וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את סוסיאדד, שער מדהים לגריזמן

הצרפתי כבש מול קבוצת נעוריו בסלאלום מחצי מגרש (9), קראסקו הוסיף בתוספת הזמן עם שער בכורה במדי הקולצ'ונרוס, סוסיאדד נותרה בתשעה שחקנים. סלטה ויגו ניצחה 1:2 בחוץ את ויאריאל

אחרי הניצחונות של ברצלונה וריאל מדריד אתמול, המחזור השמיני בליגה הספרדית נמשך עם ארבעה משחקים. סלטה ויגו פתחה את משחקי היום עם 1:2 בחוץ על ויאריאל ועלתה על חשבונה למקום השני. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 בחוץ את ריאל סוסיאדד בזכות שער גדול של אנטואן גריזמן. דפורטיבו לה קורוניה חילצה 2:2 ביתי מול אתלטיק בילבאו, בעוד חטאפה הביסה 0:4 את לאס פלמאס.

אנטואן גריזמן  שחקן אתלטיקו מדריד. AP
כבש שער מדהים ולא חגג מול קבוצת נעוריו. גריזמן/AP

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 2:0

חמש עונות רצופות שיחק בריאל סוסיאדד אנטואן גריזמן הצרפתי, שהגיע לקבוצה הבאסקית בגיל 13. הערב, גריזמן היה זה שניצח את קבוצת נעוריו עם שער ענק והעלה את קבוצתו למקום הרביעי. הצרפתי קיבל כדור במרכז המגרש בדקה התשיעית, דהר לאורך 50 מטר כשהוא מנער מעליו ארבעה שחקני הגנה ומקרוב הקפיץ מעל חרונימו רולי לרשת. עמוק בתוספת הזמן שיתפו פעולה שני המחליפים, כשפרננדו טורס מצא את יאניק פריירה קראסקו, שחקן הרכש שהגיע ממונאקו והבלגי כבש שער בכורה כשגלגל מקרוב לרשת. לקראת הסיום סוסיאדד נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקות של דייגו רייס וג'ונתאס. אתלטיקו חלפה על פני ויאריאל בזכות הפרש שערים ורחוקה רק שתי נקודות מריאל מדריד בפסגה. סוסיאדד רחוקה רק נקודה מהקו האדום.

יאגו אספס, נוליטו, שחקני סלטה ויגו. רויטרס
שמר על המקום השני. נוליטו חוגג/רויטרס

ויאריאל - סלטה ויגו 2:1

סלטה ויגו הצליחה לשמור על המקום השני בליגה הספרדית אחרי שגברה היום (ראשון) 1:2 דרמטי על ויאריאל במסגרת המחזור השמיני בלה ליגה. סלטה כעת בלתי מנוצחת אחרי שמונה מחזורים בספרד, בדיוק כמו ריאל מדריד כשהשתיים ייפגשו במחזור הבא.

פביאן אוריאנה כבש את השער הראשון לזכות התכולים בדקה ה-41, אך סלטה הצליחה להסתבך למרות כרטיס אדום שספג אריק ביילי מוויאריאל בדקה ה-51 לאחר נגיעת יד וצהוב שני וספגה שער שוויון מרגליו של דניס סוארס המחליף בדקה ה-67. מאמן סלטה, אדוארדו בריסו, ביצע שלושה חילופים ברבע השעה האחרונה ובא על שכרו כשנוליטו כבש את שער הניצחון בדקה ה-90, כדי להשאיר את סלטה מעל ברצלונה ו-ויאריאל, שפיספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון.

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיק בילבאו 2:2

הבאסקים הוליכו 0:2 בכניסה ל-10 הדקות האחרונות, אבל יצאו מאצטדיון ריאסור עם נקודה בלבד. איניאקי וויליאמס ירה מהאוויר (30) ואריץ אדוריץ הכפיל עם צ'יפ קטן (63), אבל לוקאס פרס הלוהט כבש את שערו החמישי העונה עם חצי מספרת מרהיבה בדקה ה-80 והבלם אלחנדרו אריבאס איזן בנגיחה בדקה ה-89.

משחק נוסף:

חטאפה - לאס פאלמאס 0:4
לחטאפה: ויקטור רודריגס (3), פאבלו סראביה (11), סטפן שצ'פוביץ' (86 ו-90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully