וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני ברק אובמה: קליבלנד פתחה את העונה עם הפסד 97:95 בשיקגו

לברון ג'יימס נחסם במהלך האחרון, והקאבס ובלאט ספגו הפסד במשחק הראשון אחרי קרב צמוד. לברון סיים עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, קווין לאב קלע 18, אבל קליבלנד נכנעה לרוז (18) ומירוטיץ' (19)

AP

עונת ה-NBA חזרה, וכבר במשחק הראשון קיבלו חובבי המשחק משחק דרמטי ומהנה: אלופת המזרח קליבלנד פתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את העונה עם הפסד מאכזב בשיקגו, 97:95, לעיני הנשיא ברק אובמה בסיומו של מאבק צמוד.

מאזן קליבלנד: 1:0.

מדד הטריו: לברון ג'יימס קלע 25 נקודות, קלט 10 ריבאונדים והוסיף 5 אסיסטים. קווין לאב קלע 18 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. קיירי אירווינג עדיין פצוע.

המשחק הבא: חמישי בלילה בממפיס.

תקציר המשחק באתר ה-NBA

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול שיקגו בולס. GettyImages
עשה את העבודה, אבל שאר הקבוצה קלעה רק ב-36 אחוז מהשדה. לברון/GettyImages

אחרי ההכנות המאכזבות של קליבלנד לעונה, שכללו בעיקר הפסדים במשחקי קדם העונה ושורה ארוכה של פציעות מדאיגות, הקאבס נראו הלילה לא רע במשחק הראשון, אבל סיימו עם הפסד במשחק חוץ קשה, במשחק שנערך ברובו לעיני נשיא ארה"ב ברק אובמה, אוהד שיקגו, ששה בצדי המגרש רוב המשחק.

קליבלנד נטלה את היתרון (82:83) כשנותרו 5:32 דקות לסיום, אבל שיקגו הגיבה בריצת 2:11 משלה ועלתה ליתרון 85:93 כשנותרו 2:42 לסיום. כשנדמה היה שהמשחק גמור, קווין לאב סיפק שתי שלשות רצופות וצימק ל-97:95. 33 שניות לסיום דרק רוז יצא להתקפה והחטיא, וכשנותרו 10 שניות לסיום לברון ג'יימס יצא להתקפה שיכלה לשלוח את המשחק להארכה. הוא חדר לסל, אבל נחסם היטב על ידי פאו גאסול כשנותרו 3.6 שניות לסיום. לקליבלנד היה ניסיון נוסף, אבל הוצאת החוץ של מו וויליאמס נחטפה על ג'ימי באטלר, שחגג ניצחון ראשון לבולס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לברון ג'יימס נחסם על ידי פאו גאסול, קליבלנד נגד שיקגו. GettyImages
המהלך המכריע. גאסול חוסם/GettyImages

לברון, שסבל מפציעה בגב בשבועות האחרונים ולא שותף במשחקי ההכנה האחרונים, הראה שהוא עדיין במיטבו כשסיים עם 25 נקודות (12 מ-22 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל יזכור בעיקר את החסימה שספג במהלך המכריע. שאר הקבוצה, לצערו, קלעה רק ב-36 אחוז מהשדה. קווין לאב, שמצפה לקחת העונה יותר על כתפיו, אומנם צלף את שתי השלשות בדרך ל-18 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל רק ב-6 מ-17 מהשדה. מו וויליאמס, שמילא את מקומו של קיירי אירווינג הפצוע, הציג יכולת מעודדת של 19 נקודות ו-7 אסיסטים. טריסטן תומפסון, שרק לפני ימים ספורים הצטרף לחבריו אחרי שחתם על חוזה, סיים עם 2 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. קליבלנד סיימה את המשחק עם 59 אחוזים מאכזבים מהעונשין (10 מ-17).

מנגד, שיקגו יכולה לחייך אחרי המשחק הראשון של המאמן פרד הויברג, והנקמה הקטנה מול הקבוצה שהדיחה אותה אשתקד בחצי גמר המזרח. פאו גאסול, שהגיע אחרי קיץ נהדר עם נבחרתו באליפות אירופה, קלע רק 2 נקודות (1 מ-7 מהשדה), אבל סיפק 6 חסימות, כולל אחת במהלך המכריע. ניקולה מירוטיץ' פתח בחמישייה על חשבון ג'ואקים נואה וקלע 19 נקודות (3 מ-4 מהשלוש) וקלט 9 כדורים חוזרים. דרק רוז עדיין סובל מהפציעה בפניו וסיפר שהוא עדיין רואה בצורה מוגבלת, אבל קלע 18 נקודות (8 מ-22 מהשדה). ג'ימי באטלר הוסיף 17 נקודות, וטוני סנל ואיטוואן מור הוסיפו 11 כל אחד.

בשש הדקות האחרונות של הרבע הראשון שיקגו רצה ל-2:17 וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 17:26. ההתקפה המרווחת של הבולס אפשרה למירוטיץ', סנל ודאג מקדרמוט לצלוף מעבר לקשת, ושיקגו הוליכה 40:46 בהפסקה. קליבלנד סגרה את הרבע השלישי בריצת 0:8 וקטעה את היתרון של הבולס ל-71:68. הריצה קרתה בלי לברון, ששכב וטופל בגבו הכואב, וחזר רק 9:53 דקות לסיום.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה במשחק של שיקגו. GettyImages
אופטימי. אובמה/GettyImages

כוחות האבטחה המקומיים אבטחו את אולם היונייטד סנטר כבר משעות הבוקר לקראת ההגעה של נשיא ארצות הברית ברק אובמה למשחק על מנת לצפות בקבוצתו האהודה. אובמה הגיע בסוף הרבע הראשון, ולחץ את ידי האוהדים והצטלם עם רבים מהם. "יש פה מאמן חדש, התחושה מבטיחה", אמר אובמה על הבולס, "הוא פותח קצת יותר את ההתקפה, אבל השאלה היא האם הם יוכלו להמשיך עם ההגנה שהייתה להם, עם ההתקפה החדשה".

ג'יי אר סמית קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ג'יי אר סמית קליבלנד קאבלירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully