וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את חטאפה, ריאל גברה 1:3 על לאס פלמאס

לואיס סוארס (37) וניימאר (59) כבשו שני שערים אחרי צמד בישולים נהדרים של סרג'י רוברטו. הקטלאנים עם אותו מספר נקודות כמו ריאל מדריד, שניצחה בזכות שערים של איסקו, כריסטיאנו רונאלדו וחסה. ויאריאל ניצחה 1:2 את סביליה, סוסיאדד - סלטה ויגו 3:2

איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
לא חיכה יותר מדי. איסקו/רויטרס

המחזור העשירי בליגה הספרדית יצא אמש (שישי) לדרך עם 1:1 בין דפורטיבו לה קורוניה לאתלטיקו מדריד, שפספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון. ריאל מדריד שמרה על הפסגה עם 1:3 קל על לאס פלמאס מהתחתית, ולאחר מכן ברצלונה עשתה את שלה עם 0:2 על חטאפה בחוץ. ויאריאל ניצחה 1:2 את סביליה במשחק מתוח, ולנסיה הביסה 0:3 את לבאנטה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
עוד גול אחד להוגו סאנצ'ס. כריסטיאנו רונאלדו/AP

ריאל מדריד - לאס פלמאס 1:3

אחרי הניצחון הנאה על סלטה ויגו בשבוע שעבר ורגע לפני המפגש החוזר עם פריס סן ז'רמן בליגת האלופות, הבלאנקוס רוצים לשמור על הפסגה מול הקבוצה שהפסידה בשלושה מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, ושנמצאת ערב המחזור במקום ה-18 בטבלה. רפא בניטס שוב חסר את גארת' בייל, חאמס רודריגס, סרחיו ראמוס ודני קרבחאל הפצועים, אליהם הצטרף גם קיילור נבאס וקארים בנזמה שנעצר אתמול. מי שעורך הופעת בכורה רשמית בקבוצה הוא השוער המחליף קיקו קסיאה.

דקה 4: גול! ריאל לחצה, חטפה וכבשה. קאסמירו שלח כדור ימינה לאיסקו, שבעט שטוח בשמאל לרשת של חאבי וראס. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 14: גול! מרסלו הגביה כדור מצד שמאל ורונאלדו זינק קדימה כדי לנגוח לרשת את השני במשחק והשמיני שלו בליגה. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 18: קסיאה עמד במבחן ראשון כשהדף כדור של ג'ונתן ויירה וגם את הריבאונד שהגיע לרגלי וויליאן ז'וזה.

דקה 38: גול! אל זאהר הגביה קרן והרנן נותר חופשי ונגח לקרקע ומשם למשקוף ופנימה. קסיאה ספג לראשונה, ריאל הפכה לאחרונה בחמש הליגות הבכירות שסופגת במחצית הראשונה ולאס פלמאס צימקה ל-2:1.

דקה 43: גול! יופי של ביצוע מצד חסה. הספרדי היתל באייתמי בצד שמאל, חתך למרכז ובעט בימין לפינה הרחוקה. 1:3 לריאל מדריד.

דקה 62: השער נפסל. רונאלדו כבר חגג צמד, אבל הדגל הורם עוד קודם לכן לנבדל. עדיין 1:3.

דקה 90+2: רונאלדו החמיץ לבדו מול חאבי וראס, שעצר עם הרגל גם את הניסיון השני של בורחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד כובש מול לאס פלמאס. Denis Doyle, GettyImages
נגיחת דג. כריסטיאנו רונאלדו כובש/GettyImages, Denis Doyle

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיקו מדריד 1:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ויכולת מרשימה, הקולצ'ונרוס נעצרו בריאזור מול יריבה עליה גברו בשמונת המפגשים הקודמים בין הקבוצות. אצל דפור, רצף המשחקים ללא ניצחון הגיע לארבעה, אבל היא לפחות לא הפסידה והייתה קרובה גם לניצחון. בדקה ה-34 אתלטיקו עלתה ליתרון כאשר כדור ניתז מההגנה לרגל של טיאגו והוא הפגיז בנגיעה לפינה. אלא ש-13 דקות לסיום, לוקאס פרס ניצל שגיאה איומה של חימנס הצעיר, חטף את הכדור לבלם האורוגוואי, השאיר על הרצפה את יאן אובלק וכבש בסטייל את השוויון. ארבע דקות לסיום, המהפך כמעט הושלם, אבל הפצצה של המרוקני פייסל פאחר מרחוק הלכה למשקוף. אתלטיקו פספסה הזדמנות להעפיל לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
סוארס מבסוט/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

חטפאה - ברצלונה 2:0

הקטלאנים הגיעו למשחק כשהם יודעים שריאל מדריד כבר עשתה את שלה וניצחה את לאס פלמאס. למרות זאת, ברצלונה עמדה במשימה שלה וניצחה 0:2 את חטאפה בחוץ, בזכות שערים של לואיס סוארס (37) וניימאר (59) אחרי שני בישולים יפים של סרג'י רוברטו. הבשורה המשמחת מבחינת אוהדי בארסה היא הקאמבק של אנדרס אינייסטה, שנכנס כמחליף וחזר למגרשים אחרי למעלה מחודש בחוץ בשל פציעה.

דקה 1: הזדמנות מסוכנת לבארסה כבר אחרי 30 שניות, כשהגבהה נהדרת של ניימאר מצאה את מוניר, שבעט מספרת מארבעה מטר החוצה.

דקה 37: גול! ניימאר פרץ באגף שמאל והעביר רוחב לסרג'י רוברטו, שהכניס כדור גאוני ללואיס סוארס, שמול השוער לבד דחק פנימה את ה-0:1 של ברצלונה.

דקה 58: גול! סרג'י רוברטו שלח כדור ארוך לעברו של ניימאר, שבעט מהאוויר פנימה וזה 0:2.

דקה 61: אנדרס אינייסטה החליף את מוניר, כוכב ברצלונה חוזר לראשונה מאז 23 בספטמבר.

ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
שער נהדר. ניימאר/רויטרס

ויאריאל - סביליה 1:2

הצוללת הצהובה הצליחה להשיג ניצחון שישי העונה ועשתה את זה בצורה קשה מאוד. ויאריאל ניצחה 1:2 את סביליה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-20 והיא במקום הרביעי בטבלה. סביליה עם 12 נקודות בלבד.

מריו גספאר כבש את השער הראשון בדקה ה-25 אחרי שהגיע ראשון לכדור תועה ברחבה ובעט פנימה בדרך ל-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-61 לאחר שדניס סוארס העביר מסירה לסדריק בקאמבו, שדחק פנימה את ה-0:2. סביליה הצליחה לצמק בדקה ה-76 לאחר נגיחה של פרננדו יורנטה מקרוב אחרי מהלך נהדר של יבגני קונופליאנקה והגבהה מאגף שמאל וזה 1:2. האנדלוסים היו קרובים גם להשיג את שער השוויון, אבל ויאריאל הצליחה לשמור על רשת נקייה ויצאה עם שלוש נקודות.

ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו 3:2

איזה משחק גדול באנואטה. סלטה ויגו, שעד ההפסד לריאל מדריד במחזור הקודם עוד הייתה במקום השני התארחה אצל סוסיאדד למשחק לא פשוט, אבל השיגה ניצחון גדול ודרמטי שהחזיר אותה למקום השלישי. דווקא המארחים פתחו מצוין ואימאנול אגירצ'ה העלה אותם ליתרון מוקדם בנגיחה (11). יאגו אספאס השווה בדקה ה-17, אבל אגירצ'ה השלים צמד והחזיר את היתרון למארחים (37). הקצב המצוין נמשך במחצית השנייה כשאספאס השלים גם הוא צמד וקבע 2:2 בדקה ה-56 והדרמה הגדולה התרחשה בדקהה -89. פאבלו הרננדס קיבל כדור מנוליטו ומהאוויר בעט טיל אל בין החיבורים רולי השוער הארגנטינאי של סוסיאדד. ניצחון גדול לסלטה, שממשיכה את העונה הנהדרת שלה, סוסיאדד מנגד רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום.

ולנסיה - לבאנטה 0:3

העטלפים לא הצליחו לכבוש עד הדקה ה-64, אבל כשזה קרה, הם התפוצצו. ולנסיה ניצחה 0:3 את לאבנטה, חזרה לחייך אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד במחזור שעבר ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-15. פאקו אלקאסר כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-64, סופיאן פגולי (72) וזקאריה בקאלי (80) השלימו.

משחקים נוספים:

עדכון ראשון: 18:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully