וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "סקולס לא נושא באחריות, הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הגיב לדבריו של כוכב העבר ("הקבוצה לא יצירתית, לא הייתי נהנה לשחק בה"). הוסיף: "הוא יכול לדבר איתי או עם גיגס, לא ללכת לקבל כסף מ-BBC בשביל לומר את הדברים"

one

בווידאו: תקציר התיקו בדרבי של מנצ'סטר בתחילת השבוע

מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל, הגיב היום (שבת) לדבריו של פול סקולס, שביקר אותו אתמול בחריפות. סקולס דיבר ברדיו BBC מנצ'סטר ואמר בין היתר ש"לקבוצה חסרה יצירתיות, היא לא לוקחת סיכונים. זו קבוצה שלא תרצה לשחק נגדה, בגלל שהיא מאוד מאורגנת, אבל זו גם קבוצה שאני לא חושב שהייתי נהנה לשחק בה".

ואן חאל קיים היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק של הקבוצה מחר נגד קריסטל פאלאס ואמר: "אני תמיד משתמש בביטוי בהולנדית, אבל יש לכם גם ביטוי נהדר באנגלית: 'אבנים ומקלות יכולים לשבור לי את העצמות, אבל כינויים (מילים) לעולם לא יפגעו בי'. זה ביטוי פנטסטי, פשוט פנטסטי. אתם מבינים למה אני מתכוון?".

המאמן הסביר: "סקולס לא נושא באחריות, כך שהוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. למה הוא אמר את מה שאמר? בשביל התעולת של מנצ'סטר יונייטד, או בשביל תועלת אישית? הוא אגדה כאן וממה ששמעתי הוא אדם הגיוני. אני חושב שאדם כמוהו צריך לדבר עם המאמן, עם חבר שלו ריאן גיגס, או עם היו"ר אד וודוורד, ולא ככה, לא בשביל לקבל כסף מ-BBC או סקיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully