וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה זומן לפגישה אצל אוסידון, צפוי לעזוב את נתניה בשעות הקרובות

2.11.2015 / 15:00

המאמן יסיים ככל הנראה את דרכו אצל נועלת הטבלה עוד הערב, לאחר הפגישה עם יושב ראש המועדון. עוד קודם לכן, דורה קיים אימון ואמר לשחקנים: "אם אפוטר, אלחץ יד כמעט לכולכם כאן"

one

מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה, זומן לפגישה היום (שני) אצל יושב ראש המועדון דורון אוסידון והוא צפוי לסיים את דרכו במועדון מעיר היהלומים בשעות הקרובות. בזמן שאוסידון עוד גיבש את החלטתו, קיים הבוקר המאמן אימון במתחם האימונים בשפיים עקב שזרוע במגרשה של מכבי נתניה. דורה כינס את השחקנים לאסיפה ואמר בין היתר: "אני לא מרים ידיים, עשיתי זאת באחי נצרת והתפטרתי כי ראיתי שאין שום סיכוי להרים את הקבוצה בגלל כל מה שהיה שם מסביב, אבל פה אני מזהה עדיין קבוצה בריאה שחסר לה לא מעט מזל וגם דברים אחרים. אני עדיין חושב שביחד אנחנו יכולים לצאת מהבוץ הזה".

דורה הוסיף: "יש גל של שמועות לגבי, וכולכם יודעים זאת, אבל כל עוד לא שמעתי משהו אחר, אני כאן אתכם. אם יודיעו לי ללכת הביתה, אבוא ואלחץ כאן יד כמעט לכל שחקן. אבל אם יוחלט שאישאר, שחקן אחד או אפילו שניים לא יישארו כאן איתנו". מעבר לכך לא הוסיף דורה דבר, אבל לכל השחקנים היה ברור כי הוא מתכוון לכך שבתוך הקבוצה יש שחקן, ואולי אפילו שניים, שפועלים נגדו בצורה קבועה ומדליפים לאורך כל הדרך חומרים כדי לפגוע במעמדו של המאמן ובסיכוייו להישאר במועדון".

דורה לא קיבל עד כה טלפון מאוסידון, ובסיום האימון בשפיים הוא מתכוון לנסוע חזרה לביתו בחיפה. ההערכה היא שאם הדברים לא ייחתכו היום, מחר, ביום החופשי של הקבוצה, ייקרא המאמן לפגישה עם היו"ר, במהלכה הוא צפוי לשמוע על סיום דרכו.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
הסוף בנתניה מגיע. שלומי דורה/מגד גוזני

במהלך כל הלילה נערכו שיחות טלפון בין הגורמים השונים במועדון ובראשם היו"ר דורון אוסידון, שהיה מהתומכים הגדולים של דורה עד כה. בשעות הצהריים יכנס אוסידון את הדירקטוריון, אבל כבר עתה די ברור כי ההחלטה התקבלה ודורה יקבל בהמשך היום הודעה על כך. לא מן הנמנע כי המאמן יגיע לאימון הצהריים שיערך במקביל לישיבת הדירקטוריון ובסיומו הוא יקבל את ההודעה על פיטוריו. בכל מקרה, הדגישו גורמים שונים כי הכוונה היא לסיים את ההתקשרות בצורה מכובדת.

אוסידון לא גיבש אתמול, אחרי ההפסד 2:0 מול הפועל באר שבע, החלטה סופית באשר לדורה. מצד אחד, הוא נתון ללחצים אדירים מצד חלק מהקהל לפטר את המאמן. מצד שני, הוא יודע את האמת על התקציב הנמוך, הקושי העצום בבניית הסגל וההערכה העצומה לה זוכה דורה משחקניו. כל האלמנטים האלה היו צריכים להביא לגיבוי עבור המאמן, אבל נראה שבסופו של דבר הפור נפל, ודורה יפוטר.

בנתניה נזכרו אמש במקרה של יוסי מזרחי מהעונה שעברה. אף שהמאמן הוותיק העלה את הקבוצה לליגת העל והגיע איתה לגמר גביע המדינה, הקהל כעס עליו אחרי תקופה קצרה ושעון החול הופעל עד שהוא בעצמו ביקש לעזוב. דורה צעיר ממזרחי ואין לו שום כוונה להיכנע לתכתיבי האוהדים. מבחינתו הוא ימשיך במועדון עד סוף העונה, אבל אם יוחלט אחרת תצטרך נתניה לשלם לו את מלוא שכרו עד סוף העונה. הוא לא יעשה בעצמו את העבודה עבור אוסידון. גם השחקנים חושבים שדורה צריך להישאר והיטיב לבטא זאת אמש בסיום המשחק הבלם ירין חסן, שאמר: "אנחנו רוצים לצאת מהמצב הזה ביחד עם שלומי. המאמן שלנו צריך להיות איתנו ולהוביל אותנו לחוף מבטחים".

בין אלה שאוסידון יתייעץ איתם אמורים להיות הספונסרים דב לנד וירון ישראל, כאשר גם יוסי דורון כנציג העירייה אמור לחוות את דעתו. יתכן גם שאוסידון ישוחח בעניין עם ראש העיר מריים פיירברג. אם אוסידון יחליט היום לסיים את דרכו של המאמן, הוא ירצה להביא מאמן שיהיה יותר 'רע' לשחקנים. בסביבתו של אוסידון העריכו אמש שראובן עטר לא יהיה המאמן הבא. גיא לוי וניר קלינגר מועמדים, כאשר בינתיים עשוי גיא צרפתי לשמש כמאמן המוביל אחרי שמונה לאחרונה לתפקיד עוזר המאמן.

דורה אמר אמש: "אנשים שוכחים איזה זעזוע עבר על הקבוצה הקיץ ואילו פציעות נחתו עלינו. הקבוצה איבדה את ערן לוי, דיא סבע וישראל זגורי שהיו כוח משמעותי בהתקפה והיא מכרה את לארי קאיודה שהיה קשה מאוד למצוא לו מחליף. אני מודה שיש לנו בעיה בהתקפה, אבל תהיו אמיתיים ותזכרו מה עברנו".

עדכון ראשון 8:02

עוד באותו נושא

במכבי נתניה מצפים ששלומי דורה יתפטר, המאמן: "לא מרים ידיים"

לכתבה המלאה
יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. יוסי ציפקיס
דורון אוסידון בישיבת הדירקטוריון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully