וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות למנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, שבוע לפני הדרבי

המוליכה הביסה 1:5 את בורנמות' עם שלושער של סטרלינג וצמד של בוני, בעוד יריבתה הרשימה עם 0:3 על אברטון בגודיסון פארק ותארח את הדרבי הלוהט במחזור הבא. 0:2 לצ'לסי על אסטון וילה, 0:3 לארסנל על ווטפורד, עוד קאמבק ללסטר

שמונה ימים לפני הדרבי הגדול, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייד השיגו ניצחונות משכנעים הערב (שבת) במחזור התשיעי של הפרמיירליג. המוליכה הביסה 1:5 את בורנמות' ויריבתה העירונית חזרה עם 0:3 משכנע מגודיסון פארק מול אברטון. צ'לסי חזרה לנצח עם 0:2 על אסטון וילה, לסטר סיטי ביצעה עוד קאמבק ב-2:2 מול סאות'המפטון, וארסנל חגגה עם 0:3 על ווטפורד.

* הווארד קנדל, ששיחק ואימן באברטון (אליפות אחת כשחקן, שתיים כמאמן), הלך לעולמו בגיל 69. קנדל שיחק בין השאר גם בבירמינגהאם, סטוק ובלקבורן, ואימן גם את אתלטיק בילבאו ומנצ'סטר סיטי. המשחק בין אברטון ומנצ'סטר יונייטד נפתח עם דקת דומייה.

טוטנהאם וליברפול פתחו את המחזור עם 0:0 מאכזב בבכורה של קלופ

הווארד קנדל מאמן אברטון לשעבר, 1997. GettyImages
אברטון נפרדה מאגדה. הווארד קנדל/GettyImages

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 3:0

ניצחון ראשון לשדים האדומים בגודיסון פארק אחרי ארבע שנים. בשלוש העונות הקודמות מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לכבוש אפילו במגרשה של אברטון והפסידה לה שלוש פעמים, אך הפעם היא הגיבה עם שער אחד על כל הפסד. לואי ואן חאל העדיף את אנדר הררה על פני ממפיס דפאי וקיבל מהקשר הספרדי שער (22) ובישול לקפטן ויין רוני (62) ששוב כבש נגד קבוצת נעוריו וחגג שער חוץ ראשון בליגה מאז נובמבר אשתקד. כמו כן, רוני השתווה לאנדי קול עם 187 שערי פרמיירליג - מקום שני בכל הזמנים. מורגן שניידרלין עשה את הספתח בדקה ה-18 עם שער בכורה ביונייטד, שמפגרת בשתי נקודות אחרי מנצ'סטר סיטי, שמונה ימים לפני הדרבי.

דקה 18: גול! הגנת אברטון הרחיקה רע את ההגבהה של מאטה מצד ימין, רוחו החזיר את הכדור לרחבה, סמולינג הוריד עם החזה ושניידרלין בעט פנימה. שער בכורה לצרפתי, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 22: גול! שוב רוחו מעורב. הארגנטינאי הגביה מצוין מצד שמאל ואנדר הררה שהגיע בתנופה נגח בעוצמה מ-11 מטרים לרשת. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 62: גול! גם רוני הצטרף לחגיגה מול קבוצת נעוריו. ג'אגיילקה איבד כדור, יונייטד יצאה למתפרצת ואנדר הררה בישל לרוני שלא נכשל מול השוער. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

מורגן שניידרלין שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
שער בכורה באדום של מנצ'סטר יונייטד. מורגן שניידרלין/רויטרס

צ'לסי - אסטון וילה 0:2

אלופת אנגליה, שהפסידה פעמיים ברציפות בבית ורשמה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה בליגה מאז עונת 1978/79, אספה נקודות חשובות מול אסטון וילה והנמיכה את גובה הלהבות סביב ז'וזה מוריניו, שהותיר את אדן הזאר על הספסל ונתן הזדמנות לבאבה רחמן (בהיעדרו של ברניסלב איבנוביץ' הפצוע) ולרובן לופטוס צ'יק. דייגו קוסטה חזר מהרחקה של שלושה משחקים והבקיע צמד בדקות 34 ו-54. צ'לסי שיפרה מעט את מאזנה ל-11 נקודות והתרחקה מהקו האדום, שם נותרה אסטון וילה שהפסידה בפעם החמישית ברציפות.

דקה 34: גול! וויליאן השאיר אבק ללסקוט, נכנס לרחבה ופרגן לדייגו קוסטה, שמול שער ריק לא התקשה לכבוש את השני שלו העונה בליגה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 54: גול! פברגאס מצא ברחבה את דייגו קוסטה, שהטעה את השומר שלו בצד שמאל, נע לאמצע ובעט כדור שפגע בשחקן וילה ונכנס פנימה. 0:2 לצ'לסי.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי מול בראד גוזאן שחקן אסטון וילה. GettyImages
נהנה מהפרגון של וויליאן. דייגו קוסטה/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - בורנמות' 1:5

קון אגוארו פצוע? לא חסרים ספקי שערים. מנצ'סטר סיטי אירחה את בורנמות' ללא מלך שעריה בפרמיירליג, אבל ראחים סטרלינג סיפק את הסחורה והפך לאנגלי הראשון שכובש במדיה שלושער בעידן החדש של הליגה. ווילפריד בוני, שהחליף את אגוארו בשפיץ, בישל את הראשון וכבש בעצמו צמד לרשת העולה החדשה, שהציגה הגנה רעועה ויצאה בנס רק עם חמישה כדורים ברשת. מנצ'סטר סיטי תגיע לדרבי באולד טראפורד מהמקום הראשון.

דקה 7: גול! סבאלטה הגיח מימין ונגח לרוחב השער, בוני נגע קלות וסטרלינג דחק מקרוב את הראשון. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 11: גול! זה קל מדי. פדריצ'י שמט כדור פשוט לרגליו של בוני, שאחרי 11 דקות הוא כבר עם בישול ושער. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 22: גול! העולה החדשה לא הרימה ידיים. מארי בעט כדור שטוח מ-16 מטרים שקיבל הסטה קלה והכניע את הארט. בורנמות' צימקה ל-2:1.

דקה 29: גול! דה בראונה שלח נפלא את סטרלינג, שמצד שמאל הצליח להשכיב שני שחקני הגנה לפני שכבש בימין את השני שלו במשחק. 1:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 45: גול! סטרלינג הפך לאנגלי הראשון שכובש שלושער במדי סיטי בעידן הפרמיירליג. נבאס ניצל אי הבנה בין סורמן לשוער שלו, אבל השתעשע עם הכדור והחמיץ. הריבאונד הגיע לסטרלינג, שברח מסורמן ובעט בין רגליו של פדריצ'י. 1:4 למנצ'סטר סיטי.

דקה 89: גול! צמד לבוני. נבאס פרץ ממחצית המגרש בצד ימין ומסר לחלוץ מחוף השנהב, שהסתובב ובעט בשמאל פנימה. 1:5 למנצ'סטר סיטי.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם ווילפריד בוני. GettyImages
חגגו על הגנת בורנמות'. ראחים סטרלינג עם ווילפריד בוני/GettyImages

ווטפורד - ארסנל 3:0

התותחנים יצאו לפגרה עם 0:3 ענק על מנצ'סטר יונייטד, שהעלה אותם למקום השני, והערב הם שמרו עליו עם 0:3 נוסף. חניכיו של ארסן ונגר ניצחו כב ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, והם בהחלט נראים טוב לקראת המשך העונה. אלכסיס סאנצ'ס שסחב פציעה במותן והיה בספק למשחק פתח בהרכב, ובדקה ה-62 העלה את האורחת ליתרון עם שער מקרוב שהיה העשירי שלו בעשרת המשחקים האחרונים שלו בארסנל ובנבחרת צ'ילה (היה זה גם משחק שישי רצוף בו הוא מוצא את הרשת). לאחר השער של כוכבם, הכל הלך קל יותר לתותחנים: אוליבייה ז'ירו הכפיל בדקה ה-68, וארון ראמזי, שרשם החמצה גדולה בפתיחה, כיפר עליה כשקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-74.

שחקני ארסנל חוגגים עם אלכסיס סאנצ'ס. Jan Kruger, GettyImages
בכושר שיא. אלכסיס חוגג עם החברים/GettyImages, Jan Kruger

משחקים נוספים

סאות'המפטון - לסטר סיטי 2:2
לסאות'המפטון: ז'וזה פונטה (21), וירג'יל ואן דייק (37). ללסטר: ג'יימי ורדי (66 ו-90)

קריסטל פאלאס - ווסטהאם 3:1
לפאלאס: יוהאן קבאיי (25 בפנדל). לווסטהאם: קארל ג'נקינסון (22), מנואל לאנסיני (88), דימיטרי פאייה (90)

ווסט ברומיץ' - סנדרלנד 0:1
לווסט ברומיץ': סיידו בראהינו (54)

סם אלרדייס מאמנה החדש של סנדרלנד. GettyImages
בכורה מאכזבת בסנדרלנד. סם אלרדייס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully