וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון החמישי ברציפות: קליבלנד גברה 102:108 על פילדלפיה

הקאבלירס ממשיכים את פתיחת העונה המוצלחת שלהם ונעזרו בשיא עונתי של לברון ג'יימס, שסיים עם 31 נקודות, אך גם נאלץ לקבל טיפול לאחר שנפגע בירך וצלע החוצה מהפרקט

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
חמישה ניצחונות רצופים. בלאט/GettyImages

מאזן: 1:5

המשחק הבא: מול אינדיאנה בבית, ביום ראשון בערב

המשחק האחרון: ניצחון 86:96 על הניקס

מדד הטריו: לברון ג'יימס סיים 36 דקות עם 31 נקודות, כולל 12 מ-22 מהשדה (3 מ-5 מחוץ לקשת). הוא הוסיף 13 אסיסטים. קווין לאב רשם 12 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 איבודים. קיירי אירווינג לא היה בסגל.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס פצוע. רויטרס
הרגע שהפחיד את קליבלנד. לברון פצוע על הפרקט/רויטרס

קליבלנד (1:5) - פילדלפיה (5:0) 102:108

הקאבס המשיכו הלילה (בין שישי לשבת) את פתיחת העונה המוצלחת עם ניצחון חמישי ברציפות, שהגיע בזכות יכולת טובה במחצית השנייה. פילי לעומת זאת, הפסידה בפעם השנייה העונה לקליבלנד ונותרה ללא אף ניצחון.

הפתיחה הייתה שייכת למארחים, שעלו ל-2:9 ובהמשך ל-18:28, אך הקבוצה מעיר האחווה סירבה לוותר ושבע נקודות בחצי הדקה האחרונה של הרבע הראשון הורידו את הפער לשלוש בלבד. קליבלנד החזירה לעצמה את פער 10 הנקודות ברבע השני, אולם שוב הסיומה הייתה של הסיקסרס, שירדו למחצית ביתרון 49:50 מאלי-הופ נאה של נרלנס נואל.

אחרי ההפסקה, לברון כבר החליט שזה הזמן לקחת את העסק על עצמו. 18 נקודות היו לקינג ג'יימס ברבע השלישי בלבד, כאשר שלשה שלו, 4:28 לסיום הרבע, קבעה יתרון שיא של 60:77. בתחילת הרבע המכריע הגיע גם הרגע המדאיג של הערב עבור הקאבס, כאשר לברון נכנס לסל, חטף ברך של שחקן יריב לתוך הירך השמאלית ולאחר שנחת לקרקע, מיד נשכב על הפרקט ונאנק מכאבים. הוא נאלץ לצלוע החוצה ולשמחתו של דיוויד בלאט, אחרי טיפול קצר הצליח לחזור ולספק עוד כמה דקות לפני שהוחלף סופית בפלוס 14, שלוש דקות לבאזר.

מלבד 31 הנקודות של לברון, מי שבלטו היו ריצ'רד ג'פרסון עם 17, מו וויליאמס עם 16 ו-8 אסיסטים וטימופיי מוזגוב עם 13. את פילי הובילו נרלנס נואל וג'אליל אוקפור, עם 18 כל אחד ואיזייאה קאנן עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully