וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הפסידה לחימקי, קובאן גברה על פנאתינייקוס

אלופת אירופה פתחה את דרכה ביורוליג עם הפסד 84:70. הרוסים לא התרשמו ממסע הרכש שהיוונים ביצעו בקיץ וניצחו 70:81. פנרבחצ'ה חזרה מפיגור דו ספרתי לניצחון על באיירן מינכן

16 נקודות ו-9 ריבאונדים. כריס סינגלטון/GettyImages, Marina Kobzeva

מחזור הפתיחה של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם שישה משחקים נוספים, כולם בבתים א', ב' ו-ג'. אלופת אירופה ריאל מדריד התחילה במסע אל עבר ההגנה על התואר עם הפסד חוץ לחימקי מוסקבה, פנרבחצ'ה/אולקר המתחדשת ניצחה את באיירן מינכן ופנאתינייקוס הפסידה בקובאן.

seperator

בית א'

פנרבחצ'ה/אולקר - באיירן מינכן 67:74

קצת פחות מ-10,000 צופים באולקר ארנה ראו את באיירן מותחת את פנר הפייבוריטית, אבל לא מצליחה להשלים את העבודה ולנצח. שלשה של ניהאד ג'דוביץ' כבר קבעה 47:59 לגרמנים עמוק בתוך הרבע השלישי, אבל הטורקים יצאו לריצת 0:13, ביצעו מהפך והמשיכו לניצחון. ג'יג'י דאטומה שוויתר על ה-NBA בשביל חוזה עצום באיסטנבול, הוביל את המנצחת עם 15 נקודות באחוזים רעים (5 מ-15 מהשדה). קוסטאס סלוקאס הוסיף 13, בובי דיקסון קלע 12 ויאן וסלי סיים עם 11, 11 ו-5 בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים. אלכס רנפרו (4 אסיסטים מול 6 איבודים) וג'דוביץ' קלעו 14 כל אחד עבור באיירן.


חימקי מוסקבה - ריאל מדריד 70:84

אלופת אירופה התחילה את המסע להגנה על התואר ברגל שמאל. הבלאנקוס פיגרו מהג'אמפ הראשון ובשום שלב לא הצליחו להשוות ולבצע מהפך. חימקי הוליכה לאורך לא מעט דקות בפערים דו ספרתיים וידעה ללחוץ על הדוושה עד הסיום. מרקו תאודורוביץ' הוביל חמישה קלעים בדאבל פיגרס עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים. אלכסיי שבד הוסיף 13 וטייריס רייס קלע 12. סרחיו יול קלע 18 נקודות במדי אלופת אירופה, אבל רובן הגיעו בגארבג' טיים. יונאס מאצ'יוליס סיים עם 10 ומעבר לשניהם, אף אחד בריאל מדריד לא קלע בספרות כפולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בית ב'

מילאנו - קוצ'ה לבוראל ויטוריה 76:78

איזה סיום דרמטי שמגיע בתום משחק מעט מוזר מבחינת שתי הקבוצות. את הרבע השני מילאנו ניצחה 13:21 ואחרי הרבע השלישי הפער כבר צמח ל-46:61, אבל כאן גם הגיע השלב שבו קוצ'ה לבוראל התעוררה וקלעה 30 נקודות ברבע האחרון. יאקה בלאזיץ' היה האיש שהחזיר את קוצ'ה לעניינים. זה התחיל עם שלשה שלו, הראשונה במשחק, והמשיך עם ארבע רצופות מהעונשין שהורידו ל-72:67 בלבד כשנותרו 47 שניות לסוף. מילאנו התקשתה לייצר נקודות, ומייק ג'יימס הוריד לשלוש. יואניס בורוסיס המשיך להכניס תקוות אצל האורחים, אבל עשר שניות לסוף מייק ג'יימס החטיא שלשה ובכך סגר את הסיכויים להשלים את הקאמבק. חמישה שחקנים של מילאנו קלעו בדאבל פיגרס, ובראםש ג'אמל מקלין עם 13. אצל קוצ'ה מייק ג'יימס ובורוסיס סיימו עם 13 כל אחד.

לימוז' - אנאדולו אפס 89:77

אחרי כמעט 20 שנה, שתי הקבוצות סוף סוף נפגשו שוב, אבל ההצגה הזו הייתה במעמד צד אחד. יתרון נהדר של 17:30 בסוף הרבע הראשון לזכותה של אפס סידר לה חיים נוחים יותר בהמשך. ג'ון דיבלר הפגיז הלילה 21 נקודות, בעוד אצל המפסידים היה זה שחקן נבחרת גרמניה, הייקו שפרציק שבלט עם 20 נקודות וחמישה אסיסטים.

בית ג'

לוקומוטיב קובאן - פנאתינייקוס 70:81

פאו אמנם עשתה רכש יפה מאוד בקיץ, אבל לקבוצה הרוסית היו רצונות משלה והיא השיגה ניצחון ביתי והרבה רוח גבית. כריס סינגלטון שלח ברחבות עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, מלקולם דלייני תרם 14 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 איבודים ו-ויקטור קלאבר קלע 13. כל אלו היו יותר מדי עבור היוונים, שפשוט נותרו חסרי תשובה בצבע והפסידו 42:26 בריבאונד.מירוסלב ראדוליצה הוביל את הקלעים של פאו עם 15 נקודות, דימיטריס דיאמנטידיס קלע 14 וניק קלאת'ס סיים עם 13 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

ז'ילונה גורה - ז'לגיריס קובנה 66:62

האלופה הפולנית חזרה למפעל אחרי שנת היעדרות, אבל לא הצליחה לעשות צרות ליריבה הליטאית שקיבלה בחזרה הקיץ את מנטאס קלנייטיס שלא הצליח לספק הערב ולו נקודה אחת בכל 31 הדקות שלו על הפרקט. ז'ילונה הפסידה את המשחק ברבע האחרון אחרי שהצליחה לקלוע תשע נקודות בלבד לעומת 20 של יריבתה. 17 נקודות של פאוליוס ינקונאס לצד 11 ריבאונדים עשו את ההבדל בין שתי הקבוצות. ולאד מולדובאנו היה הבולט בשורות המפסידים עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully