וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את הפועל חולון 73:89

אחרי התבוסה לניז'ני ושחרורו של ברייסי רייט, הוליך בר טימור (22 נקודות, 4 מ-4 מחוץ לקשת) את האלופה לניצחון ביתי על חולון. דגל האליפות הועלה לתקרת הארנה, ג'נינג צפה מהצד

one

אחרי התבוסה המשפילה לניז'ני נובגורוד בפתיחת היורוקאפ ושחרורו של ברייסי רייט, כל מה שהפועל ירושלים רצתה זה קצת שקט. הערב (שבת) היא קיבלה אותו, כשרשמה ניצחון ליגה שני העונה - 73:89 על הפועל חולון בארנה. עוד לפני כדור הביניים הראשון העלו האדומים את דגל האליפות לפסגת האולם, ואף שהיכולת עדיין טעונה שיפור, ובהמשך השבוע מצפה להם משחק קשה הרבה יותר כשיארחו את נפטונאס קלייפדה במחזור השני של היורוקאפ.

הפתיחה האדומה לא היתה טובה, אך עם עלייתו של בר טימור מהספסל ברבע השני, משהו השתנה. ההתקפה של האלופה שטפה, ולאחר שלא קלעה ולו שלשה אחת מול ניז'ני, צלפה לא פחות משש כבר במחצית הראשונה, אותה סיימה ביתרון 33:43. ברבע השלישי הפער הגיע עד 14 נקודות, הקבוצה של אלעד חסין עוד הצליחה לצמק אך טימור הנהדר (22 נקודות, 4 מ-4 ל-3) לקח אחריות, עצר את המומנטום הסגול, וביחד עם ליאור אליהו, יותם הלפרין, דונטה סמית' ואי ג'יי רולנד, שייטה ירושלים לניצחון.

הרכש החדש מאט ג'נינג צפה בנעשה מהספסל אך עדיין לא נכלל בסגל של דני פרנקו, וניתן להניח שאיתו האלופה תיראה קצת יותר טוב.

אוהדי הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
דגל האליפות הועלה לתקרת האולם, האוהדים הירושלמים חוגגים/נועם מושקוביץ

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם אי ג'יי רולנד, יותם הלפרין, דונטה סמית' וליאור אליהו ודיאור פישר, בעוד חולון העלתה את אייל שולמן, מייק מוזר, דודו שמריז, וויל קלייבורן ואייזק רוזפלט. לאחר שלא קלעה ולו שלשה אחת בתבוסה ביורוקאפ, החלה ירושלים את המשחק עם שתיים (דונטה סמית' ורולנד) ועלתה ל-3:8. שמריז השווה, וקלייבורן השלים מהפך וקבע 8:10 לאורחת, ואז 12:17, והרבע הראשון הסתיים ב-18:20 לחולונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושלים מאט ג'נינג. נועם מושקוביץ
עדיין לא בסגל. מאט ג'נינג/נועם מושקוביץ

רבע 2:

טימור פתח היטב את הרבע השני עם שלשה מהפינה שהעלתה את ירושלים ל-20:22, דאנקן נכנס לעניינים גם הוא וקבע 25:28, טימור צלף שלשה שנייה, רפי מנקו הצטרף לחגיגה עם אחת משלו, והפער צמח ל-27:37. רולנד הוסיף חטיפה, סל ועבירה, שמריז צימק ל-39:33, אך המילה האחרונה היתה שייכת לאליהו, שקלע על הבאזר וקבע 33:43 לירושלמים עם הירידה לחדרי ההלבשה.

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מול שחקן הפועל חולון דודו שמריז. נועם מושקוביץ
הוריד חלודה. הלפרין מול שמריז/נועם מושקוביץ

רבע 3:

קלייבורן צימק ל-43:38, אך הלפרין סיפק דקות טובות מאוד, צלף מבחוץ וביחד עם אסיסט יפהפה של אליהו לטימור ברחו הירושלמים ליתרון שיא של 38:52. חולון לא אמרה נואש, שמריז צימק ל-56:50 אך חבריו פספסו צ'אנס לצמק את הפער עוד יותר, רולנד העניש מחוץ לקשת והרבע השלישי הסתיים ב-55:63.

שחקן הפועל חולון אייל שולמן מול שחקן הפועל ירושלים דיאור פישר. נועם מושקוביץ
חולון פתחה היטב, ונחלשה. שולמן מול פישר/נועם מושקוביץ

רבע 4:

בר טימור הנפלא המשיך מאיפה שעצר, עם דאנק במתפרצת שקבע 55:67, תשע דקות לסיום. גפני סיים אלי-אופ יפהפה, טימור הוסיף שלשה שלישית, והפער צמח ל-59:73. הגארד הצעיר הוסיף מיד שלשה רביעית, מנקו וסמית' תרמו גם הם, וארבע דקות לבאזר הראה לוח התוצאות 64:79. משם חולון כבר לא חזרה, וזה נגמר ב-73:89 למארחת.

אוהדי הפועל חולון מקניטים את הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
אוהדי חולון עוקצים את הפועל ירושלים/נועם מושקוביץ

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: בר טימור 22 נקודות (4/4 לשלוש), דונטה סמית' 14 ו-6 ריבאונדים, ג'וש דאנקן 11, אי ג'יי רולנד 10, ליאור אליהו 10, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, יותם הלפרין 9, דיאור פישר 5, טוני גפני 5, רפי מנקו 3. יוחאי צוקרמן (1:00 דקה) ואיגור מאיור (00:58) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל חולון: וויל קלייבורן 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, מייק מוזר 19 ו-5 ריבאונדים, דודו שמריז 12, אייל שולמן 8 ו-8 אסיסטים, ג'רמיס סמית' 7 ו-6 ריבאונדים, אייזק רוזפלט 4 ו-10 ריבאונדים, אלון ספיר 3. קלארק רוזנברג (2:39 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן הפועל ירושלים אי ג'יי רולנד מול שחקן הפועל חולון דודו שמריז. נועם מושקוביץ
דקות טובות מאוד ברבע השלישי. רולנד/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully