וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "יש חוסר איזון בקבוצה". רנדל, יבזורי ואופייבו לא נרשמו

24.10.2015 / 21:35

מאמן מכבי תל אביב דרוך לקראת המפגש מול הפועל ירושלים (ראשון, 21:05, ערוץ 1): "משחק יוקרתי, אנחנו לא בתקופה הכי טובה". רוצ'סטי: "מודעים לחשיבות וליוקרה של המשחק, נבוא וניתן הכול"

קובי אליהו

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב 93:82 למלאגה

מכבי תל אביב הפסידה ביום חמישי למלאגה, אולם לצהובים אין זמן רב להתאושש: הערב (שבת) יערכו הצהובים אימון מסכם לקראת המשחק הביתי מחר מול הפועל ירושלים, ולשחקנים הובהרה כבר החשיבות והיוקרה הנלווית לניצחון.

שחקני מכבי תל אביב טרבור אמבקווה, דגן יבזורי. ברני ארדוב
לא ישחק גם מול ירושלים. יבזורי/ברני ארדוב

"מדובר במשחק יוקרתי", אמר גיא גודס. "האלופה הפועל ירושלים מגיעה להיכל, ואנחנו אחרי ההפסד הכואב נגד מלאגה. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק וליקורה שלו. זו לא התקופה הכי טובה שלנו, שחקנים הגיעו לקבוצה מבחוץ וזה גורם לחוסר איזון אבל כל אחד צריך לעשות את העבודה שלו ולתת את המקסימום על המגרש. התקופה הזו קשורה בעיקר לצד המנטלי. כל אחד צריך לתת אקסטרה. בדרך כלל מנהיגים בולטים בתקופה הזו, וזה הזמן".

גודס, מודע היטב כי ניצחון קריטי עבורו במצבו הרעוע בקבוצה, אך שוב לא מעט שחקנים מהסגל הצהוב לא ישחק מחר: בריאן רנדל, שסבל מווירוס ולא שיחק בשבוע וחצי האחרון, לא ישחק, כשגם הרכש החדש, אייק אופייבו, ודגן יבזורי לא נרשמו למחר. כזכור, יבזורי לא שותף גם במשחק האחרון של הצהובים מול מלאגה ביורוליג. ויטור פבראני שלא נרשם לליגה גם אינו בסגל.

כידוע, כל קבוצה יכולה לרשום 12 שחקנים לסגל, ביניהם שניים מתחת לגיל 22 ועוד אחד מתחת לגיל 25. מאחר שלמכבי תל אביב אין שחקן מתחת לגיל 25, היא רושמת 11 שחקנים, ומתוך סגל 15 השחקנים שלה, היא משאירה ארבעה בחוץ. שני הצעירים שלה הם איתי שגב ויובל זוסמן.

טיילור רוצ'סטי אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "זה משחק יוקרתי וחשוב ואנחנו מודעים לכך. אנחנו רוצים להשתפר כקבוצה ומקווים שזה יתחיל במשחק מחר מול ירושלים. נבוא למשחק וניתן את הכל. בהפסד מול מלאגה ספגנו הרבה יותר מדי נקודות, נהיה חייבים גם מול ירושלים וגם מול כל קבוצה אחרת לשפר את ההגנה, כולם חייבים באופן אישי וגם קבוצתי לשפר את האספקט הזה, כך הקבוצה תתפקד טוב יותר".

על ההפסד למלאגה הוסיף השחקן:"כל פעם שהיינו צריכים לעשות עצירה, לא עשינו זאת, הם הצליחו לשלוט בקצב המשחק ולהוציא את המשחק שלהם לפועל, יותר מאשר אנחנו. שוב, חייבים לשפר את ההגנה". לשאלה האם מרגישים לחץ בקבוצה בעקבות שני ההפסדים בירוליג השיב השחקן: "לחץ? ניקח את זה למקום חיובי, וננסה לנצח משחק אחר משחק, קודם את מול ירושלים אחרי זה במשחק היורוליג".

גם להפועל ירושלים, שתשחק ביום רביעי בחוץ מול גלאטסראיי החזקה ביורוקאפ, חשוב להציג משחק טוב מול מכבי תל אביב. דני פרנקו אמר לפני המפגש: "אנחנו בפתח של שבוע שבו נפגוש שתי קבוצות יורוליג לכל דבר, זה מתחיל ביד אליהו ואחר כך בטוריה מול גלא, ברור לנו שמדובר בקבוצות איכותיות ממה שפגשנו עד כה, אבל אנחנו מאמינים שאם נציג את אותה גישה ואת הרוח שהבאנו במשחק שלנו ביום רביעי נהיה חזקים מספיק להתמודד מול כל אתגר. משחקים כאלו יעשו אותנו טובים יותר להמשך העונה, נעשה כל מאמץ כדי לנצח כל אחד מהמשחקים האלו".


דן שמיר הינו מועמד מוביל לחזק את צוות האימון של מכבי תל אביב, כשייתכן ושינויים ייערכו כבר השבוע.

עוד על מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully