וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחונות לפנאתינייקוס ואנאדולו, ריאל דרסה את הכוכב האדום

היוונים רשמו ניצחון בכורה העונה במפעל עם 73:85 על קרשיאקה. אנאדולו נותרה מושלמת אחרי 73:89 ביתי נגד ארמאני מילאנו. הבלאנקוס לא ריחמו על מקל וחבריו עם 71:98. באיירן מינכן הפתיעה את חימקי מוסקבה עם 60:69

אנראה צ'ינצ'אריני, גארד ארמאני מילאנו. GettyImages
מחצית שנייה רעה. אנדראה צ'ינצ'אריני/GettyImages

מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול מלאגה, המחזור השני בשלב הבתים של היורוליג יצא היום (חמישי) לדרך. בבית ב', אנאדולו אפס שמרה על מאזן מושלם עם 73:89 על ארמאני מילאנו ולימוז' השיגה ניצחון ראשון עם 80:84 בחוץ על צדביטה זאגרב, שנותרה ללא ניצחון אחרי שני משחקים. בבית א', גברה באיירן מינכן 60:69 על חימקי מוסקבה והשיגה ניצחון ראשון העונה במפעל, גם ריאל התגברה על ההפסד לחימקי במחזור הראשון ודרסה 71:98 את הכוכב האדום בלגרד וגל מקל. בבית ג', פנאתינייקוס ניצחה 73:85 את קרשיאקה.

seperator

בית א':

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד 71:98

שבוע אחרי ההפסד לחימקי, הוציאה אלופת אירופה את כל העצבים על הכוכב האדום האומללה. ריאל מדריד דרסה 71:98 את הסרבים החלשים, שבעצמם דווקא הגיעו אחרי ניצחון 59:81 מול שטרסבורג במחזור הראשון. הבלאנקוס הלמו, חבטו ומעכו את הסרבים המסכנים כשהם "הורגים" את המשחק עם 2:19 אחרי 8:36 דקות של משחק. האורחת קלעה רק 6 ברבע הראשון ו-20 במחצית הראשונה, כשהקבוצה של פאבלו לאסו חוגגת מכל הטווחים ועושה כל מה שהיא רוצה במשחק.

גל מקל לא ירצה לזכור את המשחק, אותו סיים עם 0 נקודות (0/5 מהשדה) ו-0 אסיסטים, סופוקליס שחורציאניטיס גם היה חלש וסיים עם 3 נקודות (1/5 מהשדה) וכשהוא נחסם שלוש פעמים. אצל הבלאנקוס בלטו ג'ייסי קארול עם 19 נקודות, גוסטבו איון עם 16 נקודות וסרחיו יול עם 11. ריאל אגב, ניצחה 33:51 בריבאונדים ו-15:28 באסיסטים.

גוסטבו איון שחקן ריאל מדריד. GettyImages
דרס את הסרבים. איון/GettyImages

באיירן מינכן - חימקי מוסקבה 60:69

הבווארים השיגו ניצחון ביתי מפתיע לאחר ההפסד במחזור הראשון לפנר אולקר. באיירן פתחה את המשחק בטירוף ועלתה במהרה ליתרון דו ספרתי. דקות טובות של אלכסיי שבד וג'יימס אוגוסטין הורידו את ההפרש, אך באיירן לא נבהלה ולמרות מחצית שנייה נוראית, בה קלעה 24 נקודות, הצליחה להשיג את הניצחון. ניהאד דג'דג'וביץ' קלע 16 נקודות למנצחת, קיי. סי ריברס הוסיף 15. שבד (16) ואוגוסטין (15) הובילו את המפסידה.

דריו סאריץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
משחק סולידי. שאריץ'/GettyImages

בית ב':

אנאדולו אפס - ארמאני מילאנו 73:89

שתי קבוצות שפתחו בית ב' בשלב הבתים ביורוליג עם ניצחון, אנאדולו אפס וארמאני מילאנו, נפגשו היום (חמישי) במחזור השני, כשבסיומו של משחק התקפי נהדר, ניצחה אנאדולו 73:89 את האיטלקים.

המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד והסתיימה ב-43:44 לטורקים כשאלסנדרו ג'נטילה סוחב את ארמאני ומשאיר אותה קרוב לאפס, שהסתמכה בעיקר על דאריו שאריץ' כספק הנקודות העיקרי שלה ב-20 הדקות הראשונות.

במחצית השנייה אנאדולו פתחה מבערים ואחרי רבע רביעי בו השאירה את ארמאני על 10 נקודות, רשמה ניצחון מרשים שנתן לה מקדמה יפה מאוד לקראת המאבקים הקרובים בבית.

רון דיבלר הוביל את אנאדולו עם 17 נקודות (3 מ-5 לשלוש), תומאס הורטל קלע 13 ודאריו שאריץ' קלע 12 משלו. אלכס טיוס, אקס מכבי תל אביב, קלע 11 למנצחת. מנגד, ג'נטילה המצוין סיים עם 22 נקודות, ואקס נוסף של הצהובים, מילאן מצ'באן, קלע 18. שאר השחקנים של הטורקים לא נתנו תפוקה משמעותית.

וויל דניאלס שחקן לימוז'. GettyImages
ניצחון ראשון העונה. וויל דניאלס/GettyImages

צדביטה זאגרב - לימוז' 84:80

במאבק של שתי קבוצות שפתחו את אותו בית עם הפסד, גברה לימוז' 80:84 על צדביטה זאגרב בחוץ. ליאו וסטרמן וניבל בונגו פוקו קלעו 15 כל אחד למנצחת, וויל דניאלס הוסיף 14. ג'ייקוב פולן, אקס הפועל ירושלים, סיים עם 21 נקודות למפסידה.

בית ג':

פנאתינייקוס - קרשיאקה 73:85

היוונים הפסידו בשבוע שעבר לקובאן והצליחו להתאושש בקרב חם מול יריבה טורקית. פאו פתחה בסערה, הובילה 15:30 אחרי עשר דקות של כדורסל ולא הביטה לאחור, כאשר ג'יימס גיסט מספק ערב גדול של 27 נקודות ודימיטריס דיאמנטידיס מוסיף 12 ושמונה אסיסיטים. בצד המפסיד רשם חואן פלאסיוס 14 נקודות.

שחקני פנאתינייקוס חוגגים. GettyImages
ערב מוצלח לפאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully