וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: 0:2 לארסנל על באיירן מינכן, 4:4 מדהים בין לברקוזן לרומא

התותחנים נשארו בחיים בזכות שערים של ז'ירו ואוזיל וקלקלו את המאזן המושלם של הגרמנים. הג'אלורוסי חזרו מ-2:0 ל-2:4, אבל קמפל (84) ומחמדי (86) הדהימו. 0:2 לברצלונה בבוריסוב, 0:0 לצ'לסי בקייב

שחקן רומא דניאלה דה רוסי חוגג עם חבריו. AP
איזה מהפך. שחקני רומא חוגגים עם דה רוסי/AP

המחזור השלישי בליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי, 21:45), עם בתים ה' עד ח' שסיפקו לנו שלל דרמות ומשחק אחד ענק. במוקד, ארסנל שהגיעה למחזור הזה עם אפס נקודות, ניצחה 0:2 את באיירן מינכן והרסה לבווארים את המאזן המושלם. עוד באותו הבית אולימפיאקוס ניצחה 0:1 בחוץ את דינמו זאגרב. ה-משחק של היום התקיים בבית ה', בו לברקוזן ורומא נפרדו ב-4:4 מהפנט ודרמטי. עוד באותו הבית ברצלונה טיילה עם 0:2 בחוץ על באטה בוריסוב. תוצאות נוספות: זניט ניצחה 1:3 את ליון, ולנסיה גברה 1:2 על גנט (90 דקות לקני סייף). צ'לסי אכזבה עם 0:0 בחוץ מול דינמו קייב.

שחקני ברצלונה איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס חוגגים. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש צמד. ראקיטיץ'/רויטרס

בית ה':

באטה בוריסוב - ברצלונה 2:0

אלופת אירופה נרגעה מעט אחרי מכת הפציעות שתקפה אותה, כאשר ניימאר הפציץ רביעייה ב-2:5 על ראיו וייקאנו. הפעם הברזילאי לא נאלץ להבקיע והסתפק בשני בישולים לאיבן ראקיטיץ', הקשר שנכנס כמחליף במקום סרג'י רוברטו והרגיע את הקטלאנים עם טיול קליל בבלארוס, שהדהימה את רומא במשחק הבית הקודם שלה.

דקה 48: גול! ברצלונה עולה סוף סוף ליתרון משער של ראקיטיץ' המחליף שקיבל כדור מניימאר ומקצה הרחבה שלח כדור אדיר אל בין חיבורי הקורות. 0:1 לברצלונה.

דקה 65: גול! כמו בגול הראשון, שוב ניימר מצא את ראקיטיץ' שנותר חופשי ומאושר בתוך הרחבה ומקרוב הקפיץ בקור רוח מעל צ'רניק ולרשת. 0:2 קליל לברצלונה.

לברקוזן - רומא 4:4

במילה אחת: וואו! רק ככה אפשר להגדיר משחק שכזה. רומא, שהגיעה למשחק הזה בלחץ גדול אחרי הפסד מביך מול בוריסוב, הצליחה לצאת מפיגור של 2:0 ל-4:2 ענק, אבל הצליחה לבעוט בדלי ולספוג שני שערים בשתי דקות מרגלי קמפל ומחמדי ולאבד שתי נקודות קריטיות. פיאניץ' (שער ושני בישולים) ודניאלה דה רוסי (צמד) היו כוכבי המשחק הזה, אבל מי שיצאה מרוצה מהמשחק הזה היא דווקא לברקוזן ששמרה על המקום השני.

דקה 4: גול! לברקוזן עולה ליתרון מהיר בפנדל של חאבייר הרננדס אחרי שטורודידיס נגע בכדור בידו ברחבה. 0:1 ללברקוזן.

דקה 19: גול! לברקוזן עולה ל-0:2 מעוד שער של חאבייר הרננדס. המקסיקני קיבל כדור עומק כשהגנת רומא קופאת על מקומה. שצסני הדף את הבעיטה הראשונה שלו, אבל הפעם השנייה צ'יצאריטו בעט לרשת.

דקה 29: גול! רומא מצמקת ל-2:1. לנו הדף לא טוב כדור קרן שהגיע לפיאניץ' שמצא את דניאלה דה רוסי שהשתלט על החזה ומהאוויר בעט מקרוב לרשת.

דקה 38: גול! רומא משווה ל-2:2 ושוב בזכות הצמד פיאניץ' את דה רוסי. הקשר הבוסני הרים כדור חופשי מצד ימין ודה רוסי המשיך מהאוויר לרשת. איזה משחק בביי ארינה.

דקה 54: גול! רומא משלימה מהפך ועולה ל-2:3 מדהים! פיאניץ', שבישל את שני השערים של דה רוסי, בעט כדור חופשי אדיר מ-20 מטר לפינה של לנו ההמום.

דקה 73: גול! רומא עולה ל-2:4 פשוט מדהים בביי ארינה. ז'רביניו קיבל כדור בצד שמאל וזיהה את יאגו פאלקה שנותר בלתי מכוסה ומתוך הרחבה בעט בקלות לרשת.

דקה 84: גול! לברקוזן מצמקת ל-4:3 משער של קאמפל שהשתלט על כדור בקצה הרחבה ושלח טיל מסובב לחיבורים של שצסני.

דקה 86: גול! לברקוזן משווה ל-4:4!! וואו, איזה משחק בלתי נשכח. קמפל שלח בכדור עומק לרחבה את וונדל שיישר למרכז, מחמדי הסתנן מבעד להגנה ומקרוב בעט לרשת. לא ייאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ארסנל אולבייה ז'ירו חוגג עם חבריו. רויטרס
איזה ניצחון יקר. ז'ירו חוגג/רויטרס

בית ו':

ארסנל - באיירן מינכן 0:2

אחרי שפתחו את הקמפיין הזה עם שני הפסדים מביכים מול דינמו זאגרב ואולימפיאקוס בבית, התותחנים התאושש ועל חשבון מי? הקבוצה שערב המחזור הזה הייתה מושלמת בכל המסגרות. אוליבייה ז'ירו עם שער ספק ביד ואוזיל עם עוד אחד בתוספת הזמן מול חבריו לנבחרת גרמניה כבשו, ושמרו את ארסנל בחיים. ובאיירן? היא במצב טוב למרות ההפסד הזה ועדיין מוליכה את הבית.

דקה 32: וואו, איזו הצלה של נוייר! דווקא אחרי שליטה מוחלטת של הגרמנים, ארסנל יצאה להתקפת מעבר כשבייריין הרים כדור משמאל לוולקוט שנותר חופשי לגמרי ונגח חזק לפינה, אבל שוער נבחרת גרמניה הדף בצורה נפלאה ברגע האחרון. מזל גדול לגרמנים.

דקה 77: גול! ארסנל עולה ל-0:1! סנטי קאסורלה הרים כדור חופשי, מנואל נוייר תפס אוויר וז'ירו המחליף דחק פנימה, ספק עם הפרצוף ספק עם היד. שער חשוב מאוד לתותחנים.

דקה 90: גול! מסוט אוזיל הבטיח את הניצחון עם בעיטה מקרוב אחרי מסירה של ביירין מצד ימין מול ההגנה החשופה. 0:2 לארסנל.

דינמו זאגרב - אולימפיאקוס 1:0

אחרי שחטפה חמישייה במינכן במחזור האחרון, זאגרב נחלה עוד הפסד מול היוונים, שמצידם השיגו ניצחון חוץ שני במפעל ונצמדו לבאיירן מינכן בראש הבית הזה. אידיי בראון כבש מזווית בלתי אפשרית ושימח את היוונים.

דקה 79: גול! בראון אידיי שובר את הקרח בזאגרב עם בעיטה מזווית קשה מאוד לרשת. 0:1 לאולימפיאקוס.

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר מציל מול ארסנל. רויטרס
הצלה פשוט מדהימה לנגיחה של וולקוט. נווייר/רויטרס

בית ז':

דינמו קייב - צ'לסי 0:0

מה יהיה עם צ'לסי? הקבוצה של מוריניו, שהגיעה למשחק הזה אחרי ההפסד מול פורטו הייתה חייבת נקודות מול קייב, אבל הסתפקה בתיקו שעלול לסבך אותה בהמשך הדרך. הזאר היה קרוב מאוד לכבוש כשהדביק כדור לקורה במחצית הראשונה, אבל לא יותר מכך ובקצב הזה הבלוז ייאבקו עם דינמו קייב על המקום השני בבית.

דקה 23: אדן הזאר שחזר להרכב של מוריניו בעט כדור מסובב מקצה הרחבה לפינה הרחוקה, אבל הקורה הצילה את האוקראינים.

שחקני זניט סנט פטרסבורג חוגגים. רויטרס
כבשו מוקדם. שחקני זניט חוגגים/רויטרס

בית ח':

זניט סנט פטרסבורג - ליון 1:3

זניט ממשיכה לטייל בשלב הבתים ושמרה על המאזן המושלם גם מול ליון, הקבוצה הצרפתית החזקה שהצליחה רק לדגדג את הרוסים. זניט לא נותנת עונה טובה בליגה ומשתרכת אחרי המוליכות, אבל במפעל הזה הולק פשוט נותן הצגה בכל משחק וגם הערב כבש את ה-1:2 עם שער יפהפה נוסף. הצרפתים מנגד עם נקודה בלבד בשלושה מחזורים וכפי שזה נראה כרגע זניט ו-ולנסיה בדרך הבטוחה לשמינית הגמר.

דקה 3: גול! זניט עולה ליתרון מהיר מאוד משער של דזיובה שקיבל כדור עומק משאטוב, שבר את מלכודת הנבדל ובעט לפינה ופנימה. 0:1 לזניט.

דקה 49: גול! ליון משווה ל-1:1. ז'אלה שלח כדור רוחב מצד ימין ואלכסנדר לקאזט המשיך בנגיעה רכה עם העקב לפינה הרחוקה.

דקה 56: גול! השוויון של הצרפתים החזיק מעמד שבע דקות בלבד עד שהולק הנפלא חטף כדור במרכז המגרש, התקדם מעט ושלח ברגל שמאל פצצה אדירה מ-35 מטר לפינה של אנתוני לופס. 1:2 ל זניט.

דקה 83: גול! זניט סוגרת עניין עם שער של דני שקיבל כדור משאטוב כשהוא חופשי לגמרי ברחבה ומקרוב בעט פנימה. 1:3 לזניט.

ולנסיה - גנט 1:2

העטלפים חזרו מליון עם ניצחון מפתח במחזור האחרון ובעוד שבליגה הם תקועים במקום השמיני, הערב בליגת האלופות הם עשו צעד ענק לקראת שמינית הגמר.קני סייף פתח ושיחק 90 דקות אצל האורחים, אבל שער עצמי של מיטרוביץ' בדקה ה-72 העניק שלוש נקודות לעטלפים.

דקה 15: גול! קאנסלו שלח כדור רוחב מצד ימין וחאבי פגולי המשיך את זה עם העקב לרשת. 0:1 לוולנסיה.

דקה 40: גול! רנאטו נטו הקפיץ כדור לרחבה ותומא פוקה הפציץ ברגל שמאל אל החיבורים הרחוקים. שער גדול לפוקה, 1:1 במסטאייה.

דקה 72: גול! ולנסיה חוזרת להוביל משער עצמי של סטפן מיטרוביץ' בלם האורחים שדחק לשערו הוא בעיטה של שחקן ולנסיה. 1:2 לוולנסיה.

שחקן ולנסיה סופיאן פגולי חוגג. AP
שער בקלאס עם העקב. פגולי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully