וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' הזהיר את שחקני בית"ר ירושלים: "מכבי תל אביב לא מפסיקה לעבוד"

בית"ר מתכוננת למשחק החוץ מול הדאבליסטית (שני, 20:55, ער'1), איינבינדר יפתח מול האקסית, דראפיץ' הזהיר את שחקניו מהתנועה של שחקני ההתקפה של מכבי תל אביב. בבית"ר מזכירים: "יש הפתעות בכדורגל"

מחזור 8מחצית26/10/2015
מכבי תל אביב
    2:2
      בית"ר ירושלים
      one

      בווידאו: המשחק הקודם בין הקבוצות בבלומפילד

      בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב מחר בבלומפילד (שני, 20:50, ערוץ 1). בבית"ר מודעים ליחסי הכוחות בין הצדדים אך עדיין מאמינים: "יש הפתעות בכדורגל, הפערים ברורים אבל צריך להאמין ולהראות שינוי קיצוני מהמשחק נגד באר שבע כדי שזה יקרה".

      סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
      מצפה לשינוי, ומהר. דראפיץ'/מגד גוזני

      המאמן סלובודאן דראפיץ' ערך לשחקנים אסיפת וידאו עם דגש על התנועה שעושים שחקני ההתקפה של מכבי תל אביב, ובעיקר ערן זהבי. דראפיץ' אמר לשחקנים: "הם לא מפסיקים לעבוד וזה יכול להגיע מכל כיוון בהתקפה שלהם. אם ניראה כמו נגד באר שבע, נשלם ביוקר. אם לא תהיה מחויבות של כולם לא נוכל לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק הזה".

      בהרכב הקבוצה צפויים ארבעה שינויים: ניסו קפילוטו, דוד קלטינס, דן איינבינדר ולידור כהן ייכנסו להרכב על חשבונם של טל כחילה, פאבלו דה לוקאס, לירוי צעירי ודובב גבאי. ניקיטה רוקאביציה צפוי לפתוח בהתקפה, כאשר קלטינס ישולב בקישור האחורי לצד קלאודמיר.

      פאבלו דה לוקאס, שגם כך לא היה צפוי לפתוח, יהיה מחוץ לסגל עקב רגל עץ ממנה הוא סובל מהאימון אתמול. תומר ירוחם חולה, לא התאמן שלושה ימים וגם הוא אינו צפוי להיות בסגל. בתחילת השבוע הייתה מחשבה לפתוח עם ירוחם אך כאמור הוא לא יהיה בסגל עקב מחלה.

      וואלה! פישלתם פרק 6. ברני ארדוב
      חוזר לבלומפילד. איינבינדר/ברני ארדוב

      בבית"ר ישנו חשש לא קטן מהמשחק כאשר במועדון אמרו כי "המשחק בבאר שבע גרם להרגשה רעה וחששות. מצד אחד אם לא יבוא שינוי אנחנו עלולים לחטוף תבוסה, אך דווקא ממצבים כאלה אפשר לעשות דברים יפים. אנשים פה לובשים את החולצה של בית"ר וצריכים להבין את המשמעות. אף אחד לא חסין. המינימום זה שייתנו הכל ויהיו מחויבים על המגרש".

      הרכב משוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי, חסוס רואדה, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, דוד קלטינס, דן איינבינדר, עומר אצילי, לידור כהן, ניקיטה רוקאביציה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 12820

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully