וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מהביקורת: "אולי זה מה שיעיר את השחקנים"

29.10.2015 / 8:05

הצהובים לא לקחו קשה את ההדחה מגביע הטוטו, אבל מודעים לעייפות המנטלית: "לפעמים אפשר לתפוס משהו חיובי מביקורת". בן הרוש לקראת הדרבי בשבת: "נגיע מוכנים ונביא את הנקודות"

one

קבוצה ישראלית עדיין לא הצליחה לזכות באליפות בעונה בה היא השתתפה בליגת האלופות. למכבי תל אביב יש עוד דרך ארוכה לעבור כדי להיות הראשונה שתעשה זאת, אבל בלי צל של ספק הסיבה העיקרית לכך שהקבוצה הודחה אמש מגביע הטוטו ולא תוכל לשחזר את הטרבל של פאקו אייסטרן, נעוצה בחלוקת העומסים שהיה צריך לבצע סלאבישה יוקאנוביץ' כדי לשמור את הסגל שלו רענן לדרבי בשבת ולמשחק מול פורטו בשבוע הבא.

"אין לנו כרגע סגל לארבע תחרויות שונות", הודה אמש הסרבי בסיום המשחק בו הצהובים הפסידו 3:1 לבני יהודה וסיימו את דרכם בגביע הטוטו, "העליתי את הקבוצה הכי טובה שיכולתי להעלות בעומס שיש לנו. המחויבות שלנו היא לשחק בכל המפעלים. נתתי לצעירים לשחק והם עזרו לנו. ניסינו להיות תחרותיים ומאורגנים ובדקות מסוימות, היינו בסדר. אין לי טענות לשחקנים אחרי המשחק הזה".

במכבי תל אביב התעקשו אמש שההרכב הצעיר וחסר הניסיון במשחק נגד בני יהודה לא היווה סוג של מחאה מצד המועדון כלפי קברניטי הכדורגל, ששיבצו אותו יומיים בלבד אחרי משחק הליגה מול בית"ר ירושלים. "את מה שהיה לנו להגיד, כבר אמרנו", אמרו במועדון, "ההחלטה של יוקאנוביץ' על ההרכב לא נבעה מהרצון שלנו להעניש את הליגה. אלה שטויות כי בסופו של דבר מי שלא יוכל לשחזר את הטרבל זו מכבי תל אביב".

במועדון הוסיפו: "אף אחד כאן לא רצה לעוף מהמפעל הזה, אבל כשעושים את התיעדוף ובוחנים את לוח המשחקים, אז הדרבי בשבת והמשחק מול פורטו בשבוע הבא חשובים מהמשך המשחקים בגביע הטוטו. הצורך במנוחה למרבית שחקני ההרכב, בתוספת מגוון הפצועים, הביאו להרכב שונה וקצת מוזר שכנראה לא היה מספיק טוב כדי לנצח את בני יהודה".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"אין לנו סגל לארבעה מפעלים שונים". יוקאנוביץ'/מגד גוזני

יוקאנוביץ' עדכן אמש שהוא מודע לבעיה החדשה שנתגלתה בבדיקה המקיפה שנערכה לדיאן ראדוניץ', עליה פורסם אתמול בוואלה ספורט. הסרבי טען כי הוא עדיין צריך להתעדכן מול הצוות הרפואי של מכבי באשר לצורך של החלוץ הקרואטי בניתוח. בכל מקרה, יוקאנוביץ' הבהיר כי מאחר שבשלב הזה לא ניתן לערוך שינויים בסגל, אין טעם לדון בהחלפתו.

עומרי בן הרוש שמצא את עצמו פתאום כחלק מהוותיקים של הקבוצה במשחק אתמול, העריך בסיום המשחק כי רצף שלושת ההפסדים של מכבי בכל המפעלים בשבוע האחרון, ייעצר בשבת. "אולי אנחנו פייבוריטים מול הפועל תל אביב על פי הטבלה, אבל זה לא שנגיע לא מוכנים. נבוא בנחישות וברצינות ונביא את הנקודות".

במכבי תל אביב יש כאלה שאוהבים את הביקורת שנמתחת באחרונה כלפי הקבוצה. "צריך כנראה למצוא משהו שיעיר את השחקנים", אמרו בקבוצה בהקשר של העייפות המנטלית ששורה על מרבית שחקני הסגל. "לפעמים אפשר לתפוס גם משהו חיובי מביקורת. השחקנים צריכים לעשות את העבודה, כך שאף אחד לא יחבר לנו הפסד רביעי ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully