה שלנו לא הייתה במיטבה הפעם. חוץ מריבאונד ההגנה, לא עשינו את העבודה כמו שצריך ונעבוד כדי לתקן את המצב הזה".

נרלנס נואל הודה: "כשקליבלנד נכנסת לקצב, אתה מרגיש כמו רכבת משא שמתקרבת אליך במורד הגבעה". המאמן ברט בראון הוסיף: "תראו את הנתונים של לברון. הוא סיים עם 13 אסיסטים ואלה הדברים שהורגים אותך כיריב. לברון יפרק אותך בכל הזדמנות שתתן לו".

seperator

הפרשנים:

ג'ייסון לויד מה"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "לברון ממשיך לשחק הרבה יותר טוב מאשר שיחק בשלב הזה בעונה שעברה, אבל אולי יושבת כעת לכמה ימים. המסר של ג'יימס ג'ונס בהפסקה היה ברור - אם הקאבס רוצים להיות גדולים, הם צריכים לעשות את הדברים בצורה שונה. ולברון הגיב כמו שצריך למסר הזה. הקאבס לא בשיא כוחם עדיין, אבל הם משייטים כמו שצריך. הם רצים על הפרקט וזה כנראה יעלה להם בכמה הפסדים העונה, אבל הסגנון מתאים מאוד לקבוצה".

כריס פידור מה"קליבלנד.קום" הוסיף: "בלאט לא היה מרוצה מהספסל שלו. כל אחד משחקני הספסל סיים עם מאזן שלילי במדד הפלוס/מינוס, המדד הראשון שבלאט בודק אחרי כל משחק. אפילו דלבדובה, שנכנס למשחק עם הפלוס/מינוס הכי טוב במזרח סיים עם מינוס 15 הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully