וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מצפים ששלומי דורה יתפטר, המאמן: "לא מרים ידיים"

בדירטקוריון נועלת הטבלה קיים רוב נגד השארתו של דורה, אך היושב ראש דורון אוסידון לא החליט האם להחליפו, ובוחן את מידת השליטה שנותרה לו על חדר ההלבשה. דורה: "יש מי שצריך לקבל החלטה, עזיבה לא עברה בראש שלי. יש פה קבוצה טובה"

one

מכבי נתניה הפסידה הערב (ראשון) 2:0 להפועל באר שבע, ונותרה במקום האחרון. אוהדי נתניה קראו למאמן שלומי דורה לעזוב את תפקידו, והיושב ראש דורון אוסידון נתון ללחץ כבד לפטר את המאמן. במועדון מצפים שדורה יתפטר מיוזמתו.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
"לא מרים ידיים". דורה/מגד גוזני

דורה אמר בסיום: "יש מי שצריך לקבל את ההחלטה, עד היום לא שמעתי שום דבר. אני חושב שצריך להאמין כי יש פה קבוצה טובה. הסגל פה נבנה עם הרבה שחקנים שהגיעו בין לבין. ניתן לזמן לעשות את שלו, אם בינואר יתאפשר אז נתחזק. אם לא, נצא למלחמה עם מי שיש". על השאלה האם עבר בראשו להתפטר: "זה לא עבר בראש שלי, הקהל יכול לצעוק כמה שהוא רוצה. אני לא בנאדם שמרים ידיים".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "הפתיחה הייתה טובה, מעדנו פעמיים ושילמנו על זה. האיכות של באר שבע הכריעה בסופו של דבר. יכלנו לחזור למשחק, אבל זה לא עוזר לנו כי זה לא מביא נקודות. מי שמסתכל קדימה מביא נקודות. אני בהחלט רואה דברים טובים באופק". על האוהדים המקללים: "אני מאמין במקום שיש בו ברכה, מי שמקלל אין לו ברכה".

בין הגורמים שדורשים מאוסידון להחליף את דורה נמצאים כמה מקורבים למועדון, וחלק מהספונסרים, כשבדירקטוריון קיים רוב נגד השארתו. עם זאת, ההחלטה הקשה תתקבל על ידי אוסידון באופן בלעדי.

היושב ראש עצמו לא הגיע למשחק הערב עם החלטה חד משמעית מה לעשות במקרה של הפסד. מקורב ליושב ראש אמר: "מופעל לחץ גדול מאוד על דורון לעשות זעזוע, אבל ההחלטה היא בסופו של דבר רק שלו ואם הוא ירצה בכך, שלומי ימשיך הלאה". לנגד עיניו עומד פרמטר אחד, והוא האם המאמן איבד את חדר ההלבשה. אוסידון יודע שהשחקנים אוהבים את דורה, וגם הבלם ירין חסן אמר שהוא מקווה שדורה יישאר כדי להוציא את השחקנים מהמצב הקשה. עם זאת, הדרישה המאסיבית של האוהדים והרצון של חברי הדירקטוריון עשויים להכריע לרעת דורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חמזה בארי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully