וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: הפסד חמישי לקליבלנד, גולדן סטייט חגגה מול יוסטון

הקאבס הובסו 107:85 בידי אינדיאנה, נותרו ללא ניצחון בקדם עונה ורמזו שלברון לא ישותף עד פתיחת העונה. בארה"ב מדווחים שהמו"מ עם תומפסון "במבוי סתום". קרי להט ב-101:123 של הווריירס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

12 יום נותרו עד לפתיחת העונה ב-NBA, וקליבלנד ממשיכה לקרטע בקדם עונה. הקאבס ספגו הלילה הפסד חמישי ברציפות במשחקי ההכנה לאחר שהובסו 107:85 בידי אינדיאנה, בעוד משחק ממנו לברון ג'יימס נעדר. ג'יי אר סמית' חזר, אבל הפעם הגיע תורו של מת'יו דלבדובה להתווסף לרשימת החיסורים של בלאט. בינתיים, כתב ESPN דייב מקמנאמין מדווח כי המגעים בין קליבלנד לטריסטן תומפסון תקועים, ואף מצטט גורם בכיר באומרו כי "אנחנו נמצאים במבוי סתום. זה מה שזה".

במשחק נוסף גולדן סטייט הוציאה עצבים על יוסטון עם 101:123 ביתי.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט עם דיונטה כריסמס. AP
זה עדיין לא זה. בלאט עם כריסמס/AP

קליבלנד - אינדיאנה 107:85

עוד לפני המשחק נודע כי לברון ייעדר פעם נוספת ועלול להחמיץ גם את משחק קדם העונה האחרון מול טורונטו (בו קווין לאב אמור לעשות קאמבק). בלעדיו הקאבס שוב נראו כבויים ונכנעו די בקלות לפייסרס, שהובילה ב-12 נקודות בתום הרבע הראשון, ב-15 בירידה להפסקה, ואף פעם לא עמדה באמת בפני איום ממשי מדיוויד בלאט וחבורתו. ג'יי אר סמית' אמנם חזר לפרקט אחרי שלושה משחקים ותרם 10 נקודות, אבל גם הוא וגם טימופיי מוזגוב (16 נקודות) לא הועילו יותר מדי מול פול ג'ורג' (17), יאן מהינמי (16) ומונטה אליס (14). ריצ'רד ג'פרסון סיפק 14 אצל הקאבס. בלאט, שלפני המשחק התייחס למותו של נייט האפמן ואמר כי "הוא היה שחקן גדול ובחור נהדר", עדיין מחפש ניצחון ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
להט ברבע השני. קרי/AP

גולדן סטייט - יוסטון 101:123

אחרי שני הפסדים רצופים, האלופה פרקה את זעמה על הרוקטס נטוי ג'יימס הארדן, דוויט הווארד וטיי לוסון. סטף קרי חימם את הידית עם 14 נקודות ברבע השני (מתוך 19 במשחק כולו), בו הווריירס התפוצצו עם 48 נקודות לעומת 28 של הטקסנים ולמעשה סגרו עניין. יוסטון ניסתה לחזור אך עד הסיום אפילו לא הצליחה למצמצם יותר מדי את הפער. פרט לקרי, גם החצי לצמד הספלאש בראדרס קליי תומפסון להט עם 16 נקודות ב-17 דקות, בעוד שברנדון ראש ומריס ספייטס הוסיפו 12 כל אחד. קיי ג'י מקדניאלס קלע 30 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully