וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה גברה 66:77 על ריאל מדריד, עוד תבוסה מביכה לכוכב האדום

הטורקים חגגו בבית על אלופת אירופה בעזרת משחק גדול של דאטומה ואודו. מקל וחבריו ספגו עוד השפלה, הפעם עם 91:53 לחימקי. באיירן ניצחה את שטרסבורג, אולימפיאקוס גברה 66:71 בחוץ על ארמאני מילאנו

מאמן פנרבחצ'ה אולקר, זליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
ניצחון ענק. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

המחזור השלישי בשלב הבתים של היורוליג המשיך הערב (שישי) עם שישה משחקים. המשחק המרכזי הפגיש בין פנרבחצ'ה/אולקר לריאל מדריד כאשר הטורקים יצאו עם ידם על העליונה עם 66:77, חימקי מוסקבה הביסה 53:91 את הכוכב האדום וגל מקל. באיירן מינכן הביסה 61:76 את שטרסבורג, לוקומוטיב קובאן גברה בחוץ 75:83 על ז'ילונה גורה. מלאגה שמרה על מאזן מושלם עם 69:81 מול דארוסאפקה ומילאנו ספגה הפסד ביתי 71:66 לאולימפיאקוס.

טייריס רייס שחקן חימקי מוסקבה מול גל מקל שחקן הכוכב האדום בלגרד. Mikhail Serbin, GettyImages
משחק חד צדדי. רייס מול מקל/GettyImages, Mikhail Serbin

בית א'

פנרבחצ'ה/אולקר - ריאל מדריד 66:77

פנרבחצ'ה רשמה ניצחון גדול בשחזור חצי גמר המפעל מהעונה שעברה. המשחק היה צמוד לאורך רוב המחצית הראשונה, כאשר אחרי ההפסקה הטורקים התעלו בעזרת משחק גדול של ג'יג'י דאטומה, שהיה הקלע המצטיין עם 15 נקודות, בדיוק כמו אקפה אודו. פנר השיגה הפרש קטן ושמרה עליו עד הסיום כדי להשיג ניצחון שני העונה במפעל. פליפה רייס הוביל את ריאל עם 15 נקודות, רודי פרננדס הוסיף 9, אך אף שחקן בריאל לא נתן משחק גדול.

באיירן מינכן - שטרסבורג 61:76

הבווארים שומרים על כושר טוב ורשמו ניצחון שני ברציפות, בעוד ששטרסבורג, שבשבוע שעבר היממה את פנרבחצ'ה, נבלמה אחרי משחק התקפי לא טוב. המחצית הראשונה הייתה צמודה והאורחים לא נתנו לבאיירן לברוח בדרך ל-29:31 לגרמנים בהפסקה. במחצית השנייה, המארחת כבר הצליחה לברוח, כאשר היא עוצרת את שטרסבורג על 14 נקודות בלבד ברבע האחרון. ניהאד דז'דוביץ' כיכב עם 22 נקודות ושישה אסיסטים, דושקו סבאנוביץ' הוסיף 18. 22 לולדימיר גולובוביץ' בשטרסבורג.

חימקי מוסקבה - הכוכב האדום 53:91

גל מקל והכוכב האדום בלגרד שוב חטפו תבוסה מביכה. הרוסים התעללו בסרבים מההתחלה ולא נתנו להם סיכוי בדרך לתבוסה השנייה שלהם במפעל, אחרי ההתרסקות במחזור האחרון מול ריאל מדריד. חימקי אגב, עדיין מושלמת בבית. גל מקל קלע 9 נקודות למפסידה, מאיק זירבס היה היחיד שתיפקד עם 15 נקודות. מנגד, כל 12 השחקנים של חימקי קלעו נקודות. ג'יימס אוגוסטין (14 נקודות) וזוראן דראגיץ' (12) היו המובילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ולדימיר גולובוביץ' שחקן שטרסבורג מול טיילור ברייס שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
באיירן הייתה גדולה על שטרסבורג, למרות משחק מצוין של גולובוביץ'/GettyImages, Sebastian Widmann

בית ב'

מילאנו - אולימפיאקוס 71:66

כששתי הקבוצות עם מאזן של 1:1, היוונים התעלו ורשמו ניצחון חוץ דחוק כדי לעלות למאזן חיובי. פטריק יאנג הוליך את המנצחת עם 18 נקודות, גאורגיוס פרינטזיס הוסיף 16 נקודות ו-ואסיליס ספנואליס תרם 16. בצד השני, רק אלסנדרו ג'נטילה תרם למאמץ עם 24 נקודות. סיימון קרונוסלאב היה השחקן היחיד חוץ מג'נטילה בדאבל פיגרס עם 11 נקודות.

בית ג'

ז'ילונה גורה - לוקומוטיב קובאן 83:75

הרוסים שמרו על מאזן מושלם בבית והשאירו את הפולנים עם אפס ניצחונות גם אחרי המחזור השלישי. בניגוד לציפיות, הרוסים התקשו והצליחו לברוח רק ברבע הרביעי. מלקולם דלייני הוליך את המנצחת עם 25 נקודות (6 מ-8 ל-2), ויקטור קלאבר הוסיף 13 וראיין ברוקהוף תרם 12. די בוסט ו-ולאד מולדובנו קלעו 16 כל אחד למפסידה.

בית ד'

מלאגה - דרושאפקה 69:81

אחרי הניצחון הגדול בתל אביב, האנדלוסים המשיכו להראות נהדר ושמרו על מאזן מושלם, בעוד שהם מורידים את היריבה למאזן שלילי ומשאירים אותה על אפס ניצחונות בחמישה ביקורים בספרד עד היום. דרושאפקה עוד הובילה בתום הרבע הראשון, אבל 17:28 של מלאגה ברבע הבא העביר את היתרון אליה ועוד ריצה לקראת הסיום סגרה עניין. אדווין ג'קסון הוביל עם 18 נקודות, סמיח ארדן קלע 17 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully