וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי: שפונגין ומיכה בהרכב מכבי ת"א, מהפכה בהרכב הפועל ת"א

יוקאנוביץ' מתכנן לרענן את הרכב האלופה, שתארח את מכבי נתניה. רייכרט, אנטל וספורי יסופסלו אצל האדומים שישחקו נגד רעננה, נסאר, אוחיון ומחמיד במקומם. שרצקי עוקב אחר בריהון

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, עם המנהל אלון אפק. יוסי ציפקיס
הגיע למתחם חודורוב. גיא לוי/יוסי ציפקיס

משחקי שבת

הפועל רעננה - הפועל תל אביב (17:00, ספורט1)

בני סכנין - בני יהודה (18:00)

הפועל כפר סבא - עירוני קרית שמונה (18:30)

הפועל עכו - מכבי פתח תקוה (19:00)

מכבי תל אביב - מכבי נתניה (19:30, ספורט1)

15:22 עירוני קרית שמונה הבעלים איזי שרצקי הגיע למשחק בין הפועל ראשון לציון להפועל ניר רמת השרון כדי לעקוב אחר שני שחקני ראשון לציון, יעקב בריהון ותומר ששונקר - עליהם המליץ איל ברקוביץ'. דויד מנגה עשוי לחזור להרכב במשחק נגד הפועל כפר סבא. (שלמה וייס)

14:52 בני סכנין: היו"ר מוחמד אבו יונס הגיע לאימון המסכם ואמר לשחקנים: "אם אתם לא רוצים שבמשחק הבית הבא תשחקו מול אצטדיון ריק, תתחילו להביא תוצאות". המאמן אלי כהן הזהיר את שחקניו מהמתפרצות של בני יהודה. (שלמה וייס)

שחקן הפועל ראשון לציון, יעקב בריהון. מגד גוזני
בשנה הבאה בקרית שמונה? בריהון/מגד גוזני

14:25 הפועל תל אביב: וואליד באדיר שינהל את המשחק האחרון שלו כמאמן ראשי, יבצע מהפכה בהרכב במשחק נגד רעננה. לוקאס וינטרה הפצוע ייעדר, מה שאומר שאיאד אבו עביד יתופקד כבלם לצדו של אדי גוטליב ושמואל שיימן יחזור להרכב. בן רייכרט, ליביו אנטל ורמזי ספורי יירדו לספסל, כשאת מקומם יתפסו משה אוחיון, סיראז' נסאר ואנס מחמיד הצעיר. (עמית גולדשטיין)

14:07 מכבי נתניה: ראובן עטר מונה למאמן מכבי נתניה. הוא חתם עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. חוזהו יועבר בבקרת התקציבים ביום ראשון ומחר הוא יצפה במשחק של הקבוצה מהיציע. לידיעה המלאה (יניב טוכמן)

13:59 הפועל כפר סבא: השינוי הגדול בקבוצה מהשרון לקראת המפגש מחר מול עירוני קרית שמונה יהיה בעמדת המגנים. טל בנש יחזור בצד ימין אחרי פציעה ארוכה ואורי שטרית יפתח בצד שמאל במקום סמי אליקים אחרי שפתח בכל המשחקים על הספסל. לנרי קהינדה ומאוויס צ'יבוטה ימשיכו לשחק בחלק הקדמי. (יניב טוכמן)

שחקן הפועל כפר סבא טל בנש. ברני ארדוב
חוזר להרכב. בנש/ברני ארדוב

13:01 מכבי נתניה: גיא צרפתי יעמוד על הקווים במשחק נגד מכבי תל אביב, וראובן עטר צפוי להתמנות למאמן הקבוצה בתחילת השבוע. צרפתי ערך אסיפה טקטית ארוכה עם השחקנים ואמר בין היתר: "אם נדע לשמור על צפיפות במרכז ונסגור אותם טוב, נצא למספיק מתפרצות שנוכל באמצעותן להפתיע". מומודו סיסיי אמור לפתוח בחוד. (יניב טוכמן)

12:21: שחקן מוכר בליגת העל נעצר הלילה בחשד לנהיגה בשכרות. השחקן, שעוכב על ידי המשטרה בעבר בנסיבות דומות, שוחרר הבוקר לאחר שהתחייב להתייצב ביום ראשון לתשאול נוסף, בסופו הוא צפוי לעבור שיפוט מהיר ולהשתחרר. נציגי השחקן הסבירו: "יש צו איסור פרסום לבקשתו. נעשה לו כאן עוול מסויים ואנו לא רוצים שייגרם לו נזק נוסף מעבר לכך". (אופיר סער)

11:48 הפועל רעננה: המאמן חיים סילבס לא תרגל הרכב, אך אינו מתכנן שינויים מהותיים לקראת המשחק הביתי מחר נגד הפועל תל אביב. סילבס אמר לשחקנים: "נגד בית"ר הפסדנו בפרמטרים שאנחנו חיים מהם, אם לא נחזור להיות ראשונים לכדורים ולעבוד כפי שעבדנו לפני בית"ר לא יהיה לנו סיכוי לאורך זמן". ההרכב הצפוי הוא זה שפתח בשבוע שעבר נגד בית"ר ירושלים. (אופיר סער)

סארי פלאח בני יהודה מול מומודו סיסיי מכבי נתניה. יותם רונן
יצליח לאיים על ההגנה של האלופה? סיסיי מימין/יותם רונן

11:38 מכבי תל אביב: דיאן ראדוניץ', ברק יצחקי ואלי דסה יחמיצו את המשחק של מכבי תל אביב מול נתניה בגלל פציעות. מי שאמור לעלות בהרכב האלופה הוא יובל שפונגין, בעמדת המגן הימני, כאשר טרם ברור מי משלושת הבלמים ששיחקו מול פורטו (איתן טיבי, טל בן חיים וקרלוס גרסיה) יפנה את מקומו. גם דור מיכה צפוי לפתוח, על חשבונו של גילי ורמוט. (יניב טוכמן)

11:08 בני סכנין: המאמן אלי כהן מנסה לשמור על מתח גבוה וריכוז בחלק הקדמי ובאימונים האחרונים ערבב בין שחקני ההרכב לספסל. פיראס מוגרבי צפוי לשוב ל-11, כאשר ההתלבטות המרכזית היא בין דיוגו קאצ'ובה לחאמד גנאים. (שלמה וייס)

10:36 הפועל חיפה: האדומים חזרו להתאמן לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום חופש. חיפה תשחק ביום שני מול הפועל באר שבע ומי שלא ינכח במשחק הוא יואב כץ. הבעלים יעזוב את הארץ לפני המפגש מול מוליכת הליגה ויחזור לארה"ב אחרי שהות בת שלושה שבועות בארץ. (שלמה וייס)

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
חוזר להרכב. מוגרבי/ברני ארדוב

10:00 שיבוץ השופטים למשחקי יום שבת:

הפועל רעננה - הפועל תל אביב: גיא ברגר
בני סכנין - בני יהודה: סהר ארבלי
הפועל כפר סבא - עירוני קרית שמונה: ארז פפיר
הפועל עכו - מכבי פתח תקוה: גל לייבוביץ
מכבי תל אביב - מכבי נתניה: מנשה משיח

9:07 הפועל תל אביב: גיא לוי שמונה אתמול למאמן הקבוצה, הגיע לצפות באימון המסכם לקראת הפועל רעננה. מי שיעמוד על הקווים בפעם האחרונה כמאמן ראשי הוא וואליד באדיר. אחרי שלוי יתחיל את העבודה השוטפת, באדיר יחזור לעמדת עוזר המאמן. (עמית גולדשטיין)

8:43 מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון תרגל היום הרכב לקראת הפועל עכו, ממנו עולה שעוז פרץ הצעיר עשוי לפתוח בהרכב שכולל שלושה חלוצים, בעוד שקסאבייה תומא תורגל במפתיע מחוץ להרכב ואליסון דוס סנטוס תורגל בתוכו, כך שהוא עשוי לפתוח עם שני בלמים בלבד. ג'ו מונונגה לא בסגל (צהובים). במקומו תורגל יובל יעקובוביץ', כשגידי קאניוק שוב מחוץ ל-11. נאור פסר חוזר לסגל. (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully