וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב ולברון ג'יימס כיכבו, קליבלנד ניצחה את מיאמי 92:102

הפורוורד המשיך להוריד חלודה ונצץ עם 24 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קינג ג'יימס הוסיף 29 באחוזים מצוינים ובלאט עלה למאזן חיובי לראשונה העונה. וויד קלע 25 למפסידה

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Tony Dejak, AP
מאזן חיובי. בלאט/AP, Tony Dejak

מאזן: 1:2

המשחק הבא: מול פילדלפיה בחוץ, בלילה שבין שני לשלישי

המשחק האחרון: ניצחון 76:106 על ממפיס.

מדד הטריו: לברון ג'יימס היה יעיל מאוד וקלע את 29 הנקודות שלו ב-13 מ-19 מהשדה, קווין לאב הוסיף 24, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קיירי אירווינג הפצוע עדיין לא מתלבש.

seperator

לברון ג'יימס הוכיח עוד בעונה שעברה שכשהוא עולה על הפרקט, אין לו סנטימנטים לאקסית. כך היה גם הלילה (בין שישי לשבת), כשכוכב קליבלנד הצעיד את חבריו ל-92:102 על מיאמי, ולמאזן חיובי לראשונה העונה. קינג ג'יימס וקווין לאב הוליכו את הקאבלירס ליתרון בן 11 נקודות במחצית הראשונה, חבריו לקבוצה לשעבר דווין וויד וכריס בוש לא אמרו נואש וצימקו ל-63:59 ברבע השלישי, אך ריצה נוספת של הקאבס בהנהגת לברון ושחקני המשנה (שני אלי-אופים של טריסטן תומפסון, שלשה של ריצ'רד ג'פרסון) קבעה 69:88 באמצע הרבע המכריע, ומשם ההיט לא חזרו.

בהיעדרו של קיירי אירווינג הפצוע, סיפק קווין לאב משחק מצוין נוסף והראה שהוא בריא, ועוד איך בריא לקראת העונה שהחלה. הפורוורד שסבל משיטת המשחק החדשה לו אשתקד סיפק 24 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ובסיום גם לברון הודה: "קווין הוא האיש המרכזי שלנו בהתקפה. אנחנו רוצים שיידע כמה גדול הוא וכמה טוב הוא לקבוצה שלנו. היום הוא שוב הוכיח מדוע הוא אחד הפאוור פורוורדים הטובים בליגה".

עוד לפני המשחק נפגש לברון עם חבריו לקבוצה לשעבר, ואמר על המטרה של ההיט לנשל אותו מהכס: "זו המטרה של כולם. אנחנו אלופי המזרח וכולם רוצים לנצח אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב מול שחקן מיאמי היט ג'אסטיס ווינסלו. רויטרס
נראה מצוין. לאב/רויטרס

בנוסף ללברון וללאב, גם טריסטן תומפסון קלע בספרות כפולות, עם 13 ו-9 ריבאונדים ב-26 דקות מהספסל. הקאבס ניצחו על אף ערב חלש מאוד של הקו האחורי הפותח שלהם - מו וויליאמס (6 נקודות, 2 מ-10 מהשדה) וג'יי אר סמית' (2 נקודות, 1 מ-8 מהשדה). מי שחיפה עליהם היה גיבור הגמר מת'יו דלבדובה, שהוסיף לחמש הנקודות שלו 5 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ב-27 דקות.

מנגד, כל שחקני החמישייה של ההיט קלעו בספרות כפולות, ומעל כולם היה וויד עם 25 ו-7 איבודים. בוש הוסיף 15, כשלגוראן דראגיץ' וחסן וויטסייד היו 11 כל אחד.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול מיאמי. רויטרס
עוד ערב בעבודה. לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully