וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "היו שחקנים שחייכו במבוכה אחרי שברייסי שוחרר"

17.10.2015 / 23:09

אחרי הניצחון על חולון, התייחס מאמן הפועל ירושלים לגארד ששוחרר ("חלק היו בהלם, כואב לי על אורי אלון") ויצא נגד המנהלת ("אין שום סיבה מדוע היינו צריכים לשחק בשבת". ג'נינג נרגש

one

הפועל ירושלים התאוששה הערב (שבת) מהתבוסה לניז'ני נובגורוד ומפרשיית ברייסי רייט, כשהביסה בארנה 73:89 את הפועל חולון. מאט ג'נינג, שצפה בנעשה מהספסל ואמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בהמשך השבוע, אמר במחצית המשחק: "הטיסה לכאן היתה ארוכה, אבל זה השתלם. זו הרגשה נהדרת להיות בארנה הערב עם הקבוצה ולהרגיש את האווירה כאן, עם כל האוהדים.

"הקבוצה טובה ומשחקת ביחד ונראה לי שיהיה טוב להצטרף לירושלים", אמר הגארד האמריקאי ששיחק אשתקד באנאדולו אפס. "אני יודע שהפועל ירושלים זכתה באליפות בעונה שעברה. למועדון יש רצון לנצח, הם הוכיחו את זה בעונה שעברה, גם אני רעב לאליפויות ולהצלחות".

לגבי יכולתו האישית אמר השחקן: "אני יכול לקלוע אבל גם הראיתי בשנים האחרונות שאני יכול לנהל את המשחק. באתי לכאן לשחק חזק ולעשות מה שאני יכול לעשות. אני לא יודע מה קרה עם ברייסי, אני רק יודע שאני כאן עכשיו".

דני פרנקו התייחס לפרשת ברייסי רייט ואמר: "היה הלם, ברגע שהבינו מה קרה אז כולם הבינו שלפה הוא לא יחזור. היו שחקנים שחייכו במבוכה חיוך קל, אבל כל אחד היה בהלם בדרכו. היו גם שניים שהיו בדממה, יש הרבה שלא מופתעים. מאוד כואב לי הסיפור הזה, כואב לי בעיקר על אורי (אלון), הוא משקיע פה המון. יכולנו לצאת מהחוזה שלו בקיץ בלי פיצוי, לי רק חבל מה שהיה בשבוע האחרון, שהיינו צריכים לנסוע לניז'ני בלי שחקן אחד. כן ציפינו ממנו להרבה יותר, במשחק מול אילת הוא אמר שכואב לו הגב, הרופא בדק ואמר שאין לו שום דבר. ברוב משחקי ההכנה הוא לא היה איתנו, מחויבות גדולה לא הרגשנו שם".

על המשחק עצמו אמר פרנקו: "אנחנו אחרי שבוע קשה, אבל אין שום סיבה שהיינו צריכים לשחק בשבת, רק בחמישי אחר הצהריים רק חזרנו מרוסיה. כנראה שלא היה עם מי לדבר. היה לנו לא פשוט למצוא את האנרגיות, צריך לתת קרדיט גדול גם לבר טימור וגם לרפי מנקו שידעו לבוא מהספסל, אני שמח שבסופו של דבר סימנו וי על המשחק הזה. היה חשוב לי להכניס את ג'וש (דאנקן) לעניינים, ולפזר כמה שיותר דקות לכל השחקנים. אנחנו צריכים ללמוד את עצמנו ממשחק למשחק, שחקן מאוד משמעותי שלנו כבר לא איתנו, עכשיו יש לנו שחקן חדש שצריך להכניס אותו לעניינים".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. נועם מושקוביץ
פרשת ברייסי רייט כאבה לו מאוד. פרנקו/נועם מושקוביץ

מנגד, המאמן המפסיד אלעד חסין אמר: "השבוע הזה היה לפנתיאון מבחינת האימונים. עשינו אולי אימון וחצי, הבאנו שחקן חדש שהבין מי זה יותם הלפרין אחרי שתי שניות, הוא קצת בהלם אבל ניסינו להכניס אותו לעניינים. עמדנו בשלושה רבעים כמו שרצינו. ירושלים יודעת להעניש, פחות בטקטיקה והתאמות יותר בפיזיות ובאינטנסיביות, אבל אני מרוצה מהדרך, אם אני מזיז את הרבע האחרון ששחקנים נפלו מהרגליים, כי עמדנו בחלק מהמטרות. זה לא הספיק, אני מרוצה מהדרך אבל לא מהתוצאה. ניתן פייט כל קבוצה".

אייל שולמן סיכם: "במשך שלושה רבעים ביצענו על המגרש את תוכנית המשחק שלנו, לא לתת לירושלים לרוץ, אבל ברבע האחרון יצאנו מהריכוז והמשחק שלנו, ירושלים התחילה לרוץ, וכשהם רצים אנחנו בבעיה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים הודיעה על שחרורו של ברייסי רייט: "הודה כי הפר חוזה"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון אלעד חסין. נועם מושקוביץ
מרוצה על אף ההפסד. חסין/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully