וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "מעדיף להיות פה מאשר שפורטו תשחק נגד באזל"

התוצאות הרעות בליגת האלופות לא מטרידות את מאמן מכבי תל אביב לקראת פורטו (ג', 21:45, 10 ו-5HD). גרסיה: "נשתמש בנשקים שלנו". התלבטות אצל הצהובים לגבי המערך, עדן בן בסט צפוי לפתוח

מחזור 3מחצית20/10/2015
פורטו
    0
      מכבי תל אביב
      צלמים זמניים מורשים

      מכבי תל אביב תפגוש מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 10) את פורטו במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות בתקווה להבקיע שער ראשון העונה במפעל ואולי אפילו לגנוב נקודות מהדרגאו, אחד האצטדיונים הביתיים באירופה. יממה לפניה משחק, הצהובים ערכו מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק, בו ירצו לא לרשום הפסד נוסף, שלישי במספר, במפעל השנה.

      מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', התייחס למשחק ואמר: "אני שמח להיות כאן. אני מעדיף להיות במקום הזה במקום שפורטו ישחקו נגד באזל. אנחנו נמצאים בהליך למידה, במשחק נגד דינמו קייב הגענו למצבים והיינו יותר טובים. אני מצפה שמחר נהיה יותר טובים משני המשחקים הקודמים וננסה להגיע להזדמנויות. אני רוצה לנצח את המשחק".

      "פורטו היא קבוצה חזקה מאוד, אנחנו מכבדים אותה, אבל לפני כן מכבדים את עצמנו והאוהדים. ננסה לנצח את המשחק".

      ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב ומרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב. עמית גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
      ג'ורדי קרויף ומרטין ביין/מערכת וואלה! NEWS, עמית גולדשטיין

      "ברמה הזאת אנחנו חייבים לא לספוג במהרה. בבאזל לא הגענו להרבה מצבים וכשנגיע למצבים נצטרך להיות מרוכזים. היייתה סיטואציה לא נעימה, המשחק נפתח מהר על ידי היריבות וננסה להימנע מזה. זו בעיה מנטלית ונצטרך להיות ביחד ולהילחם בה. אני מצפה שהסיטואציה הזאת לא תחזור".

      "פורטו זכתה פעמיים בליגת האלופות, היא עשתה עונה נפלאה בשנה שעברה והיא נמצאת בכושר מצוין בליגת האלופות. הכדורגל הפורטוגלי הוא מהטובים באירופה. לפורטו יש סגל נהדר".

      "אין לי סיבות לבכות עכשיו, זו המציאות שלנו, אני חייב להיות מבסוט מאיפה שאני. נהיה מוכנים לקרב".

      בלם מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה אמר: "מכבי היא הקבוצה הכי טובה בארץ. כמובן שאנחנו רחוקים מאירופה, אבל יש לנו את הנשקים שלנו. אנחנו מכבדים את פורטו, אבל נשתמש בנשקים שלנו כדי להשיג תוצאה טובה. אני מנסה לעזור באימונים או במשחק. אם תהיה לי אופציה לשחק אשתדל לעשות את המיטב, גם מהספסל. אני תמיד מוכן להיות בהרכב או בסגל ואני כאן כשהקבוצה צריכה אותי".

      לגבי ההרכב, נראה כי יוקאנוביץ' עדיין מתלבט בין מערך של חמישה שחקני הגנה לבין מערך בו יהיו ארבעה שחקני הגנה ושלושה קשרים במרכז. רק לפני המשחק יתברר באיזה מערך החליט המאמן לעלות. אם יעדיף את המערך האחרון, קיימת התלבטות בצוות המקצועי בין טל בן חיים הבלם לקרלוס גרסיה, כשהעדיפות כרגע היא לראשון. בתרחיש כזה, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' וגל אלברמן יפתחו במרכז הקישור, כשעדן בן בסט, ערן זהבי וגילי ורמוט ירכיבו, ככל הנראה, את החולייה הקדמית. גם טל בן חיים בתמונת ההרכב. אם יעדיף יוקאנוביץ' את המערך שכולל חמישה שחקני הגנה, יפתחו טיבי בן חיים וגרסיה ומיטרוביץ' ככל הנראה ימתין על הספסל. בכל מקרה עוז ראלי ואבי ריקן צפויים לפתוח כמגנים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      מאמן פורטו, ג'ולן לופטגי. AP
      מאזן מדהים בבית. לופטגי/AP

      פורטו שיחקה ב-2015 בדרגאו 18 משחקים רשמיים וניצחה בכולם, עם מאזן שערים מדהים של 4:49. היא מגיעה כמובן כפייבוריטית ברורה למשחק ותנסה לצבור עוד שלוש נקודות בליגת האלופות, אחרי ה-1:2 הגדול על צ'לסי במחזור הקודם.

      הקפטן מייקון סובל מקרע בשריר הירך ולא כשיר למשחק וגם יאסין ברהימי בספק. המאמן ג'ולן לופטגי אמר במסיבת העיתונאים היום: "מכבי הייתה ראויה ליותר בשני המשחקים הקודמים בצ'מפיונס והייתה גם קרובה לכבוש. היא מאורגנת ואני אוהב את הסגנון שלה. לא אשנה את הטקטיקה שלי בגלל השיטה שלהם".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: קלמון טורפן (צרפת)
      אצטדיון: דרגאו
      קרלוס גרסיה וברק יצחקי שחקני מכבי תל אביב. עמית גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
      ברק יצחקי וקרלוס גרסיה/מערכת וואלה! NEWS, עמית גולדשטיין
      גילי ורמוט קשר מכבי תל אביב. עמית גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
      גילי ורמוט/מערכת וואלה! NEWS, עמית גולדשטיין
      6.	גל אלברמן קשר מכבי תל אביב. עמית גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
      גל אלברמן/מערכת וואלה! NEWS, עמית גולדשטיין
      שחקני מכבי תל אביב. עמית גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
      שחקני מכבי תל אביב באימון/מערכת וואלה! NEWS, עמית גולדשטיין

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully