וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב להנהלת הפועל תל אביב: "עודד קטש ניהל את המשחק בצורה מזעזעת"

2.11.2015 / 22:09

ביקורת על המאמן לאחר ההפסד השלישי ברציפות, 80:75 לנהריה. אוהדים קיללו את המאמן, שאמר: "כנראה שאני לא מעביר את המסרים". וויליאמסון ואלן עלולים להיחתך. רמי הדר אחרי ה-81:86 של חיפה על קרית גת: "צריך לתת להם קרדיט"

one

הפועל תל אביב רשמה הערב (שני) את ההפסד השלישי שלה ברציפות. הפעם זה היה 80:75 בבית לעירוני נהריה ולאחר שהאדומים הובילו כבר ב-22 הפרש, כשהיו ב-18:40. הקבוצה של עודד קטש נראית רע ומאכזבת מאוד, כשפרט לניצחון מול עירוני נס ציונה במחזור הפתיחה, היא עדיין לא רשמה ניצחון העונה.

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הלחץ גובר בהפועל תל אביב. קטש/מגד גוזני

במהלך המשחק ולאחר סיומו מספר אוהדי הפועל תל אביב קראו למאמן עודד קטש להתפטר. בקבוצה קיימת ביקורת קשה על המאמן כשמקורב להנהלת האדומים אמר: "ההפסד הזה הוא עליו. עודד ניהל את המשחק מאמצע הרבע השני בצורה מזעזעת". עם זאת, נראה כי בשלב זה לפחות, לא יבוצעו זעזועים אצל האדומים. בהפועל תל אביב שוקלים לבצע שינויים בסגל השחקנים - ג'ון וויליאמסון וג'ף אלן עשויים לעזוב, למרות שבהנהלה לא ממהרים לשחררם, לאחר שוולי ג'אדג' כבר נחתך מהסגל מתחילת העונה.

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש בעצמו אמר: "התכוננו ובאנו עם תוכנית משחק מסוימת. הם קלעו 7 נקודות מהר ומאז עשינו 15 דקות הגנתיות מדהימות. היו לנו את האנרגיות והיה חסר לנו קילינג אינטסינקט כדי להישאר שם. מקצועית, היינו צריכים לעלות למחצית השנייה, אי אפשר לקבל סלים בצבע כשלא מבצעים עבירות במשך 9 דקות.

"נתנו להם לחזור למשחק עם סלים קלים. אני יכול להאשים שחקן כזה או אחר, אבל אני האחראי על מה שקורה על המגרש. כנראה שאני לא מעביר את המסרים נכון. יש גבול לכמה שאפשר לשלוט בדברים, אבל מה שקורה לנו עם פציעות מתחילת העונה זה מדהים. יש גבול כמה אני יכול לדרוש משחקנים.

"אנחנו משחקים עם הפציעה של ג'ון וויליאמסון שמונעת ממנו לשחק בשיא הכושר, ואני לא בטוח עד כמה הוא מאה אחוז בריא. זה לא ג'ון וויליאמסון שאנחנו רגילים לראות. זה אחד ועוד אחד ועוד אחד. אנחנו צריכים לחשוב טוב מאוד איך אנחנו עושים את השינויים הדרושים, הקבוצה הזאת צריכה שינוי מסוים, הולך להיות לנו חודש לא פשוט.

"מאז שרביב ורוברט הצטרפו, אני מאוד אהבתי את הקבוצה שלנו, כולל וולי ג'אדג' שהגיע לכאן פצוע, וידענו את זה רק בדיעבד. ואז קרו שתי פציעות בבת אחת, והיינו צריכים לעבור את החודש הקרוב. כשרוברט לא על המגרש זה לא אותה הקבוצה. צריך לתת לג'ון קצת זמן, אבל זה מצטרף לעוד שחקן שחסר ועוד שחקן שחסר. אנחנו קבוצה לא מספיק חזקה נכון לעכשיו. אבל זאת ליגה ארוכה".

על האפשרות שבהפועל תל אביב לא יתנו לו להמשיך ברצף ההפסדים הזה: אם יגידו לי מספיק, זה יצער אותי מאוד. אני שלם עם המאמץ שלי שהפועל תל אביב תהיה הכי חזקה שיש, אני לא יכול לעשות יותר ממאה אחוז, זה מה שאני דורש מהשחקנים שלי, יש דברים שאין מה לחשוש מהם. בסופו של דבר, בסוג העבודה שבו אני עובד, אני נזהר להיות יהיר, אבל צריך לשמור על ביטחון ולדעת שאתה מסוגל. אני מחובר לשחקנים שלי ואני יודע שאני יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, וכשאתה מרגיש ככה מה שיהיה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
אלפסי היה מבסוט בסיום/מגד גוזני

מאמן נהריה אריק אלפסי אמר: "אני לא יודע למה אנחנו מתחילים משחק בצורה כזאת, זה כמו משחק החוץ בחיפה. אנחנו לא קבוצה פחות טובה מהפועל תל אביב, למרות שהם שיחקו בבית שלהם. גם בפסקי הזמן וגם במחצית דיברתי על זה שאני רוצה לצמצם את ההפרש ל-7 לקראת הרבע האחרון.

"יש לי שחקנים שיודעים לגלות אופי ולקחת החלטות טובות - ניב ברקוביץ', מייקל אומה וגילברט בראון שהיה מצוין היום, ומצד שני עשינו הגנה מדהימה. שיחקנו הרבה יותר משוחרר בהתקפה. בחצי הראשון לא עשינו עצירות, הם קלעו באחוזים מצוינים. זה פעם שלישית שאנחנו מנצחים משחקים צמודים, זה מראה על האופי של הקבוצה הזאת, אני מחפש את הלמה הגענו לשם ברבע הראשון".

אלפסי הוסיף: "אני לא מדבר על מיקום, רואים שהרמה שווה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה בליגה הזאת. יש קבוצות ששוות, חוץ מירושלים ומכבי עם סגל גדול. הרצליה הביסה השבוע את ראשון. יש ליגה שווה, צריכים להגיע מוכנים למשחקים, שמח שלקחנו החלטות טובות במאני טיים פה. היה פה מהפך מדהים, רצינו להביא אותם למשחק צמוד, ובסוף לקחנו החלטות טובות".

מכבי חיפה רשמה הערב (שני) את ניצחונה השלישי העונה בארבעה מחזורים כשגברה בחוץ 81:86 על מכבי קרית גת. הקבוצה של רמי הדר השוותה את מאזנה לזה של שלוש קבוצות נוספות במקום השני בטבלה, והיא בהחלט יכולה להיות מרוצה מפתיחת העונה שלה. הירוקים הובילו ב-19 הפרש במהלך הרבע השלישי, אלא שאז העולה החדשה החלה לנגוס בהפרש, עד שחנן קולמן בשלשה גדולה נתן לקבוצה מהכרמל את הניצחון.

"צריך לתת לקרית גת קרדיט, בעיקר למאיר טפירו שניהל את המשחק נהדר", סיכם מאמן חיפה רמי הדר את ההתמודדות, "נתקענו מול האזורית בפעם הרביעית העונה. אנחנו צריכים למצוא את הסיטואציה, זה גם עניין של מומנטום. כמו שהם הובילו ב-10 בהתחלה ואנחנו הובלנו כמעט ב-20, הם חזרו עוד פעם. אנחנו צריכים למצוא פתרונות להתקפה העומדת שלנו".

בצד השני, בקרית גת רשמו את ההפסד השלישי מפתיחת העונה והם בשיוויון נקודות עם הקבוצות שבמקומות 7-12. המאמן נתי כהן ביצע מהלך נדיר בכדורסל הישראלי ששיחק לאורך רוב שלבי המחצית השנייה עם זר אחד על המגרש - פול דילייני, כששלושת הזרים הנוספים לא משחקים. דווקא ארבעת הישראלים שקיבלו את ההזדמנות - מאיר טפירו, בן אלטיט, סטו דגלאס ויוני ניר, הובילו את הקבוצה בחזרה למשחק. מי שעשוי לשלם את המחיר על פתיחת העונה הבינונית של קרית גת הוא טריי מקיני ג'ונס, שמלבד משחק הניצחון על נס ציונה במחזור השני, רחוק מלהרשים.

"מי שנותן, ומי שבא לעבוד קשה, מי שמבצע טוב הגנתית והתקפית משחק, החבר'ה שישבו על הספסל לא עשו את זה ברגעים שהיו על המגרש. הכנסנו ישראלים שהביאו רוח, לחימה, נחישות, הפסדנו, אבל אני גאה ברצון ובדרך", הסביר נתי כהן את הצעד שלו, "יש פה קבוצה טובה שלומדת, התחלנו טוב וזה הלך לנו לאיבוד מהר מדי. אנחנו צריכים לדעת לשחק בחילופים, גם במומנטום כזה או אחר, זה משהו שבתהליך, אנחנו מפסידים על זה כרגע, זה קרה לנו גם בראשון. יש הרבה חומר למחשבה, יש גם נקודות אור. אני גאה בהרבה דברים שקרו פה היום, ונלמד מהדברים הלא טובים".

מאיר טפירו, שקלע 17 נקודות, סיכם: "הראינו אופי גדול, חזרנו מהפרש גדול, אבל מצד שני יש לנו הרבה עבודה. פתחנו את המשחק מצוין, הובלנו 9:18, אנחנו צריכים לדעת לשלוט בקצב משחק, זה משהו ששני משחקים רצוף אנחנו לוקים בו. שאפו לחבר'ה שחזרנו, היינו כבר בעמדת ניצחון. כמה קליעות גדולות - צ'וברביץ' עם הקרש, ועוד קליעה גדולה של קולמן השאירה אותם עם הניצחון. כל הכבוד לחיפה, הם קבוצה טובה ועיקשת. אנחנו נתכונן למשחק הבא. הרווחנו היום את סטו דגלאס, בן אלטיט ויוני ניר. נקווה שנקבל את כולם טובים, כי אנחנו צריכים את כולם בכושר טוב כדי להשאר בליגה".

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully