וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ביורוליג: ריאל מדריד מחפשת ניצחון ראשון

הבלאנקוס, שפתחו את העונה עם הפסד מול חימקי, יארח את הכוכב האדום (ה', 23:00, 5+ לייב). הרוסים ייצאו למשחק חוץ מול באיירן מינכן. אנאדולו אפס תארח את מילאנו במשחק בין שתיים שניצחו בפתיחה

שחקני חימקי מוסקבה טייריס רייס, איגור ויאצלב. Miguel Henriquez, GettyImages
טייריס רייס פוגש את האקסית/GettyImages, Miguel Henriquez

המחזור השני של היורוליג ייפתח מחר (חמישי) עם שישה משחקים. פרט למשחק של מכבי תל אביב מול מלאגה, תשחק באיירן מינכן מול חימקי, ריאל מדריד תארח את הכוכב האדום, אפס אנאדולו תפגוש את ארמני מילאנו ופנאתינייקוס תשחק מול קרשיאקה.

ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד. Emilio Cobos, GettyImages
ג'ייסי קארול רחוק 24 נקודות מ-1,000/GettyImages, Emilio Cobos

בית א'

ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד (ה', 23:00, 5+ לייב)

אלופת אירופה פתחה את העונה לא טוב עם הפסד 84:70 לחימקי מוסקבה. הבלאנקוס נראו מצוין בליגה הספרדית השבוע ודרסו 61:94 את סן סבסטיאן בחוץ, כשג'ייסי קארול והידית מוביל את הקלעים עם 19 נקודות וסרחיו רודריגס המצוין קולע 17. הקבוצה של פאבלו לאסו תחפש את הניצחון הראשון שלה ביורוליג העונה כשתארח את הכוכב האדום. הסרבים וגל מקל פתחו את העונה עם 59:81 ביתי מול שטרסבורג החלשה במחזור הראשון וינסו לחולל סנסציה גדולה בבירת ספרד. הכוכב האדום תיאלץ להסתדר ללא הפורוורד הפצוע לוקה מיטרוביץ'.

אגב ג'ייסי קארול, האמריקאי רחוק רק 24 נקודות מ-1,000 נקודות בקריירת היורוליג שלו. "הפסדנו במחזור הפתיחה ועכשיו יש לנו משחק בית חשוב מאוד", הודה פאבלו לאסו, "הקבוצה שלי טובה בסך הכול, ג'ף טיילור התחיל להתאמן עם הקבוצה אבל אני עדיין לא יודע אם יהיה כשיר".

באיירן מינכן - חימקי מוסקבה (ה', 21:45)

הרוסים בנו סגל חזק מאוד, שכולל כוכבים כמו פטרי קופונן, טייריס רייס, אלכסיי שבד, זוראן דראגיץ', ג'יימס אוגוסטין וסרגיי מוניה. הם גם פתחו מצוין את היורוליג בשבוע שעבר, כשניצחו 70:84 מרשים מאוד את ריאל מדריד בבית. עכשיו מחכה לחימקי מוסקבה אתגר גדול נוסף כשתצא למשחק חוץ מול באיירן מינכן, שהפסידה 74:67 במחזור הפתיחה בחוץ מול פנרבחצ'ה/אולקר ועוד לאחר שהובילה 15 הפרש במהלך המחצית הראשונה של ההתמודדות.

טייריס רייס יחזור למפגש באולם בו כיכב ב-2012/13, כשקיי סי ריברס יפגוש את הקבוצה בה שיחק באותה עונה ממש. זה יהיה המפגש הראשון בין שתי הקבוצות אי פעם. שניים מכוכבי חימקי, אוגוסטין ומוניה, שיחקו תחת מאמן באיירן סבטיסלב פשיץ' בעבר בוולנסיה ודינמו מוסקבה בהתאמה. "זה הולך להיות משחק קשה מאוד, לבאיירן יש שחקנים מצוינים כמו סבאנוביץ', דג'דוביץ', רנפרו ותומפסון והיא קבוצה תחרותית ומנוסה. יהיה קשה גם לשחק במינכן, אבל אני חושב שאם נשחק כמו ששיחקנו נגד ריאל בשבוע שעבר נוכל לנצח", אמר זוריץ' לקראת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בית ב'

אנאדולו אפס - ארמני מילאנו (ה', 20:00)

מפגש בין שתי קבוצות שניצחו במחזור הראשון. אנאדולו אפס מגיעה אחרי שניצחה 77:89 את לימוז' במחזור הפתיחה, בעוד ארמני מילאנו עשתה את שלה עם 76:78 מול קוצ'ה לבוראל ויטוריה. המאזן של הטורקים מול האיטלקים בבית הוא מושלם ועומד על עשרה ניצחונות בעשרה משחקים. מי שנראה מצוין בפתיחת העונה מבחינת אנאדולו אפס היה תומאס הרטל, שמסר לא פחות מ-15 אסיסטים.

משחק נוסף:
צדביטה - לימוז' (ה', 20:30)

בית ג'

פנאתינייקוס - קרשיאקה (ה', 22:00)

הקבוצה היוונית פתחה את העונה עם הפסד 81:70 ללוקומוטיב קובאן, ועכשיו תנסה להתאושש מול הטורקים המצוינים, שניצחו 62:71 את ברצלונה לפני שבוע. פנאתינייקוס תגיע מעודדת במיוחד אחרי שניצחה בדרבי הלוהט את אולימפיאקוס בליגה השבוע ותפגוש לראשונה אי פעם את קרשיאקה מאיזמיר, לה יש שלושה הפסדים וניצחון בארבעה ביקורים קודמים ביוון. לפאו יש מאזן של 2:21 בבית מול קבוצות טורקיות, כולל 11 המשחקים האחרונים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully