וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה בביל סימונס? ESPN הודיעה: "אתר גרנטלנד נסגר באופן מיידי"

ענקית הספורט בישרה כי האתר, אותו הקים העיתונאי המוערך שעזב במאי האחרון בטריקת דלת, יפסיק לפעול: "החלטנו לכוון את האנרגיה שלנו לפרויקטים שאנו מאמינים שיהיו משמעותיים יותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמישה וחצי חודשים חלפו מאז עולם תקשורת הספורט האמריקאי השתנה, לאחר שביל סימונס, עיתונאי הספורט המצליח ביותר בעולם כיום, עזב את רשת ESPN. הערב (שישי), הודיעה הרשת כי האתר אותו הקים וטיפח במסגרתה סימונס, אתר "גרנטלנד" הנהדר, נסגר ויפסיק לפעול באופן מיידי.

סימונס פתח את גרנטלנד, שנקרא על שם עיתונאי הספורט האגדי גרנטלנד רייס, בשנת 2011 ולמרות שהאתר לא נודע כריווחי במיוחד, הרי שהוא הפך במהרה לאחד הייחודיים ברשת עבור חובבי הספורט. בין היתר, כתבו באתר שנבנה בצורת בלוגים ארוכים ועסק מלבד ספורט גם בתרבות הפופ, שחקן ה-NBA לשעבר והפרשן ג'יילן רוז, זאק לואו, רוג'ר בנט ומייקל דייויס מ"גברים בבלייזרס" העוסק בכדורגל, ביל בארנוול ורבים וטובים אחרים, אותם גייס סימונס עם השנים.

סימונס כאמור, עזב את ESPN בטריקת דלת במאי האחרון וזמן קצר לאחר מכן הצטרף בחוזה עתק לרשת HBO. כעת, הודיעה ESPN בהודעה עוקצנית: "באופן מיידי, אנו משעים את פרסומו של אתר גרנטלנד. אחרי בחינה מדוקדקת של המצב, החלטנו לכוון את הזמן והאנרגיה שלנו קדימה, אל פרויקטים שאנו מאמינים שיהיו רחבים יותר ומשמעותיים יותר עבור הרשת שלנו".

בהמשך ההודעה נכתב: "גרנטלנד הפרידה את עצמה מכל השאר בעזתר כותבים איכותיים, רעיונות חכמים, חשיבה מקורית וכיף. אנו מודים לכל אלה שאפשרו לכך לקרות. לביל סימונס, שהיה מלא תשוקה ומחויבות לאתר והתגלה כעורך יוצא מן הכלל, עם עין מצוינת לכשרונות. לכל הכותבים, העורכים והצוות שעבד קשה על מנת ליצור תוכן חכם ואיכותי ולכריס קונלי, שסייע לנו לתחזק את האתר בחמשת החודשים האחרונים".

מה גרם לביל סימונס לעזוב את ESPN?

עיתונאי הספורט האמריקאי ביל סימונס. AP
הפרויקט שלו נסגר. סימונס/AP
  • עוד באותו נושא:
  • espn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully