וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ראובן עטר חתם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת

6.11.2015 / 14:05

המאמן בן ה-46 חוזר לקדנציה חמישית במועדון מעיר היהלומים. חוזהו יועבר בבקרה ביום ראשון והוא ינסה להשאיר את הקבוצה בליגה: "אני שמח לחזור ובטוח שנצליח במשימה שלנו"

one

ראובן עטר חוזר למכבי נתניה. המאמן בן ה-46 חתם היום (שישי) עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת והוא יתחיל את הקדנציה החמישית שלו כמאמן הקבוצה בתחילת השבוע. חוזהו של עטר יועבר בבקרת התקציבים ביום ראשון ובמשחק נגד מכבי תל אביב מחר בבלומפילד (19:30, ספורט1) יעמוד גיא צרפתי על הקווים. האחרון יישאר בצוות המקצועי.

המשימה של עטר תהיה להשאיר את נתניה בליגה, אחרי פתיחת עונה לא טובה שגררה את פיטוריו של שלומי דורה מוקדם יותר השבוע. המאמן החדש-ישן אמר היום: "אני שמח לחזור למכבי נתניה. אני בטוח שנצליח במשימה שלנו להשאיר את הקבוצה בליגה"

יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, אמר היום: "היום ראובן חוזר הביתה. אין לי ספק שהוא האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להרים את הקבוצה למקומות בהם היא צריכה להיות. אני בטוח שנצא לדרך חדשה".

עטר שסיים את קריירת המשחק היפה שלו במדי מכבי נתניה, החל את קריירת האימון שלו בקבוצה ועמד על הקווים שלה בשנים 2003-2006. בהמשך עבד במכבי הרצליה, לפני שחזר לקדנציה שנייה באצטדיון הקופסה ב-2007. אחרי עונה אחת, עבר לאמן את בית"ר ירושלים, חזר לשלוש עונות בנתניה, עבר למכבי חיפה, ושוב מצא את הדרך לעיר היהלומים. את העונה שעברה התחיל כמאמן הפועל חיפה, אבל בפברואר פוטר אחרי שהקבוצה הסתבכה בתחתית.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
משימה קשה. עטר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully