וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קרויף הודתה לתומכים, חוליט: "אני מכיר אותך כלוחם"

אחרי היוודע הבשורה על מחלתו של כוכב הולנד וברצלונה לשעבר, מסר קרויף: "הבדיקות עדיין נמשכות". אנשי אייאקס וברצלונה הוציאו הודעות תמיכה מחזקות. גם פיפ"א צייצה: "מאחלים לך החלמה מהירה, זהו רק אתגר אחד שצריך לצלוח"

דרור פיקלני

הבשורה העצובה על כך שיוהאן קרויף, גדול כדורגלני הולנד בכל הזמנים סובל ממחלת הסרטן, היכתה בהלם את עולם הכדורגל העולמי בכלל, ואת אנשי הולנד וברצלונה בפרט.

מטעמו של כוכב העבר נמסר אחר הצהריים (חמישי): "בשבועות האחרונים, יוהאן קרויף עבר בדיקות רפואיות בבית חולים בברצלונה, שבמהלכן אובחן סרטן בריאות. הבדיקות עדיין נמשכות.

על מנת לכבד את יוהאן ואת בני משפחתו, ואת העובדה שהבדיקות לא הושלמו, לא יימסרו בשלב זה רפטים נוספים. אנו מקווים לנכונות לכבד את הפרטיות של יוהאן ושל משפחתו. נמסור פרטים נוספים לאחר השלמת הבדיקות". קרויף עצמו ובנוי ג'ורדי, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, הודו על איחולי ההחלמה בחשבונות הטוויטר שלהם:

קרויף, שנגמל מעישון כבר ב-1991 ומאז החל בקמפיין עישון, נמצא בשלב מתקדם של סרטן ריאות וייאלץ להיאבק כעת במחלה הקשה. עם היוודע הבשורה, אנשי הכדורגל בעיקר מברצלונה ואייאקס שתי הקבוצות בהן הוא כיכב, פרסמו הודעות תמיכה בשחקן.

רוד חוליט, עוד כוכב עבר של הכדורגל ההולנדי, צייץ: "יוהאן היקר, אני מכיר אותך כאישיות אחרי הרבה קרבות שניצחת ותנצח גם הפעם". נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו צייץ: "יוהאן, אתה תנצח גם את הקרב הזה. כל המועדון עומד מאחוריך". גם באייאקס ואפילו בפיפ"א הוציאו הודעות תמיכה בהולנדי. אספנו עבורכם כמה ציוצים נבחרים.

רוד חוליט במשחק של צ'לסי. Phil Cole, GettyImages
גם הוא תומך בחברו. רוד חוליט/GettyImages, Phil Cole

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully