וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "העונה הספסל שלנו גאה כשנכנס לפרקט ומחולל שינוי"

אחרי הניצחון על מיאמי, מאמן קליבלנד החמיא לשחקני המשנה שלו: "השנה אנחנו רוצים שהספסל יהיה משפיע ואגרסיבי יותר". לברון על לאב: "הוא העוגן ההתקפי שלנו". גם הפרשנים מחמיאים

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול מיאמי. רויטרס
זה נראה טוב. לברון/רויטרס

קליבלנד עלתה הלילה (בין שישי לשבת) למאזן חיובי לראשונה העונה, כשגברה בביתה 92:102 על מיאמי. לברון ג'יימס (29 נקודות, 13 מ-19 מהשדה) וקווין לאב (24 ו-15 ריבאונדים) כיכבו בשורות הקאבלירס, שעשו את העבודה מול אחת היריבות החזקות ביותר שלהן (לפחות על הנייר) במזרח.

seperator

דיוויד בלאט סיכם: "שמנו דגש בקיץ על חיזוק הספסל שלנו, ואנחנו מקווים שהוא יוכל לגבש לעצמו זהות כחלק חשוב מהקבוצה שלנו. בינתיים זה מה שקורה. אין סיבה שזה לא ימשיך כך, כי כשקיירי ושאמפרט יחזור רק נהיה עמוקים יותר. בעונה שעברה לפעמים בנינו יתרון של 20 נקודות, ואז הספסל נכנס וניסה לשמור עליו. עכשיו אנחנו רוצים שיהיה משפיע, אגרסיבי ושיהווה עבורנו יתרון. אני חושב שזה קורה. הם גאים בזה שהם נכנסים לפרקט ומחוללים שינוי, לא רק עומדים במקום. זה דבר גדול".

על היכולת המצוינת של לאב אמר המאמן הישראלי: "הוא עבד קשה בצורה בלתי רגילה בקיץ כדי להביא את עצמו לכושר בו הוא נמצא. אנחנו יודעים מה קווין יכול לעשות. הוא ראוי לכל הקרדיט, הוא היה מוכן לאתגר וסיפק יכולת נהדרת".

לברון ג'יימס החמיא בסיום לקווין לאב, ששוב נראה מצוין, ואמר: "קווין הוא העוגן ההתקפי העיקרי שלנו, אנחנו רוצים שיידע כמה טוב הוא וכמה חשוב הוא לקבוצה שלנו. היום הוא הוכיח שוב שהוא אחד הפאוור פורוורדים הטובים בליגה. אנחנו צריכים להמשיך לרכב על הגב שלו".

קווין לאב עצמו החמיא בחזרה לקינג ג'יימס בסיום: "בהתקפה עומדת, אתם תראו אותי נוגע בכדור יותר ואני ולברון נעבוד ביחד. יש לי ביטחון מלא בלברון, הוא יעשה את הדברים הנכונים". על היכולת של שחקני הספסל אמר: "הם היו אדירים, אדירים באימונים, אדירים מול ממפיס ואדירים היום".

מו וויליאמס, שנשא דברים בפני הקהל במשחק הבית הראשון של הקאבס העונה, אמר: "לא ציפיתי לתשואות שקיבלתי. זה היה מדהים, זה רק מלמד על בסיס האוהדים שיש כאן. יש לנו קבוצה מאוד עמוקה".

עוד באותו נושא

קווין לאב ולברון ג'יימס כיכבו, קליבלנד ניצחה את מיאמי 92:102

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Tony Dejak, AP
אין סיבה שהספסל לא ימשיך כך. בלאט/AP, Tony Dejak

מה אומרים הפרשנים

דייב מקמנימן מ-ESPN דיבר על שיתוף הפעולה של לברון ולאב: "מה שהיה שונה זה ששניהם הצליחו להעיף את הפיל מהחדר. באמצע העונה שעברה הם היו אפקטיביים בגלל סט הכישורים המצוין שלהם, אבל שם זה נגמר. כיום קליבלנד היא קבוצה בהנהגת לברון ולאב. זה מצב שונה, אבל לטובה כרגע".

ג'ייסון לויד מ"אקרון ביקון ג'ורנל" הוסיף: "לברון נותן לרכזים להיות רכזים. התוצאות ברורות - יותר הנעת כדור, פחות בידודים ויותר אסיסטים. השטף ההתקפי הפתיע את כולם, מלברון ועד בלאט. הם צפו תקופת גישושים גדולה יותר אחרי טרום העונה הלא יציב. אחד הנקודות החשובות עבור בלאט תהיה להשתמש בספסל שלו יותר משעשה אשתקד. זה בהחלט קורה בינתיים".

ג'ו ורנון מ"פליין דילר" עסק בעיקר בלברון ג'יימס: "שאלת הבריאות של לברון לא הולכת לשום מקום, אבל בינתיים הקאבס נראים בריאים. נראה כאילו ההפסד הכואב בגמר והפציעות המעצבנות של השנה שעברה כבר ליכדו את הקבוצה".

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב מול שחקן מיאמי היט ג'אסטיס ווינסלו. רויטרס
השטף ההתקפי מפתיע את כולם. לאב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully