וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג חוזרת בחמישי: מקל והכוכב מול שטרסבורג, בכורה לטורקיות

הרכז הישראלי פותח עונה יחד עם שחורציאניטיס (20:00), קרשיאקה (מול ברצלונה) ודרושפאקה (מול ססארי) רושמות עונה בכורה במפעל. אולימפיאקוס תארח את צ'דביטה (21:45)

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי ציפייה ארוכה, עונת היורוליג החדשה נפתחת ביום חמישי עם חמישה משחקים שישוחקו בנוסף למפגש המרכזי של המחזור בין צסק"א מוסקבה למכבי תל אביב. בבית א' גל מקל וסופוקליס שחורציאניטיס יערכו הופעת בכורה בכוכב האדום שתארח את שטרסבורג. אולימפיאקוס תארח בבית ב' את צ'בדיטה זאגרב בעוד שבבית ג' קרשיאקה תפתח את עונת הבכורה שלה במפעל עם משחק קשה מול ברצלונה. גם בבית ד' דרושפאקה תפתח עונת בכורה מול דינמו ססארי ובמשחק הנוסף מלאגה תארח את באמברג אלופת גרמניה.

גל מקל ושחקני הכוכב האדום בלגרד. האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
עונה חדשה עם קבוצה חדשה. גל מקל וחבריו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד

הכוכב האדום - שטרסבורג (20:00)

הקומאבנק ארינה הלוהט מוציא לדרך את עונת היורוליג של הכוכב האדום בלגרד, שהעונה הביאה שני שמות מוכרים מאוד לסגל שלה. סופוקליס שחורציאניטיס הסנטר של מכבי תל אביב בשנה שעברה ינסה לחזור לעצמו בכוכב אחרי עונה לא טובה בישראל ולהיכנס לנעליים הענקיות של בובאן מאיירינוביץ', הביג מן שכיכב בקבוצה בשנים האחרונות ועבר ל-נ.ב.א. שם נוסף מוכר מאוד שהצטרף הוא כמובן גל מקל, שלמרות חיזורים מצד מכבי תל אביב והפועל ירושלים, העדיף ללכת לסרביה ויצטרף בקו האחורי לבראנקו לאזיץ' וריאן תומפסון. שטרסבורג של המאמן וינסנט קולה תנסה להפתיע, אבל יהיה לה קשה בהר הגעש בסרביה.

אולימפיאקוס - צ'בדיטה זאגרב (21:45)

אלופת יוון פותחת עוד עונת יורוליג בתקווה לשחזר את ההצלחה שנחלה במפעל לפני שלוש וארבע שנים ולשם כך הקבוצה התחזקה בעיקר בקו האחורי בשמות מוכרים כמו דניאל האקט ודי ג'יי סטרוברי, הגארד שזכה באליפות טורקיה עם קרשיאקה בעונה החולפת. מי שממשיכים להוביל את הקבוצה הזו הם ואסיליס ספאנוליס וגיורגיוס פרינטזיס, שצפויים לחיים די קלים מול הקבוצה הקרואטית החביבה, שלא צפוייה להערים חיים קשים על היוונים, למרות שבביקור הקודם שלה באולם השלום והאחווה היא הפסידה על חודו של סל.

קרשיאקה - ברצלונה (19:00)


אחרי שזכתה באליפות מפתיעה ומדהימה בטורקיה, קרשיאקה פותחת את העונה הראשונה בתולדותיה ביורוליג עם מפגש מול אחת הענקיות של המפעל. למרות שהיא בתולית וחסרת ניסיון לחלוטין במפעל, לקרשיאקה יש כמה וטרנים וותיקים בסגל כמו ג'ו רגלנד, ג'וש קרטר וקני גבריאל. אופוק סאריצ'ה, המאמן שהוליך את הקבוצה לאליפות בעונה שעברה נשאר בקרשיאקה, אבל בובי דיקסון ודי ג'יי סטרוברי, שניים מכוכבי האליפות הזו עזבו לכסף הגדול של פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס. ברצלונה, אחרי עונה לא טובה במונחים שלה, שינתה את פניה בקיץ והתחזקה בעיקר בקו הקדמי עם סמארדו סמואלס שהגיע אחרי עונה טובה במילאנו ושיין לאוואל הסנטר הניגרי שיוסיף מאסה ומימד הגנתי בצבע. בקו האחורי הקבוצה החתימה את קרלוס ארויו, כוכב גלאטסראיי שיחד עם חואן קרלוס נבארו ירכיב את הקו האחורי המבוגר בליגה.

דרושפאקה - דינמו ססארי (21:00)

כמו קרשיאקה, גם דרושפאקה הטורקית פותחת עונת בכורה ביורוליג ותקווה להתחיל אותה עם ניצחון מול אלופת איטליה הטרייה. הטורקים התחזקו בכמה שמות מבטיחים כמו רג'י רדינג שבא מאלבה ברלין ובצבע הם התחזקו במרכוס סלאוטר שהגיע מריאל מדריד וסמיח ארדן הסנטר של פנרבחצ'ה/אולקר בעונה החולפת. האיטלקים מנגד, החליטו להמר דווקא על השחקנים שנכשלו במכבי תל אביב בשנה שעברה כמו מרקיז היינס וג'ו אלכסנדר כשהשם הכי מוכר שלהם הוא דייויד לוגן, עוד אקס של מכבי תל אביב.

מלאגה - באמברג (21:45)

מלאגה, שהפכה לחברה קבועה במפעל בשנים האחרונות, פותחת עוד קמפיין אירופי עם מפגש מול אלופת גרמניה שמתיימרת להגיע רחוק במפעל הזה. הגרמנים התחזקו בניקוס זיזיץ' ויאניס שטרלנייקס, שני גארדים מנוסים וטובים, בעוד שמלאגה איבדה את ג'ייסון גריינג'ר הרכז המצוין שלה, אך תבנה על אדווין ג'קסון, סטפן מרקוביץ' ועל ריצ'ארד הנדריקס ופראן ואסקס בקו הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully