וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטגי: "מכבי קבוצה טובה ומאורגנת, אני אוהב את הסטייל שלה"

פורטו ערכה את האימון המסכם שלה לקראת מכבי תל אביב (ג',21:45, ערוץ 10). המאמן ביקש מהשחקנים שלו לא לזלזל והבהיר: "ניצחון 20 ברציפות? אנחנו לא מתייחסים לזה". ברהימי בספק

מחזור 3מחצית20/10/2015
פורטו
    0:2
      מכבי תל אביב
      צלמים זמניים מורשים

      בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה

      פורטו תופיע למשחק שלה נגד מכבי תל אביב בליגת האלופות (שלישי, 21:45, ערוץ 5) כפייבוריטית ברורה. אם לא מספיק היתרון האיכותי של הסגל שלה, זה מה שאומר הנייר: הקבוצה הפורטוגלית שיחקה 18 משחקים רשמיים בבית ב-2015 וניצחה בכולם. לא הפסידה, אפילו לא סיימה בתיקו. בין היתר היא גברה בדרגאו על צ'לסי ועל באיירן מינכן, והביסה את פ.צ באזל 0:4 ואת ספורטינג ליסבון 0:3.

      ב-18 המשחקים הללו, הפרש השערים שהיא צברה עומד על 4:49. אין קבוצת בית טובה ממנה באירופה ב-2015, פשוט כי אי אפשר לעבור 100 אחוזי הצלחה. אגב, עם ניצחון אחד מ-2014, הרצף של פורטו עומד על 19 ניצחונות בית והיא רוצה להגיע ל-20 נגד מכבי תל אביב.

      אם זה לא מספיק, פורטו ספגה יותר משער אחד רק בשניים מתוך 35 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות. נתון נוסף שמראה כמה זה יהיה קשה ליוקאנוביץ' ושחקניו לפחות על הנייר: פורטו כבשה בכל אחד מ-12 משחקי הצ'מפיונס האחרונים שלה, בעוד מכבי אף פעם לא שמרה על רשת נקייה במפעל.

      פורטו ניצחה שלשום 0:2 את וארזים מליגת המשנה בגביע הליגה, אבל המאמן ג'ולן לופטגי לא אהב את היכולת שהציגו השחקנים - רובם מחליפים שקיבלו הזדמנות בהרכב. נגד מכבי תל אביב ישובו להרכב שחקנים בכירים. הקפטן מייקון סובל מקרע בשריר והוא לא יהיה כשיר למשחק נגד הצהובים. יאסין ברהימי בספק בגלל פציעה. השוער בן ה-19, ז'ואאו קוסטה, הוקפץ לאימונים של הקבוצה הבוגרת בגלל שהקבוצה לא רשמה את ראול גודיניו המקסיקני לליגת האלופות. בכל מקרה, קוסטה הוא רק השוער השלישי ומי שצפוי לשבת על הספסל הוא הלטון הוותיק.

      המאמן ג'ולן לופטגי אמר במסיבת העיתונאים: ""מכבי עברה את באזל והולך להיות משחק מאוד קשה. היא הייתה ראויה ליותר בשני המשחקים הקודמים שלה וגם הייתה קרובה לכבוש. מכבי קבוצה טובה, מאורגנת ואני אוהב את הסטייל שלה. אני גם מכיר את המאמן שלהם, יוקאנוביץ'. אני לא מודאג מהשיטה בה הם ישחקו, לא אשנה את הטקטיקה שלי בגלל זה. או שאולי בעצם כן (בחיוך, ע"ג). 20 ניצחונות רצופים בבית? אנחנו לא חושבים על זה".

      הבלם ברונו מרטינס אינדי: "למכבי יש סגל טוב עם שחקנים שחלקם יותר מבוגרים מאיתנו. בכדורגל לפעמים הניסיון מאוד חשוב ואני מצפה למשחק קשה. ערן זהבי? אני לא ממש מכיר אותו ממש, אבל ראיתי את הוידאו שלו והוא חלוץ טוב. אבל אני לא צריך לדבר על שחקני מסוים".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

      בשיתוף פיטרו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: קלמון טורפן (צרפת)
      אצטדיון: דרגאו

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully