וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "התגובות למחלתי נרגשות, אוהדי הכדורגל חשפו את הצד היפה"

כדורגל העבר הודה לקבוצות, לתקשורת ולאוהדים ברחבי העולם על התגובות למחלת הסרטן שלו: "חימם את לבי, גאה על ההערכה שקיבלתי". עוד סיפר: "חבל שזה דלף, לא יודע איך זה ייגמר"

דרור פיקלני

בווידאו: הביקור של יוהאן קרויף בישראל

כדורגלן העבר יוהאן קרויף ניצל היום (שני) את טורו השבועי ב"דה טלחרף" ההולנדי על מנת להודות לתקשורת, למועדונים השונים ולאוהדים ברבח העולם על התמיכה הנרגשת לה זכה מאז הפרסום שחלה בסרטן הריאות.

יוהאן קרויף חולה בסרטן ריאות

תגובות נרגשות בעולם להודעה של קרויף

- יוהאן קרויף. דרור פיקלני
בדרך כלל התשורת היא מעמסה, לא הפעם. קרויף/דרור פיקלני

קרויף, 68, אישר בשבוע שעבר שהוא חולה במחלה הקשה, וכוכב ברצלונה, אייאקס ונבחרת הולנד לשעבר סיפר שהוא עובר טיפולים על מנת למנוע את התפשטותה. אתמול שחקני ברצלונה עלו למגרש עם חולצות כתומות וכתובות תמיכה בקרויף, וברחבי הליגה ההולנדית עשו מחווה כשבדקה ה-14 אוהדים במספר מגרשים נעמדו ומחאו כפיים לכבודו.

"בדרך כלל התקשורת היא מעמסה נוספת, אבל השבוע זה היה אחרת", כתב קרויף, "זה היה מרגש ומחמם לב לראות איך כלי תקשורת שונים ורבים הגיבו למצב שלי. אני מאוד גאה מההערכה והתגובות שקיבלתי.

"כמובן שזה לא אומר שאני שמח ממה שקרה לי. אבל אם מתעלמים מהמצב הנוכחי שלי, הרי שכשקורים דברים כאלה זה מעניק תחושה מיוחדת. כמו למשל הפעולות של המועדונים, ולא רק כלפיי, אלא הפעולות שהם נוקטים למלחמה בסרטן. אני חושב שזה חזק מאוד והפך לתופעה רחבה. אוהדי הכדורגל הראו את הצד היפה שלהם.

"בינתיים, אנחנו ניאלץ להמשיך להמתין ולראות מה קורה. זה מתסכל מאוד שזה דלף כל כך מוקדם, כי כרגע כל מה שאנחנו יודעים זה שיש לי סרטן בריאות, זה הכל, כי הבדיקות עדיין נמשכות. יודעים איך זה מתחיל, לא איך זה נגמר".

עוד באותו נושא

משפחת קרויף הודתה לתומכים, חוליט: "אני מכיר אותך כלוחם"

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה עם החולצות לכבוד יוהאן קרויף. David Ramos, GettyImages
שחקני ברצלונה נותנים כבוד/GettyImages, David Ramos

קרויף גדל באייאקס ומזוהה בעיקר עם ברצלונה. הוא היה ידוע כמעשן כבד והיה מעשן גם במהלך משחקים בתקופתו כמאמן, אך הפסיק לעשן ב-1991 אחרי שעבר ניתוח וגם השתתף בפרסומות ובקמפיינים נגד עישון. קרויף, אביו של המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי, נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים. הוא זכה בשמונה אליפויות הולנד ובשלושה גביעי אירופה עם אייאקס וכן זכה באליפות נוספת עם ברצלונה כשחקן. כמאמן קרויף הוליך את ברצלונה לזכייה בארבע אליפויות ומזוהה עם קבוצת "הדרים טים" המפורסמת שזכתה לתהילה עד היום. במדי נבחרת הולנד הוא הגיע לגמר הגביע העולמי ב-1974, ונחשב לשחקן הגדול בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully