וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפשיל שרוולים: לברון ג'יימס הוליך את קליבלנד ל-86:96 על ניו יורק

מישהו זוכר את ההפסד לשיקגו בפתיחת העונה? קבוצתו של דיוויד בלאט עבדה קשה מול הניקס ועלתה ליתרון לראשונה רק בסוף הרבע השלישי, בדרך לניצחון רביעי ברציפות. קינג ג'יימס נאבק בשרוולים החדשים, קרע אותם וסיים עם 23 נקודות. 22 לוויליאמס, 17 לאנטוני בצד השני

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
לא כל כך אהב את השרוולים. לברון ברגע של תסכול/AP

מאזן: 1:4

המשחק הבא: בבית מול פילדלפיה, בין שישי לשבת (02:30).

המשחק האחרון: ניצחון 100:107 על פילדלפיה.

מדד הטריו: לברון ג'יימס שוב סיים כקלע הבולט של קליבלנד עם 23 נקודות (9 מ-23 מהשדה, 1 מ-5 מחוץ לקשת), אליהן הוסיף חמישה ריבאונדים, שלושה אסיסטים וארבע חטיפות. קינג ג'יימס קלע שלשה חשובה מאוד ברבע הרביעי והוסיף דאנק מרשים, שלמעשה סגר את הסיפור. קווין לאב סיים ערב סולידי עם דאבל-דאבל שגרתי למדי, הכולל 11 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-32 דקות. קיירי אירווינג עדיין פצוע.

עוד לא עשיתם לייק לעמוד הפייסבוק של וואלה NBA?

"JerseyGate", הסאגה: כושר הקליעה של לברון והמתג של דייויד בלאט

seperator

אם תשאלו את תושבי קליבלנד על אותו הפסד לשיקגו במשחק הפתיחה של העונה, אף אחד מהם לא יזכור במה מדובר. הסיבה? הלילה (בין רביעי לחמישי) קבוצתם האהובה רשמה ניצחון רביעי רצוף לאחר שגברה באוהיו על ניו יורק ניקס 86:96 והעלתה את מאזנה ל-1:4, עדיין ללא אימאן שאמפרט וקיירי אירווינג שטרם שיחקו העונה. בנוסף, גם ג'יי. אר סמית', שנפצע במשחק האחרון, לא שותף כשבמקומו עלה בחמישייה ריצ'רד ג'פרסון הוותיק.

אפליקציית הספורט שתסדר אתכם בחיים

עוד באותו נושא

108:112 לגולדן סטייט על הקליפרס, סל ניצחון מטורף לביל מול הספרס

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מאז אותו הפסד לשיקגו - ארבעה ניצחונות רצופים. בלאט/AP

קליבלנד ומאמנה דיוויד בלאט אמנם ניצחו, אך את פתיחת המשחק הם בוודאי ירצו לשכוח. הניקס פתחו בסערה ועלו ל-0:6 תוך דקה וחצי. הם הוסיפו ללחוץ והגדילו את היתרון ל-2:11 אחרי כשלוש דקות, לפני שמו וויליאמס דאג לצמק את ההפרש. שתי נקודות של קווין סראפין, שלוש דקות לסיום הרבע, הגדילו את ההפרש ל-15 כשבסיומו הראה לוח התוצאות 18:32 לקבוצה האורחת.

ניו יורק ירדה גם להפסקה ביתרון כשלמעשה קליבלנד נטלה את ההובלה רק עמוק בתוך הרבע השלישי. זה קרה כשמתיו דלבדובה מצא את טריסטמן תומפסון בתוך הצבע, והאחרון שחרר הרבה לחץ עם הטבעה מרשימה, שקבעה 69:70 לקאבס.

לרבע הרביעי עלתה קליבלנד אחרת. נחושה יותר, רעבה יותר וחדה יותר. למרות שהניקס החזירו לעצמם את היתרון, שחקניו של בלאט שמרו על פוקוס ואחרי שלוח התוצאות הראה 75:75, סגרו את הסיפור בעזרתו האדיבה של המלך המקומי. במצב של 75:75 חתם לברון ריצה נהדרת של הקבוצה המקומית בעזרת שלשה שקבעה 79:87, 4:01 לסיום המשחק ולאחר מכן הוסים גם דאנק שהוציא לניו יורק את הרוח מהמפרשים.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
12:12 בקרב הפנימי בין השניים. לברון סוגר את אנטוני/AP

ג'יימס אמנם סיים כקלע הבולט של המנצחת עם 23 נקודות, אך הוא קלע באחוזים בינוניים (9 מ-23). אבל אל תדאגו, יש לו תירוץ. קליבלנד שיחקה לראשונה עם שרוולים, אותם לברון לא מחבב במיוחד. כזכור, עת שיחק במיאמי ב-2014, נאלץ הפורוורד לשחק עם שרוולים ולאחר הפסד לסן אנטוניו טען כי הם מפריעים לו לתפקד ולזרוק, בשל הלחץ שהוא מרגיש על כתפיו וידיו.

לברון התעסק בשרוולים במהלך המשחק עד שהחליט לעשות מעשה, ולקרוע אותם חלקית, כדי להוריד מעט מהלחץ על כתפיו. בסופו של דבר זה עבד, כשבמאני-טיים קלע קינג ג'יימס כמה מהנקודות החשובות ביותר של קבוצתו.

מלבד ג'יימס שקלע 23, גם וויליאמס היה טוב עם 22, שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. לאב תרם 11 ו-12 ריבאונדים, עשר היו לטימופיי מוזגוב וטריסטן תומפסון, שגם הוסיף 13 ריבאונדים. כרמלו אנטוני, שההפסד במץ'-אפ מול לברון קבע 12:12 במאזן הפנימי ביניהם, סיים עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, הרוקי קריסטפס פורזינגיס הוסיף 13.

מו וויליאמס שחקן קליבלנד קאבלירס מול חוסה קלדרון שחקן ניו יורק ניקס. AP
תרם 22 נקודות. וויליאמס מול קלדרון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully