וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"JerseyGate", הסאגה: כושר הקליעה של לברון והמתג של דיוויד בלאט

קריעת השרוול של לברון הפכה לסיפור המרכזי בניצחון של הקאבס על הניקס: "הייתי צריך להוציא עצבים". המאמן: "אנחנו 0:1 עם החולצות, שינינו תוך כדי משחק". וגם: המאזן של לברון מול כרמלו והפרשנים מודאגים: "ניצחון מכוער"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"החלטנו לשמור בחצי השני" בלאט/AP

קליבלנד כבש שכחה לחלוטין את ההפסד לשיקגו במשחק פתיחת העונה, כשעלתה הלילה (בין רביעי לחמישי) למאזן 1:4 אחרי שגברה 86:96 על ניו יורק ניקס. הקאבס התקשו, כשאפילו לברון ג'יימס קרע את השרוולים בחולצה לאחר שהפריעו לו ועלו ליתרון רק ברבע השלישי בדרך לניצחון הרביעי שלהם העונה. עניין השרוולים כנראה עזר וג'יימס סיים עם 23 נקודות, כשמו וויליאמס שוב הוכיח שהוא תחליף טוב לקיירי אירווינג ותרם 22 משלו. קליבלנד תפגוש במשחק הבא את פילדלפיה (בין שישי לשבת, 2:30) במפגש חוזר מול הקבוצה שניצחה בתחילת השבוע.

לברון ג'יימס הוליך את קליבלנד ל-86:96 על ניו יורק

ריצ'רד ג'פרסון שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
קיבל את המקום בחמישייה. ג'פרסון/רויטרס

המספרים

* שני שחקנים לקחו ריבאונדים בדאבל פיגרס במדי קליבלנד - טריסטן תומפסון (13) וקווין לאב (12).

* לברון ג'יימס קלע רק 2 שלשות העונה מ-18 ניסיונות.

* קליבלנד מדורגת שנייה בליגה באסיסטים עם ממוצע של 27 לערב.

* לברון ג'יימס וכרמלו אנתוני מחזיקים במאזן של 12:12 בראש בראש ביניהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
שווים. לברון וכרמלו/רויטרס

התגובות

הרגע המוזר של המשחק היה ללא ספק כאשר לברון ג'יימס קרע את השרוולים מחולצת המשחק שלו. לברון התייחס למשחק ואמר: "הייתי מאוד מתוסכל מעצמי. הייתי מחוץ לקצב והחולצה הייתה הדבר היחיד שהייתי יכול ללכת אליה באותו רגע. אני הרי לא יכול לעשות כלום לפנים שלי. לא קלעתי, אז הוצאתי את התסכול על משהו. בכל אופן, אמשיך לשחק עם החולצות אם זה משהו שהאוהדים אוהבים. אני רגיל לגופיות ומשחק איתם מאז שאני ילד".

על מאזן האסיסטים הנפלא של קבוצתו אמר: "רק ככה אנחנו הולכים לנצח. אם כולנו נמסור ונשמור ברמה הכי גבוהה".

דייויד בלאט אמר: "יש משחקים שבהם צריכים להתחשב באיפה אתה נמצא, באיזה שלב אתה נמצא ובדברים שקורים. בקבוצות של פיל ג'קסון בעבר הם שיחקו שונה לחלוטין ברבע הרביעי מאשר ברבע הראשון. אנחנו בסך הכל מנסים לשחק כדורסל טוב. אנחנו מזיזים את הכדור ולברון חלק גדול מזה. נעלבנו מהמחצית הראשונה שלנו ואמרנו לעצמנו שאנחנו צריכים להתחיל לשחק ולשמור".

בלאט המשיך: "לפעמים צריך לנצח כשעושים שינויים תוך כדי משחק. היינו צריכים לעבור הרבה רגעים מתסכלים והניקס שיחקו טוב. לא לקחנו זריקות טובות, אבל מצאנו דרך לנצח את המשחק. החולצות? אנחנו 0:1 כשאנחנו לובשים אותן".

כרמלו אנתוני אמר: "הם נתנו ללברון את הכדור ונתנו לו לעשות מהלכים, היינו חייבים לעשות התאמות".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"עשינו התאמות". אנתוני/AP

מה אומרים הפרשנים

ג'ייסון לויד מ"Ohio.com": "ללברון ג'יימס יש את היכולת להפוך לא-סיפור לסיפור. פתאום השרוולים הללו הלכו לסיפור המרכזי. מבחינת כדורסל, זה לא המשחק הראשון השנה שקליבלנד מתחילה רע, וככל הנראה זה עניין של פוקוס. לקבוצות גדולות יש את היכולת להפעיל את הסוויץ' וזה משהו שקליבלנד יודעת לעשות".

ג'ו וארדון מ"Cleveland.com", שכינה את הסיפור "Jerseygate": "לברון לקח את ניהול ההתקפה הרבה יותר מוקדם מבמשחקים הקודמים".

כריס פידור מ"Cleveland.com": "הניצחון היה עוד ניצחון מכוער. בלאט יכול להשתמש בכל מילה שירצה כדי לתאר את המשחק הזה, אבל זה פשוט היה מכוער. כושר הקליעה של לברון צריך להטריד את המנוחה של המאמן, כמו גם העניין בו קבוצתו מתחילה מוקדם את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully