וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הופתעה עם 71:62 לקרשיאקה, ניצחון לכוכב האדום

הקטלאנים נראו רע ונכנעו לטורקים בסיום משחק חד צדדי. אייברסון הוביל את המנצחת. עם 16 נקודות. מקל (4 נק') וחבריו רשמו 59:81 על שטרסבורג. מלאגה גברה 71:76 על ססארי בבית של מכבי תל אביב

שחקן הכוכב האדום בלגרד גל מקל. GettyImages
ניצחון בכורה. מקל/GettyImages

עונה חדשה של היורוליג יצאה לדרך ובתפריט קיבלנו כמה משחקים תוצאות לא שגרתיות. מלבד התבוסה של מכבי תל אביב במוסקבה מול צסק"א, הכוכב האדום בלגרד, עם גל מקל וסופוקליס שחורציאניטיס, גברה 59:81 על שטרסבורג וברצלונה רשמה הפסד לא נעים - 71:62 לקרשיאקה. בבית ד', אליו שייכים הצהובים, ניצחה דארושפאקה 83:75 את דינמו ססארי בחוץ אחרי הארכה.

שחקן הכוכב האדום בלגרד סופוקליס שחורציאניטיס. GettyImages
תרומה נאה מהספסל. סופו/GettyImages

בית א'

הכוכב האדום בלגרד - שטרסבורג 59:81

הכוכב האדום בלגרד, עם גל מקל וסופוקליס שחורציאניטיס, פתחה את המפעל בצורה מצוינת עם 59:81 על שטרסבורג החלשה. הסרבים הובילו בהפרש דו ספרתי לאורך כל המשחק ושייטה לה אל עבר הניצחון.

גל מקל פתח בחמישייה, אך נתן משחק פושר של 4 נקודות ו-5 אסיסטים. סופו עלה מהספסל, שיחק 17 דקות וקלע 6 נקודות. מאיק זיברס הוביל את הכוכב האדום עם 18 נקודות, לוקה מיטרוביץ' הוסיף 13. רודריג בובואה קלע 17 למפסידה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ברצלונה קרלוס ארויו. GettyImages
בכורה בינונית באירופה. ארויו/GettyImages

בית ב'

אולימפיאקוס - צבדיטה זאגרב 61:76

אלופת יוון פותחת עוד עונת יורוליג בתקווה לשחזר את ההצלחה שנחלה במפעל לפני שלוש וארבע שנים ולשם כך הקבוצה התחזקה בעיקר בקו האחורי בשמות מוכרים כמו דניאל האקט ודי ג'יי סטרוברי. הערב זה הלך לא פשוט, אך בסופו של דבר, הוליכו יורגוס פרינטזיס (20 נקודות באחוזים מצוינים ו-8 ריבאונדים), פטריק יאנג (16) ומאט לוג'סקי (14) את האדומים מפירואס לניצחון, וחיפו על ערב חלש מאוד של ואסיליס ספאנוליס (5 נקודות, 1 מ-10 מהשדה). את המפסידה הוליך ג'ייקוב פולן עם 18 נקודות.

בית ג'

קרשיאקה - ברצלונה 62:71

אחת הקבוצות החזקות והנוצצות על הנייר ביורוליג, ברצלונה, פתחה הערב (חמישי) את העונה האירופית שלה ברגל שמאל עם הפסד 62:71 לקרשיאקה הטורקית. הקטלאנים היו חלשים מאוד לאורך כל המשחק ואף נקלעו לפיגור גדול, אך הצליחו לצמק לקראת הסיום ולרשום הפסד סביר.

הפרש השיא של הטורקים היה 18 נקודות, בסוף הרבע השלישי, כשהתוצאה הראתה 38:54 לביתיים, אך דקות טובות של ג'סטין דולמן ברבע הרביעי החזירו קצת מהכבוד למי שנחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכות השנה במפעל.

קולטון אייברסון היה נהדר בשורות המנצחת עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים. קני גבריאל היה טוב גם הוא עם 12 נקודות. ג'סטין קארטר הוסיף 11 משלו וג'ו רגלנד קלע 10.

בצד השני, דולמן היה היחיד שתיפקד בצורה טובה עם 14 נקודות, סטראטוס פפרוגלו הוסיף 11 משלו. אקס מכבי תל אביב קרלוס ארויו קלע 6 נקודות בבכורה האירופית שלו בקבוצה והיה בינוני. אקס הפועל ירושלים, סמארדו סמואלס, קלע נקודה אחת.

שחקן מלאגה ריצ'רד הנדריקס. GettyImages
ניצחון ביתי. הנדריקס/GettyImages

בית ד'

דארושאפאקה - דינמו ססארי 74:83

הטורקים, בהופעת הבכורה שלהם ביורוליג, גברו על האיטלקים לאחר משחק צמוד שנגרר להארכה, לאחר החטאת שלשה עם הבאזר של מילקו בייליצה. אף קבוצה לא הצליחה לפתח מומנטום או יתרון משמעותי עד ההארכה, אז התפוצצה המארחת בעזרת סלים חשובים של רג'י רדינג ומרקוס סלוטר.

בייליצה הוביל את המנצחת עם 15 נקודות, רדינג וג'אמון גורדון הוסיפו 12 כל אחד וסלוטר תרם 10 משלו. סמיח ארדן רשם משחק מאכזב עם 3 נקודות בלבד. בצד השני, היה זה רוק סטיפצ'ביץ' שהוביל עם 14 נקודות. האקסים של מכבי תל אביב, מרקיז היינס (12 נקודות) וג'ו אלכסנדר (11 נקודות ו-8 ריבאונדים) היו לא רעים. אקס נוסף, דייויד לוגן, היה לא רע עם 7 נקודות.

מלאגה - באמברג 71:76

גם הספרדים פתחו את הבית בו משתתפת מכבי תל אביב ברגל ימין עם ניצחון דחוק על הגרמנים. מלאגה הובילה בהפרש שנע סביב ה-10 נקודות לאורך רוב המשחק וההפרש מעט משקר ולא מעביר את העליונות שהוכיחו הספרדים במשך ההתמודדות.

מינדאוגס קוזמינסקס היה מצוין בשורות הספרדים עם 18 נקודות, וויל תומאס הוסיף 13 נקודות ושבעה אסיסטים. אקס מכבי תל אביב, ריצ'רד הנדריקס, קלע 10 נקודות. ניקוס זיסיס קלע 16 נקודות למפסידה, יאניס סטרלניקס הוסיף 13.

שחקן ססארי ג'ו אלכסנדר. GettyImages
לא מספיק. אלכסנדר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully