וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיאן ראדוניץ' צפוי לעבור ניתוח, ייעדר לפחות כמה שבועות

28.10.2015 / 16:35

הצהובים גילו כי לחלוץ התווספה בעיה פיזיולוגית הקשורה לזרימת דם ברגלו והוא ייעדר במשך מספר שבועות. ב-20:30 במשחק מול בני יהודה: קניקובסקי וגלילי בהופעת בכורה, חביב אוחיון יפתח בין הקורות

one

בווידאו: ההפסד של מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים

דיאן ראדוניץ', חלוצה הקרואטי של מכבי תל אביב, צפוי לעבור ניתוח בתקופה הקרובה, אחרי שהתגלתה אצלו בעיה פיזיולוגית הקשורה לזרימת דם לא תקינה בעורקים באזור החלק התחתון של הרגל. כך נודע היום (רביעי) לוואלה! ספורט.

כבר זמן רב שראדוניץ' מנסה לחזור לאיתנו, אבל למרות שקיבל פרקי זמן ארוכים למנוחה, הוא לא הצליח להתגבר על הכאבים הנלווים לכל אימון שהוא מקיים בקרית שלום. בהתחלה העריכו הצהובים כי הוא יוכל להסתפק במנוחה, אבל בימים האחרונים, כאשר החלוץ הגבוה לא הצליח לקיים אימונים קלים ללא כאבים, הוחלט לשלוח אותו לבדיקה מקיפה שתוצאותיה לימדו כי ראדוניץ' אכן סובל מבעיה פיזיולוגית שככל הנראה תחייב אותו לעבור ניתוח, בעקבותיו הוא צפוי להיעדר לפחות כמה שבועות.

דיאן ראדוניץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתאושש. ראדוניץ'/ברני ארדוב

מה שהגביר את החשש במכבי תל אביב באשר לראדוניץ' היתה העובדה שהשבוע הוא הרגיש אחרי אחד האימונים שהוא אינו יכול לדרוך על רגלו. שחקן בקבוצה סיפר כי החלוץ התלונן שקשה לו לעמוד על הרגל וזאת אפילו שהאימונים שהוא קיים היו מאוד קלים.

היעדרותו של ראדוניץ' קריטית עבור האלופה. בקבוצה מדברים על השחקן שהכי חסר להם, במיוחד כעת כשעייפות החומר כה מורגשת וכשהתלות ביכולת כיבוש השערים של ערן זהבי הולכת וגוברת. ראדוניץ' הספיק להיכנס כמחליף מול קרית שמונה ומול צ'לסי. כעת לא ברור אם ומתי יוכל לחזור לשחק, דבר שלבטח לא מעודד את רוחו של סלבישה יוקאנוביץ'.

בנוסף לראדוניץ' הפצוע, תחסר הערב (רביעי, 20:30, ספורט 5+) מכבי תל אביב במשחק גביע הטוטו מול בני יהודה לא מעט שחקנים מסיבות שונות. מעבר לפצועים הרבים, יוקאנוביץ' יעדיף לאפשר גם מנוחה מלאה למרבית שחקני ההרכב הראשון. במצב הזה, ישחקו לא מעט שחקנים מקבוצת הנוער לראשונה בבוגרים. מדובר בגבי קניקובסקי ודור גלילי, כאשר גם דן גלזר, שמשתייך לקבוצת הנוער, אבל כבר שיחק בבוגרים, אמור ליטול חלק במשחק. כל השלושה אמורים לפתוח ב-11. חביב אוחיון יפתח בין הקורות.

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות התכנס הערב כדי לדון באישום נגד הקבוצה לפיו חלק מאוהדי הקבוצה זרקו מצית על השופט הרביעי מנשה משיח במשחק נגד בית"ר ירושלים. נעם ליובין הדיין החליט לתת לצהובים ארכה נוספת עד ה-2.11, על מנת לקבל עידכון בכתב מאת נציגי הנאשמת באשר לאיתור האוהד שזרק את המצית ושורות הצעדים שיינקטו נגדו.

ההרכב המלא של מכבי תל אביב למשחק הערב: חביב אוחיון, יובל שפונגין, יואב זיו(ק), עומרי בן הרוש, עוז ראלי, דן גלזר, שלומי אזולאי, גבי קניקובסקי, דור מיכה, דור גלילי, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully