וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שטרסבורג מחצה את פנר, קוצ'ה עקצה את אולימפיאקוס

ערב של הפתעות: הצרפתים הביכו את פנר/אולקר עם 70:91, הספרדים הסתייעו ב-28 של בורוסיס כדי לגבור על היוונים בהארכה. ברצלונה התקשתה מול ז'ילונה גורה, צסק"א מחצה גם את ססארי

יואניס בורוסיס שחקן קוצ'ה לבוראל. GettyImages
הפגיז. בורוסיס/GettyImages

המחזור השני ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שישה משחקים, שרובם היו מרתקים מאוד. ההפתעה הגדולה של הערב נפלה ללא ספק בצרפת כששטרסבורג הקטנה הביכה את פנרבחצ'ה אולקר עם 70:91 נהדר. אולימפיאקוס נגררה להארכה אצל קוצ'ה לבוראל ויצאה כשידה על התחתונה והפסידה 96:89 כתוצאה מדקות טובות של יואניס בורוסיס בתוספת הזמן. ברצלונה עבדה קשה מול ז'ילונה גורה, אבל ניצחה 72:78. צסק"א מוסקבה לא ריחמה גם על דינמו ססארי ומחצה אותה 78:107 כשהיא נראית כקבוצה המאיימת ביותר כרגע ביורוליג. במשחק שפתח את הערב גברה קובאן 74:76 על ז'לגיריס קובנה. באמברג ניצחה 76:86 את דרושפאקה.

שחקן פנרבחצ'ה בכדורסל, יאן וסלי. Aykut Akici, GettyImages
היו רחוקים מלהרשים. יאן וסלי/GettyImages, Aykut Akici

בית א'

שטרסבורג - פנרבחצ'ה/אולקר 70:91

דווקא אחרי הניצחון הקשה על באיירן מינכן, הטורקים קרסו בחוץ מול יריבה שעל הנייר הם היו צריכים לעבור. שטרסבורג שהגיעה אחרי התבוסה לכוכב האדום במחזור הפתיחה רצתה להתאושש ועשתה את זה בגדול. היא אמנם פיגרה 24:21 אחרי הרבע הראשון, אבל נטלה את ההובלה ברבע השני וירדה להפסקה ב-41:49. אלא שאת ההבדל הגדול עשה הרבע האחרון שאליו הטורקים כלל לא התייצבו ושטרסבורג עם תצוגה התקפית משובחת ניצחה 12:26, לא מעט בזכות קייל ווימס שסיפק 22 נקודות. בוגדנוביץ' המאוכזב סיים עם 12 כקלעי המוביל של פנר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בית ב'

לבוראל קוצ'ה ויטוריה - אולימפיאקוס 89:96 (בהארכה)

האימפריה היוונית קיוותה להתאושש מההפסד בדרבי הגדול לפנאתינייקוס במחזור הליגה האחרון ולהשיג ניצחון שני ביורוליג, אבל לספרדים היו כוונות אחרות לחלוטין. קוצ'ה השיגה ניצחון ראשון אחרי ההפסד בשבוע שעבר בשתי נקודות למילאנו. קוצ'ה נתנה איתות למה שהיא מסוגלת לעשות עם מחצית ראשונה מעולה שבסיומה היא ירדה ביתרון 39:48. אלא שברבע האחרון אולימפיאקוס כפתה משחק צמוד ו-37 שניות לסוף גאורגיוס פרינטזיס קלע שתי נקודות קריטיות ששלחו את המשחק להארכה ב-80:80. בתוספת הזמן ליוונים כבר לא נותר כוח. זה נפתח עם שלשה של אדם האנגה, ובהמשך האיש החם של קוצ'ה היה יואניס בורוסיס שקלע שמונה נקודות וסיים עם 28 בסך הכול לצד 12 ריבאונדים. הנגה הוסיף 17. אצל המפסידים, מאט לוייסקי נתן הצגה אישית יפה עם 28 נקודות ושבעה ריבאונדים, אבל זה לא הועיל יותר מדי.

דרקו פלניניץ' שחקן לבוראל קוצ'ה ויטוריה. GettyImages
הגיע לעבודה. פלניניץ'/GettyImages

בית ג'

ז'לגיריס קובנה - לוקומוטיב קובאן 76:74

הרוסים ממשיכים במומנטום אחרי הניצחון הגדול על פנאתינייקוס במחזור הפתיחה, ומאותתים שכדאי מאוד לקחת אותם בחשבון בקרב על המקום הראשון בבית ג'. המחצית הראשונה היתה מודה: יאן וויוקאס הצטיין מצד אחד, מלקולם דילייני הצטיין בצד השני, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הראה לוח התוצאות 40:43 לאורחת. ברבע השלישי נכנס קיריל פסנקו לעניינים והעלה את קובאן ל-51:60, וויוקאס צימק ל-65:64, אך דילייני ואנדריי זובקוב צלפו שלשות רצופות והפער צמח בחזרה ל-67:74, 3:30 דקות לסיום. גמור? ממש לא. קובאן לא הפסיקה לטעות, ו-12.5 שניות לסיום השווה וויוקאס ל-74:74. ויקטור קלאבר קיבל מתנה כשנשלח לקו וקלע פעמיים, ואת ההזדמנות האחרונה לנצח את המשחק או לשלוח אותו להארכה בזבז מנטאס קלנייטיס, עם שלשה קשה שיצאה החוצה. דילייני הצטיין עם 21 נקודות (ו-7 איבודים), ריאן ברוקהוף הוסיף 13 למנצחת, כשאת המפסידה הוליך וויוקאס עם 22 נקודות.

ברצלונה - ז'ילונה גורה 72:78

הקטאלנים פתחו את העונה עם הפסד 71:62 לקרשיאקה וידעו שהפסד נוסף עלול לגרום לזעזוע, בטח כשממול ניצבת יריבה חלשה על הנייר. בפועל ברצלונה נאלצה לעבוד קשה ודקה וחצי לסיום ז'ילונה גורה עוד הובילה 71:72. אלא שאז שיין לוואל קלע שתיים, היריבה איבדה כדור ותומאס סטורנסקי צלף שלשה שהעלתה את המארחים ל-72:76 וכל מה שנותר לסטרטוס פרפרוגלו זה לסגור את הסיפור מהקו. סמארדו סמואלס הפגיז 23 נקודות הערב, מתיאוס פוניטקה ודיאן בורובניאק קלעו 15 כל אחד לאורחים.

שחקן קובאן מלקולם דילייני. Alius Koroliovas, GettyImages
הצטיין. דילייני/GettyImages, Alius Koroliovas

בית ד'

דינמו ססארי - צסק"א מוסקבה 107:78

זוכרים את ה-100 מהשבוע שעבר על מכבי תל אביב? צסק"א מוסקבה לא ריחמה הערב גם על היריבה שנראית כחלשה ביותר בבית וזו שתפגוש בשבוע הבא את הצהובים. האימפריה של דימיטריס איטודיס סיפקה רבע שני מהאגדות, 15:35 וגם הרבע האחרון היה חד צדדי לחלוטין עם 15:28 בדרך לניצחון החשוב ששומר את צסק"א עם מאזן מושלם ביורוליג. קייל היינס סיים עם 15 נקודות ולצידו ארון ג'קסון תרם 12. דייויד לוגן היה הבולט בשורות ססארי עם 20.

באמברג - דרושפאקה 76:86

הגרמנים השיגו ניצחון אירופי ראשון העונה אחרי ההפסד בשבוע שעבר למלאגה, והנחילו הפסד בכורה לדרושפאקה שגברה על דינמו ססארי. באמברג הכתיבה את הקצב לאורך כל הדרך ויצרה לעצמה פור משמעותי אחרי שניצחה את הרבע הראשון 13:20 ומשם לא הסתכלה לאחור. יאניס סטרלנייקס ודריוס מילר קלעו 13 נקודות כל אחד למנצחים. אצל המפסידים הבולט היה מילקו בייליצה שסיים עם 16 נקודות.

קייל היינס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
שוב חצו את ה-100. היינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully