וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עודד קטש פוטר מאימון הקבוצה

3.11.2015 / 10:58

האדומים הוציאו הודעה רשמית על כך שהצדדים נפגשו והחליטו להיפרד. קטש שעמד על הקווים מאז הקיץ שעבר, ספג לאחרונה ביקורת בעקבות שרשרת של תוצאות לא טובות. שרון אברהמי יחליף אותו

one

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שלישי) על סיום עבודתו של עודד קטש כמאמן הקבוצה. בהודעה של האדומים נרשם ש"בפגישה שנערכה היום עם המאמן עודד קטש, החליטו הצדדים להיפרד". את הקבוצה יאמן מעתה שרון אברהמי, שיעביר את האימון הראשון שלו ביום רביעי הקרוב.

יו"ר הקבוצה, רמי כהן, אמר: "זו החלטה לא קלה. עודד בן אדם מדהים שהפגין לאורך כל הדרך מקצועיות והמון רצון להצליח. לצערנו, הדברים לא תמיד עובדים לפי התוכניות והרצונות שלנו. אנו מודים לעודד על כל התקופה ובטוחים שיצליח בכל אשר יפנה".

קטש שחתם בקיץ 2014 על חוזה לשלוש שנים בהפועל תל אביב, ספג לאחרונה ביקורות לאחר שורה של תוצאות לא טובות. ההפסד הביתי 80:75 אמש (שני) לעירוני נהריה, אחרי שהאדומים כבר הוליכו 18:40, כנראה היה בבחינת "הקש ששבר את גב הגמל". אחרי המשחק גורמים בסביבת המועדון החלו לדחוף לפרידה בין הקבוצה למאמן והבוקר התקבלה ההחלטה הסופית.

זו אגב, הקבוצה השלישית ממנה קטש מפוטר - אחרי שלא סיים את תפקידיו במכבי תל אביב והפועל ירושלים לפני כן. הוא המאמן הראשון שמפוטר מהפועל תל אביב בגלגול הנוכחי שלה.

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
סיים את דרכו אחרי קצת יותר מעונה. קטש/מגד גוזני

כבר בסיום העונה שעברה היו אנשים בהנהלת הפועל תל אביב שחשבו שצריך להפרד מקטש לאור היכולת הרעה בסיבוב השלישי והכישלון ברבע גמר הפלייאוף, לבסוף הוחלט לתת לו הזדמנות נוספת, אבל לאורך זמן רב מערכת היחסים בין הנהלת הקבוצה לבין עודד קטש ועידן אבשלום, הסקאוט אותו הביא לקבוצה מהפועל אילת, הייתה רחוקה מלהיות טובה. בהנהלת האדומים האשימו את השניים בין היתר בהחתמה של וולי ג'אדג', ששוחרר בגלל יכולת חלשה.

אברהמי שיחליף את קטש, העלה את האדומים מהליגה הארצית ללאומית ואף נשאר עמם עונה אחת בלאומית. הוא מונה לתפקיד עוזר המאמן על ידי הנהלת הקבוצה שלא על דעת קטש, שהיה מעוניין במועמדים אחרים, ביניהם ליאור ליובין.

לאברהמי תהיה זאת התנסות ראשונה כמאמן בליגת העל, אחרי שבשנים האחרונות היה אחד המאמנים המובילים בליגה הלאומית, ובשני הקיצים האחרונים העלה את נבחרת הקדטים ונבחרת הנוער לדרג א' של אירופה.

עוד באותו נושא

מקורב להנהלת הפועל תל אביב: "עודד קטש ניהל את המשחק בצורה מזעזעת"

לכתבה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully