וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבך גם מחוץ למגרש: קרים בנזמה נהג ללא רשיון ועוכב לחקירה

החלוץ, שזוכה לקרדיט מועט מבניטס מתחילת העונה, עוכב בנסיבות דומות במאי השנה. חברו הקרוב של רונאלדו: "הוא יסיים את הקריירה באנגליה". וגם: האם ראמוס הושעה בשל התמכרות לבירה?

AP

בווידאו: האימון של ריאל מדריד לקראת לאס פלמאס

העונה הקשה שעוברת על קרים בנזמה מתחילה לבוא לידי ביטוי גם מחוץ למגרש. חלוץ ריאל מדריד נתפס אמש (חמישי) על ידי משטרת מדריד על נהיגה ללא רשיון תקף, ורכבו הוחרם עד להודעה חדשה. נציגים של הבלאנקוס נשלחו כדי לאסוף את בנזמה מתחנת המשטרה. זו הפעם השנייה שהחלוץ הצרפתי מעורב באירוע מהסוג הזה. בחודש מאי האחרון הוא נעצר בנסיבות דומות ופרט לכך שנאלץ לשלם קנס של 18 אלף יורו, רשיונו נשלל לשמונה חודשים עקב נהיגה במהירות מופרזת.

בנזמה טען להגנתו כי קיבל מהרשויות אישור לרשיון נהיגה זמני, שעדיין לא נמצא ברשותו אך "אמור להיות תקף". למרות זאת, במשטרה לא התרשמו מהטענות של החלוץ.

קרים בנזמה, ריאל מדריד. GettyImages
כלום לא הולך. בנזמה/GettyImages

בתקשורת הספרדית ממשיכים לעסוק ללא הרף בחברו של בנזמה להתקפת ריאל, כריסטיאנו רונאלדו. אמש העניק חברו הקרוב של CR7, ז'וזה סמדו, ראיון לכלי תקשורת במדריד ועורר סערה, כשטען כי "עמוק בתוכו, רונאלדו רוצה לשחק באנגליה. הוא שם לעצמו מטרה לחזור לשם במהלך הקריירה". סמדו, ששיתף פעולה עם רונאלדו בספורטינג ליסבון ונמצא בחוג החברים המצומצם שמבלה עמו מדי קיץ, הוסיף כי "הוא מרוצה בריאל מדריד, אבל אוהב את הכדורגל והאנשים באנגליה. הוא לא יסיים את הקריירה מבלי לחזור לאנגליה. הוא אמר פעם שהיה שמח אילו ריאל מדריד הייתה משחקת באנגליה ולא בספרד".

בריאל עסקו בימים האחרונים גם בפרסומים לפיהם רפא בניטס השעה את סרחיו ראמוס מהקבוצה עקב התמכרות של הבלם לבירה. לפי שעה המאמן מכחיש את הדיווחים. "קראתי בכל מיני מקומות שאני בודק לראמוס את כמות השמן שהוא מוסיף לסלט, או שהשעיתי אותו בגלל שהוא שותה יותר מדי בירה. אלה סיפורים פשוט מגוחכים. אני מופתע מאוד מזה שלמרות שאנחנו נראים כל כך טוב, אנשים מרוכזים בדברים זניחים. אני מקשיבים למה שאומרים עלינו, אבל זה לא מעסיק אותנו יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully