וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מודה: "אני לא נהנה מהמצב, עבר עליי שבוע קשה"

מאמן הקאבס מתחיל להיות מוטרד מרצף ההפסדים ומסביר את הספסול של מו וויליאמס: "קשה לו מנטלית יותר מאחרים". לברון עשוי לחזור רק בפתיחת העונה, סטיב קר ישוב לפעילות מלאה בקרוב

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד מסרבת להילחץ ממצבה, למרות שרשמה הלילה (בין חמישי לשישי) הפסד חמישי ברציפות בקדם עונה, עם 107:85 מול אינדיאנה בבית. הקאבס שוב חסרו את כמעט את כל הכוכבים, כולל לברון ג'יימס שנעדר ממשחק שני ברציפות. בסיום המשחק דיוויד בלאט הפתיע כשטען שהקאבס שוקלים ברצינות לא לשתף את קינג ג'יימס בשני משחקי קדם העונה שנותרו להם (טורונטו בחוץ ודאלאס בבית), ולשמור אותו למשחק פתיחת העונה מול שיקגו. לברון בריא, אך בקליבלנד קיבלו החלטה עקרונית לאפשר לו כמה שיותר מנוחה לקראת הדבר האמיתי.

"אנחנו מרוצים מאוד מאיך שלברון נראה באימונים. הוא הגיע בכושר נהדר", אמר בלאט לאחר ההפסד. "אנחנו רוצים לדאוג שפתיחת העונה שלו תהיה חלקה. כולם יודעים מה הוא עבר בקריירה האדירה שלו ואיזה קילומטראז' הוא עבר כבר. אנחנו מנסים להגביל את הקילומטראז' הזה למינימום, לפחות במשחקי פרי סיזן. נצטרך לראות מה קורה בשבוע הבא. אני לחלוטין לא מצפה ממנו לקחת חלק בשני המשחקים הבאים, ולא יודע אם הוא ירצה לשחק אפילו באחד מהם. נחכה ונראה".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט עם דיונטה כריסמס. AP
לא כיף. בלאט עם דיונטה כריסמס/AP

בלאט לא נשמע מוטרד מדי מההפסד, ואמר כי "ידענו שיהיו ימים פחות טובים בגלל הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה. אני לא נהנה להיות בסיטואציה הזאת, היה שבוע קשה. אני רק רוצה שנמשיך לעבוד קשה וככל שהימים יעברו נרוויח מהם משהו. צריך לזכור שהפעמון עדיין לא צלצל, המאבק האמיתי עדיין לא החל".

מי שעוד לא מצא את מקומו בקאבס הוא הגארד החדש-ישן מו וויליאמס, שהיה אמור להיכנס לנעליים של קיירי אירווינג הפצוע בפרי סיזן ולפחות בינתיים עושה זאת בהצלחה חלקית בלבד. "הוא וטרן, יש לו ותק של 13 עונות בליגה. אני חושב שמשחקי אימון קצת קשים לו, במיוחד שרבים אחרים לא ממש משחקים. מבחינה מנטלית קשה לו יותר במשחקים האלה מאשר אחרים", הודה בלאט. "בגלל זה הוצאתי אותו. פשוט לא הרגשתי ששווה לנסות לתת לו דחיפה. הוא יודע מה לעשות, הוא יהיה מוכן. אני סומך עליו".

"אני מוכן להתחיל את העונה, זו האמת", אמר וויליאמס עצמו. "פרי סיזן זה פרי סיזן. קשה להביא אנרגיות למשחקים מהסוג הזה. אנחנו עדיין מנסים להגיע לכושר סביר. גם את הכימיה אנחנו בונים לאט לאט. אתם לא רואים את האימונים שלנו. אני חושב שבלאט מבין את הסיטואציה ומדואג שלא ניפצע לאור היסטוריית הפציעות שלנו. לא צריך לצאת מפרופורציות. כשבלאט יוצא מחדר ההלבשה ורק אנחנו נשארים לדבר עם עצמנו, אנחנו אומרים 'בוא נגמור כבר עם המשחקים האלה'".

עוד באותו נושא

קדם עונה: הפסד חמישי לקליבלנד, גולדן סטייט חגגה מול יוסטון

לכתבה המלאה
מו וויליאמס, קליבלנד קאבלירס. AP
מתאקלם מחדש. מו וויליאמס/AP

למרות היכולת המאכזבת, התפקוד של הצמד וויליאמס-את-דלבדובה, שקיבל מנוחה היום, מוצא חן בעיני בלאט, שמתכוון לעשות בשניים שימוש נרחב יותר בו זמנית. "אני חושב שהם משחקים טוב ביחד. שניהם פתחו כבר יחד במשחק מול פילדלפיה וכולנו ראינו שזה עבד. הנה משהו חיובי שאפשר למצוא בימים האלה - כנראה שאם כולם היו כשירים ומשחקים לא הייתה לנו אפשרות לנסות את שניהם ביחד ולא היינו מגלים עד כמה זה עובד טוב", אמר המאמן.

טימופיי מוזגוב, שגם הוא מתאושש מפציעה, הודה אחרי המשחק שהברך הפגועה שלו עדיין לא מאפשרת לו לתפקד ב-100 אחוז. "התחושה על המגרש עדיין לא מושלמת. עבדתי קשה הקיץ. הכנתי את עצמי גופנית ומנטלית, אבל אני עדיין לא בכושר. יש הבדל גדול בין תקופת הזמן הזו לבין תחילת האימונים, אבל אני עדיין רחוק מהמקום שאני רוצה להיות בו".

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
חוזר. קר/AP

* לוק וולטון, שמשמש כמאמן זמני של גולדן סטייט, אמר לאחר הניצחון על יוסטון הלילה כי סטיב קר, שנאלץ לעזוב את תפקידו לזמן מה עקב דליפת נוזל השדרה, יחזור ביומיים הקרובים לתפקוד מלא וינהל את המשחק הבא של האלופה בקדם עונה מול יוסטון. "אני מאמין שסטיב כבר יהיה איתנו, ואלה חדשות טובות מאוד עבורנו. כולם ייראו טוב יותר כשהוא יהיה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully