וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי חגג עם 40 נקודות בניצחון הבכורה של גולדן סטייט, 95:111 על ניו אורלינס

ה-MVP סיפק הצגה אדירה שכללה 24 נקודות ברבע הראשון (!) בדרך לניצחון מרשים, אנתוני דייויס סיים ערב קשה עם 4 מ-20 מהשדה. דטרויט הפתיעה עם ניצחון 94:106 באטלנטה

AP

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) בערב הראשון של עונת ה-NBA, ובמרכזם עומד מי שכיכב בעונה שעברה, מי שהוכתר כ-MVP, מי שהיה השחקן הכי מלהיב בליגה, מי שסיים את השנה עם אליפות מרגשת ומוכיח שגם העונה הוא מתכוון להסתער עליה - הלא הוא האחד והיחיד, סטפן קרי.

כל תוצאות הלילה:
שיקגו (0:1) - קליבלנד (1:0) 95:97
אטלנטה (1:0) - דטרויט (0:1) 106:94
גולדן סטייט (0:1) - ניו אורלינס (1:0) 95:111

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
פשוט שיגעון. קרי/GettyImages

גולדן סטייט (0:1) - ניו אורלינס (1:0) 95:111

ייתכן שקצת זלזלו בגולדן סטייט במהלך הקיץ, הג'נרל מנג'רים הימרו שדווקא קליבלנד תיקח אליפות ולברון יהיה ה-MVP, דוק ריברס אמר שהיה לה מזל בשנה שעברה, וייתכן שזה קצת הרגיז את הווריירס. הלילה הם תלו את דגל האליפות בגג האולם בטקס מהנה, הציגו את טבעות האליפות (הדי גדולות), ועלו על המגרש בטירוף על מנת להוכיח שהם ראויים לתואר. וזה אכן קרה. סטפן קרי סיים את המשחק עם 40 נקודות בתצוגה אדירה (14 מ-26 מהשדה), שכללה גם 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-5 שלשות, אבל מה שייזכר יהיה בעיקר הרבע הראשון, שבו קלע 24 (!) נקודות - הכי הרבה לשחקן בערב פתיחה ב-20 העונות האחרונות - כשהוא צולף 7 מ-9 הזריקות הראשונות שלו ומשחיל 4 שלשות לעיני הקהל המשולהב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מציגים את דגל האליפות. GettyImages
ערב מרגש למועדון. הווריירס מציגים את דגל האליפות/GettyImages

וכשקרי קולע ככה, השאר יכולים להסתפק במעט: פסטוס אזלי קלע 13, אנדרו בוגוט קלע 12 וקליי תומפסון הסתפק ב-9. הווריירס בעיקר הצליחו לעצור את כוכב ניו אורלינס אנתוני דייויס על משחק חלש מאוד של 18 נקודות ו-6 ריבאונדים בלבד. הסנטר הסתפק ב-4 מ-20 מהשדה (רק 20 אחוז) ו-5 איבודי כדור מול הקבוצה שטאטאה אותו ואת קבוצתו עם 0:4 בסיבוב הראשון בפלייאוף המערב בשנה שעברה. מאמן האלופה סטיב קר היה באולם, אבל עזב את חדר ההלבשה על מנת להמשיך בטיפולים בגבו. לוק וולטון ניהל את המשחק.

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
ערב לא אופייני. דייויס/GettyImages

אטלנטה (1:0) - דטרויט (0:1) 106:94

אטלנטה הדהימה בעונה שעברה עם מאזן 22:60, הטוב במזרח, אבל את העונה ההוקס סיימו עם הפסד 4:0 בגמר המזרח. הלילה הם הזכירו יותר את הקבוצה מהפלייאוף מאשר את הקבוצה מהעונה הרגילה של העונה שעברה, כשהפסידו בבית לדטרויט המפתיעה. קנטביוס קולדוול פופ קלע 21 נקודות לפיסטונס, ואנדרה דראמונד נהנה מ-18 נקודות ו-19 ריבאונדים, כשהפיסטונס סיימו את המשחק עם יתרון 40:59 בכדורים חוזרים, וכל שחקני החמישייה שלה קולעים בספרות כפולות. מרכוס מוריס קלע 18 וקלט 10. הפיסטונס, אגב, קלעו רק ב-39 אחוז מהשדה, אבל נהנו מ-23 ריבאונדים בהתקפה. דניס שרודר קלע 20 נקודות לאטלנטה, פול מילסאפ 19.

אל הורפורד מול אנדרה דראמונד, אטלנטה הוקס מול דטרויט פיסטונס. GettyImages
יתרון בריבאונד. דטרויט/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully