וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "עד שהזאר ישמור כמו וויליאן ופדרו, הוא יהיה על הספסל"

מנג'ר צ'לסי ביצע מהפכה כשספסל את כוכבו הבלגי, ולעת עתה הוא לא מתכוון להחזירו להרכב. סטרלינג חוגג, ואן חאל מוכן לדבר על אליפות רק אחרי הדרבי, ונגר מהלל את אלכסיס, קלופ מסופק

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם ווילפריד בוני. GettyImages
שינוי התפקוד עזר מאוד. סטרלינג חוגג עם בוני/GettyImages

ראחים סטרלינג היה אמון על ההצגה של המחזור בפרמיירליג הערב (שבת), כשחגג שלושער ענק ב-1:5 של מנצ'סטר סיטי על בורנמות'. "זה היה משחקי הטוב ביותר בסיטי, היו לי הזדמנויות וניצלתי אותן ואני שמח", אמר האנגלי בן ה-20, שכבש את השלושער שלו תוך 37 דקות. "התנועה מקדימה והמסירות מהקישור היו טובים מאוד במשחקים האחרונים ושיחקנו כדורגל טוב ושוטף. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולהתרכז בסביליה ואז במנצ'סטר יונייטד, אבל קודם כל נתרכז רק בסביליה. ווילפריד בוני שלט בכדור היטב וניצל את ההזדמנויות שלו, הוא היה מדהים".

מנואל פלגריני הוסיף: "אני שמח בשביל ראחים, כי שינינו את המיקום שלו ושיחקנו איתו במרכז, כשבוני מלפניו. זה היה טוב יותר עבורו להיות קרוב לרחבה, היינו צריכים לעשות משהו שונה כי הגענו לפה ללא סרחיו אגוארו ודויד סילבה. ראחים החמיץ שלושה או ארבעה שערים, אבל הוא שיחק היטב. כשקנינו אותו בקיץ אמרתי שאנחנו קונים שחקן צעיר מאוד שצריך להשתפר. הוא לא חלוץ, אבל הוא יכול לשפר את ניצול המצבים שלו. היום, זה מה שעשה".

מנואל פלגריני, מאמן מנצ'סטר סיטי. AP
זה נראה טוב. פלגריני/AP

גם הנציגה השנייה של העיר, מנצ'סטר יונייטד, עשתה את המוטל עליה שבוע לפני הדרבי הגדול, כשהביסה את אברטון 0:3 בגודיסון פארק והתאוששה מהתבוסה לארסנל לפני פגרת הנבחרות. "אני שמח מאוד מאיך שהשחקנים שלי הגיבו, וגאה בהצגה שלהם", אמר לואי ואן חאל בסיום. "הם סיפקו הופעה מצוינת, ואולי זו התחלה של רצף ארוך של ניצחונות. אנחנו צריכים להיות יותר יציבים, כדי שבשבוע הבא, כשננצח את סיטי, נוכל להגיד - אוקיי, עכשיו אולי אפשר לחשוב על שאיפות האליפות".

המנג'ר ההולנדי שיבח את מרקוס רוחו, פיל ג'ונס ואנדר הררה ששבו להרכב ואמר: "הם שיחקו טוב מאוד, לרוחו אלה היו 90 דקות ראשונות העונה, וגם לג'ונס. הררה היה פנטסטי, אני שמח מאוד עבורו, אולי נזדקק לו גם ביום רביעי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
ניצחון על סיטי, ואפשר יהיה לדבר על תואר. ואן חאל/AP

מנצחת נוספת היתה צ'לסי, שגברה על אסטון וילה 0:2. בסיום נשאל ז'וזה מוריניו מדוע בחר לספסל את אדן הזאר, והשיב: "בגלל שספגנו הרבה שערים, ואנחנו צריכים להגן טוב יותר. כשאין לך את הכדור, האיכות לא חשובה כלל. זו היתה החלטה טקטית, להשאיר איכות כל כך גדולה על הספסל, אבל קיוויתי שנהיה בסדר. וויליאן ופדרו עשו עבודה הגנתית מדהימה. אמשיך לשחק כך עד שהזאר יעשה את אותה עבודה הגנתית כמו וויליאן ופדרו".

על דייגו קוסטה, שכבש צמד, אמר המאמן: "על בסיס העבודה שלו באימונים בשבועיים האחרונים, לא היה לי ספק שהוא יביא לנו משהו חיובי. לרגע לא חששנו שנרד ליגה, אנחנו יודעים שבסופו של דבר נסיים בטופ 5 או 6, וזה במקרה הגרוע. ברגע הזה, התוצאה היא החשובה ביותר. אנחנו לא הקבוצה הכי טוב בליגה, אבל אנחנו קבוצה עם מנג'ר טוב מאוד ושחקנים טובים מאוד".

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
בינתיים הוא נשאר על הספסל. הזאר/רויטרס

הבכורה של יורגן קלופ בליברפול לא היתה אידיאלית, כשהמייטי רדז סיימו ב-0:0 מול טוטנהאם. "היה משחק פתוח, היו לנו הזדמנויות, להם היו גם, הזדמנויות טובות יותר ללא ספק, אבל אם נשחק כדורגל טוב יותר במשחקים הבאים, נהיה חזקים יותר. היינו קצת לחוצים, אבל כשהכדור היה אצלנו, הקצב היה רצחני. אנחנו צריכים להשתפר, אבל אחרי שלושה ימים בתפקיד אני מרוצה, אני לגמרי מרוצה מה-0:0. זה צעד ראשון טוב, ואני יכול לעבוד עם היכולת הזו".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
מסופק מהתוצאה. קלופ/GettyImages

ארסנל הרשימה ב-0:3 על ווטפורד, ובסיום התייחס ארסן ונגר גם לעתידו: "מתי אפסיק? לא יודע. נראה. עוד לא קיבלתי החלטה". על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "עד היום ווטפורד ספגה רק שער אחד בביתה, וניתן היה לראות מדוע. הם היו מאוד מאורגנים. קצת סבלנו בתחילת המשחק, אבל הצלחנו להסתגל. ידענו שזה משחק חשוב, רצינו את הניצחון והשגנו אותו".

על אלכסיס סאנצ'ס הנהדר, שהמשיך את כושר המעולה וכבש שער עשירי בששת משחקיו האחרונים (בארסנל ובנבחרת צ'ילה), אמר ונגר: "הוא בלתי נלאה, הוא תמיד מסוכן והוא חשוב לנו מאוד".

שחקני ארסנל חוגגים עם אלכסיס סאנצ'ס. Jan Kruger, GettyImages
"בלתי נלאה". אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages, Jan Kruger

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully