וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות למנצ'סטר סיטי ולארסנל, רק 0:0 למנצ'סטר יונייטד

אוטמנדי וטורה עזרו לסיטיזנס לשמור על הפסגה עם 1:2 על נוריץ', 0:3 לתותחנים בסוונסי, שער לקמפבל. תיקו שלישי מאופס רצוף לשדים האדומים, הפעם מול קריסטל פאלאס, ורדי הלוהט כבש ב-2:3 של לסטר על ווסט ברומיץ', קבוצתו כבר במקום השלישי

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הפעם האחרונה בה קריסטל פאלאס ניצחה את מנצ'סטר יונייטד, אי שם ב-1991

המחזור ה-11 בפרמיירליג האנגלית יצא לדרך היום (שבת) עם משחקים של כל הקבוצות שנאבקות על האליפות. במוקד עמד המפגש המוקדם בין צ'לסי לליברפול, שנגמר ב-1:3 של המייטי רדז. בצמרת הסטטוס קוו נשמר כשמנצ'סטר סיטי וארסנל ניצחו. מנצ'סטר יונייטד רשמה תיקו מאופס שלישי ברציפות ואילו ג'יימי ורדי הלוהט שוב כבש.

seperator

סוונסי - ארסנל 3:0

הקבוצה הכי לוהטת בפרמיירליג, ארסנל, רשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, הפעם 0:3 על סוונסי, לה הפסידו התותחנים פעמיים בעונה שעברה.

את השער הראשון של ארסנל כבש אוליבייה ז'ירו, שכבש גם במחזור הקודם. החלוץ הצרפתי הגיע ראשון לקרן של מסוט אוזיל ונגח מקרוב לרשת. לורן קוסיילני, שגם כן כבש במחזור הקודם, ניצל טעות איומה של לוקאש פביאנסקי, גנב לו את הכדור וגלגל אותו פנימה מקרוב. את השלישי כבש ג'ואל קמפבל (כן, הוא עדיין שם) שהתכבד בשער בכורה בפרמיירליג.

פדריקו פרננדס סוונסי מול אוליבייה ז'ירו ארסנל. Tony Marshall, GettyImages
לוהט. ז'ירו נאבק בפרננדס/GettyImages, Tony Marshall

מנצ'סטר סיטי - נוריץ' 1:2

אחרי התיקו המאופס בדרבי, מנצ'סטר סיטי חזרה למגרשה הביתי, שם היא פגשה את נוריץ' העקשנית. זה היה קשה, השחקנים התאמצו והזיעו, והניצחון כמעט ברח מהידיים וכך גם המקום הראשון. אלא שבדקה ה-89 כבשה סיטי בפנדל וניצחה 1:2.

ניקולס אוטמנדי, עם שער בכורה בפרמיירליג, כבש את שער היתרון של סיטי בדקה ה-67, כשנגח בעוצמה רבה כדור קרן של קווין דה בראונה. קמרון ג'רום ניצל טעות קשה מאוד של ג'ו הארט כדי להשוות אך יאיא טורה כבש בפנדל וקבע 1:2 דרמטי לקבוצתו, לאחר שראסל מרטין נגע בכדור בידו ברחבה.

ניקולאס אוטמנדי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער בכורה בפרמיירליג. אוטאמנדי נוגח/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 0:0

מנצ'סטר יונייטד קיימה חמישה משחקים בכל המסגרות בחודש אוקטובר וניצחה רק באחד מהם. היא קיוותה לצאת מלונדון עם ניצחון מול קריסטל פאלאס, אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. השדים האדומים סיימו ב-0:0 שלישי ברציפות (שניים בליגה, אחד בגביע), ושוב מאבדים גובה בפרמיירליג. פאלאס מנגד, שהגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, אספה נקודה חשובה עבורה.

משחקים נוספים

ווטפורד - ווסטהאם 0:2
לווטפורד: אודיון איגהלו (39, 48)

ניוקאסל - סטוק סיטי 0:0

ווסט ברומיץ' - לסטר סיטי 3:2

לברומיץ': סלומון רונדון (30), ריקי לאמברט (84, פנדל), ללסטר: ריאד מאחרז (57, 64), ג'יימי ורדי (77, משחק ליגה שמיני ברציפות שהוא כובש - השחקן השלישי בהיסטוריה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully