וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים במכבי תל אביב דורשים לפטר את גיא גודס בשבוע הקרוב

6.11.2015 / 8:12

התמיכה במאמן הולכת ומצטמצמת, גם בקרב ההנהלה הוותיקה שתמכה בו בשלבים מוקדמים יותר. בקבוצה חוששים מהנזק הכלכלי באי העפלה לטופ 16, רנדל: "כואב לנו, אבל זה הזמן להיות מאוחדים"

one

מד הלחץ במכבי תל אביב שוב במגמת עלייה חדה בעקבות ההפסד אמש (חמישי) 77:66 לבאמברג, שהיה ההפסד השלישי שלה העונה ביורוליג. בהנהלת הקבוצה לא מרוצים מהדרך בה הפסידה הקבוצה, כששוב קיימת ביקורת על ניהול המשחק של המאמן גיא גודס. בקבוצה תהו אמש כיצד קבוצה שאמורה להיות התקפית לא קולעת נקודות לאורך זמן רב כל כך במחצית השנייה כשלא מעט גורמים בהנהלה סבורים שהקבוצה לא מממשת את הפוטנציאל שלה.

אם גודס קיבל קצת אוויר לאחר שהשיג שני ניצחונות, ההפסד והדרך בה הפסיד ניפץ את האשליה לרסיסים. בשיחות שנעשו מיד בתום ההפסד בין ההנהלה החלו גורמים שוב לדרוש את פיטוריו של גודס עוד לפני משחק הקריטי מול דרושפאקה הטורקית בשבוע הבא. התמיכה בהנהלה הוותיקה לה הוא זכה הולכת ומצטמצמת ככל שעובר הזמן, כשלא מעט תלוי בדייויד פדרמן. למרות שעלו קולות בתוך הנהלת המועדון לפטר את גודס מיד לאחר ההפסד מול הפועל ירושלים, פדרמן הפך לדומיננטי יותר בקבוצה והיה בין התומכים העיקריים בהענקת הזדמנות נוספת לגודס. בהנהלה מודעים היטב כי הכרטיס לטופ 16 נמצא בסכנה מוחשית, ומעבר להדחה מביכה, הנזק יהיה גם כלכלי, אם זה מבחינת ספונסרים זכויות שידור ומענקים מהיורוליג.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שעון החול הולך ואוזל. גודס/ברני ארדוב

בחדר ההלבשה שוחח המאמן גודס על הרכות והטעויות, שוב הזכיר את ההגנה, ואת היכולת הדלה בהתקפה ברבע האחרון. אווירה מדוכדכת שררה בחדר ההלבשה ובנסיעה למלון לאחר ההפסד, כשראשי מכבי החלו בדיונים אינטנסיביים ביניהם.

בריאן רנדל סיכם: "זה הפסד קשה, כואב ממש. נלחמנו חזק וברבע השלישי עשינו את העבודה כמו שצריך, עלינו ליתרון וזו בדיוק הנקודה שהיינו צריכים לשחק סולידי, להחזיק את היתרון ולשמור עליו. הבעיה שבחמש הדקות האחרונות נפלנו חזק. מכל משחק יש מה ללמוד, גם כשאתה מנצח ובטח כשאתה מפסיד. אנחנו במצב לא פשוט עכשיו, אבל זה בדיוק הזמן להיות מאוחדים, להילחם חזק ולהראות לכולם מאיזה חומר אנחנו עשויים".

אם עד עתה גודס ביקר בשיחות פנימיות את יכולתם של ג'ורדן
פארמר וטיילור רוצ'סטי, אמש כבר ביקר המאמן פומבית את השניים כשאמר לתקשורת: "אין ספק שהקבוצה הזו נבנתה סביבם. הם שני השחקנים המרכזיים מכל הבחינות וברור שאנחנו מחכים לתפוקה שלהם. היום הם היו 5 מ-20 מהשדה
ביחד, בלי גארדים קשה מאוד לשחק. עם כל הכבוד ליוגב אוחיון, שעשה מאמץ עילאי, נצטרך את שניהם במיטבם. זה הסיפור בגדול. יהיה לנו קשה להגיע ל-80 נקודות אם הם לא ירימו את הרמה".

טיילור רוצ'סטי אמר: "היו לנו חלקים טובים במשחק, אבל המאמן מדגיש לאורך כל העונה שאנחנו צריכים לשחק 40 דקות, מה שלא קרה במשחק. שיחקנו מול קבוצה טובה באולם עם אווירה טובה, ברגע שהיו לנו דקות לא טובות, קבוצה כמו באמברג צברה ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully