וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה פוטר ממכבי נתניה: "לא בלב קל קיבלנו את ההחלטה"

2.11.2015 / 15:20

פתיחת העונה האיומה הביאה את הדירקטוריון להחליט על הזעזוע. מספר מועמדים כבר סומנו וביניהם קלינגר וגיא לוי. נתניה מדורגת במקום האחרון עם שבע נקודות בלבד מתשעה משחקים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: תקציר משחקו האחרון של שלומי דורה בתפקיד

שלומי דורה פוטר היום (שני) ממכבי נתניה. פתיחת העונה האיומה הביאה את דורון אוסידון וראשי המועדון לקבל את ההחלטה.

בהודעת המועדון נמסר: "דירקטוריון מכבי נתניה נפגש היום לישיבה בעניין המצב העגום אליו נקלע המועדון. בתום הישיבה, החליט הדירקטוריון פה אחד על הפסקת עבודתו של המאמן שלומי דורה במכבי נתניה. יו"ר המועדון נפגש עם המאמן והודיע לו על החלטת הדירקטוריון. עד מציאת המאמן הקבוע, יערוך עוזר המאמן גיא צרפתי את האימונים. בימים הקרובים תקבל הנהלת המועדון את ההחלטה על המחליף הקבוע בעמדת המאמן. מכבי נתניה מבקשת להודות לשלומי דורה על התקופה בה אימן במועדון ומאחלת לו בהצלחה בהמשך דרכו".

היו"ר אוסידון מסר: "לא בלב קל קיבלנו את ההחלטה לשחרר את שלומי, אך בנסיבות שנוצרו הזעזוע חייב היה להיות מיידי. נפעל במהירות למנות מאמן קבוע והצעתי בשלב זה לאוהדים היא להתעלם מכל הספינים והשמועות ולחכות להודעת מועדון מסודרת לגבי מינוי המאמן המחליף".

שלומי דורה המאמן המפוטר של מכבי נתניה. ניב אהרונסון
משלם את מחיר הפתיחה הרעה. דורה/ניב אהרונסון

המועמד המועדף על אוסידון, להחלפתו של שלומי דורה הוא אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע בשלוש העונות האחרונות שהדריך בעבר, בין היתר, גם את מכבי חיפה ובני סכנין.

לא ברור האם לוי מעוניין לשוב לאמן במועדון שנמצא במקום האחרון, אך בנתניה הביעו תקווה שכפי שרוני לוי הגיע למועדון בתקופה הקשה בעונה שעברה, כך יעשה גם אלישע. "אין סיבה שהוא לא יענה לאתגר,זה מועדון מפואר בעל מסורת רבת שנים בליגה הראשונה", אמרו בנתניה. בכל מקרה, וכפי שפרסמנו הבוקר, אוסידון ירצה להביא מאמן שיהיה יותר 'רע' לשחקנים.

אם הדברים לא יסתדרו מול אלישע, המועמדים הבאים בתור הם גיא לוי וראובן עטר, שהדריך את הקבוצה במשך ארבע קדנציות בעבר. גם מועמדותו של ניר קלינגר נשקלת. אוסידון צפוי להיפגש בימים הקרובים עם כל המועמדים, ובכל מקרה נראה כי מי שיעמוד על הקווים בשבת, מול מכבי תל אביב בבלומפילד, הוא גיא צרפתי.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יגיע לנתניה? אלישע לוי/ברני ארדוב

נתניה מדורגת אחרי תשעה מחזורים במקום האחרון בטבלה עם שבע נקודות בלבד, כשבמאזנה ניצחון בודד לצד ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. כמו כן, לנועלת הטבלה יש עד כה את ההתקפה החלשה בליגה, עם חמישה שערי זכות בלבד בתשעה משחקים. אם זה לא מספיק, הרי ששלושת המחזורים הקרובים קשים מאוד עבור הקבוצה מעיר היהלומים: מכבי תל אביב (חוץ), הפועל רעננה (בית) ומכבי חיפה (חוץ).

שלומי דורה (42), אחיו של הכדורגלן יוסי דורה, אחיינו של המאמן רוני דורה ובן דודו של טל בנין, החל את קריירת האימון שלו בקיץ 2006, כשקיבל את תפקיד המאמן הראשון בהפועל חיפה. בכרמל חווה שנים מוצלחות ובקיץ 2010 עבר להפועל רמת גן, אך עזב בחלוף עשרה מחזורים. בין 2011 ו-2013 עבד בבני סכנין, לפני ששב לקדנציה נוספת בהפועל חיפה, ולאחר מכן עבד גם במכבי אחי נצרת. בתחילת 2015 הגיע להפועל עכו, שדורגה במקום האחרון בליגת העל, והצליח להשאיר אותה בליגה העליונה בסיומו של קאמבק נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully