וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגשות מעורבים בקרב אוהדי צ'רלטון לאחר פיטורי לוזון, מקיי יחליפו?

דעות חלוקות בקרב אוהדי האדיקס לאחר פיטוריו של המאמן. בתקשורת המקומית לא שכחו את מסיבת העיתונאים האחרונה של לוזון, המאמן שהתבטא בעבר נגד יהודים יחליפו?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ארסן ונגר חוגג 66

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
פוטר אחרי 33 משחקים. גיא לוזון/GettyImages

אחרי 33 משחקים בלבד כמאמן צ'רלטון, גיא לוזון פוטר אמש (שבת), תשעה חודשים לאחר שהגיע לקבוצה הלונדונית. לוזון, שהשיג שתי נקודות בלבד מתוך 27 אפשריות, הפסיד אמש עם קבוצתו פעם נוספת, הפעם 3:0 לברנטפורד בקרב תחתית חשוב מאין כמוהו, וצ'רלטון הידרדרה מתחת לקו האדום. זה היה יותר מדי עבור רולאן דושאטלה, שהחליט להראות למאמן את הדרך החוצה מהמועדון.

אוהדי הקבוצה קיבלו את הפיטורים ברגשות מעורבים. אחד מאוהדיה המפורסמים של צ'רלטון, המנהל את הבלוג "Chicago Addick", כתב טור על פיטורי המאמן: "עם הזמן התחלתי לקבל את לוזון, כמו ילד מרדן שלומד לאהוב את דודתו. הוא נראה מלא תשוקה עם הגעתו, הוא דיבר בחום על שחקניו זאת למרות שאנגלית איננה שפת האם שלו. אני חושב שהוא נגע בהרבה מאוד אוהדים של צ'רלטון. אני יודע שהוא נגע בי".

עוד באותו נושא

בלונדון מודים: "אף אחד לא יופתע אם גיא לוזון יפוטר מצ'רלטון"

לכתבה המלאה
מנג'ר קרדיף מאלקי מקיי. GettyImages
יגיע לצ'רלטון? מאלקי מקיי/GettyImages

ה-"newsshopper", המסקר את צ'רלטון באופן יומיומי, החליטו ללעוג למאמן כשנזכרו בציטוטיו ממסיבת העיתונאים האחרונה שלו כמאמן צ'רלטון, רגע לפני התבוסה מול ברנטפורד שלאחריה פוטר. "למרות רצף של עשרה משחקים ללא ניצחון, לוזון התעקש במשך שמונה דקות שניתן לשנות את המצב", כתבו באתר הבריטי. "אני עדיין מאמין שאפשר לשנות את המצב ולהחזיר את הקבוצה למסלול", אמר לוזון באותה מסיבת עיתונאים. "אחרי חודשיים, סוף סוף יש לנו סגל מלא. אני חזק, וכך גם השחקנים שלי".

ומה עם מחליף? באנגליה מדווחים שמלקי מקיי, שבעבר התבטא נגד יהודים ומינויו כמאמן קריסטל פאלאס בוטל, עשוי לקבל את התפקיד מדושאטלה. מקיי אימן בעונה שעברה את וויגאן לאחר שנתיים בקרדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully