וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "נבחרות קטנות מגיעות ליורו. זה צובט". ורמוט: "מצחיק להגיד שננצח בבלגיה"

13.10.2015 / 12:00

בנבחרת לא אהבו את דבריו של ורמוט ("מחכים לנס"), שהודח מההרכב למשחק מול בלגיה: "מפתיע שזה מה שאמר". חמד: "ננסה לשמח את המדינה". בצל האירועים בארץ: תוגברה האבטחה סביב הנבחרת

יוסי ציפקיס

רגע האמת מגיע: נבחרת ישראל תנסה לחולל הערב (שלישי) סנסציה ולנצח את בלגיה בבריסל (21:45, ערוץ 1) במסגרת המשחק האחרון במוקדמות יורו 2016, בתקווה למעידה של הבוסנים שתעלה אותם להצלבה. בנבחרת לא מדברים כרגע על העפלה לשלב הבא, אלא על רצון "להחזיר את הכבוד שאבד לה" במשחק מול קפריסין.

עם זאת, לא כולם אופטימיים. "תיאורטית יש לנו עדיין סיכוי, זה קצת מצחיק לדבר על זה שננצח בבלגיה. נעשה את המקסימום. אחרי המשחק נסכם את הקמפיין. עכשיו יש לנו כמה שעות להרים את עצמנו ולחשוב על המשחק הקרוב". כך אמר קשר מכבי תל אביב גילי ורמוט לקראת המשחק

בלגיה - ישראל: דור פרץ ושרן ייני בקישור, תומר חמד בהתקפה

גוטמן כבר ראה שחורות וחשש מהשפלה, אבל פתאום המאמן שינה גישה

טל בן חיים: "מאמין שאם ננצח את בלגיה הכול יסתדר מסביב ונעלה"

רמי גרשון בראיון: "הייתי בטירוף שאפשר לעשות את זה, והכול נגמר ברגע אחד"

גוטמן: "ההכנה לא באה לידי ביטוי מול קפריסין. תביאו מנהיגות"

גילי ורמוט ומונס דאבור שחקני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
הודח מההרכב ללא קשר לדברים. ורמוט/יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל לא אהבו את הדברים שאמר והופיעו גם בטלוויזיה בתקשורת הזרה. "ורמוט מכיר את גוטמן ויודע שהוא לא אוהב את זה, מפתיע שזה מה שהוא אמר", אמרו בנבחרת. ורמוט, יש לציין, הודח מההרכב ללא קשר לדברים הללו.

חלק מהשחקנים הופתעו מההרכב אתמול, משום שהיו בטוחים שורמוט ועומר דמארי יפתחו בהרכב. "הם שני הפייבוריטים של אלי, מפתיע שהם מחוץ להרכב". שחקנים סיפרו כי אבי ריקן נראה מאוכזב לאחר שלא פתח בהרכב. "הוא מציג יכולת טובה מאוד מפתיחת העונה, היה מצוין נגד ויילס, אין סיבה שלא יהיה בהרכב".

בינתיים אבטחה כבדה מלווה את הנבחרת במסע שלה בבלגיה. שישה אופנועים ליוו את האוטובוס אתמול, אבל גם מסוק של המשטרה המקומית. עשרות אנשי אבטחה סביב האיצטדיון לא מאפשרים לכל אדם להיכנס ומגבילים גם את תנועת התקשורת הישראלית מסביב לאיצטדיון. שחקן בנבחרת אמר: "בדרך כלל מלווים אותנו אופנוענים, אבל מסוק? זה עוד לא קרה לי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. יוסי ציפקיס
"לפחות נדע שעשינו את המסקסימום". חמד/יוסי ציפקיס

אלי גוטמן ישוחח היום שוב עם החניכים שלו. המטרה שלו היא לערוך אסיפות שנוגעות בצד המנטלי, ופחות בצד הטקטי. המאמן מרגיש שהשחקנים זקוקים למעט ביטחון אחרי ההפסד לקפריסין.

מי שידבר לקראת המשחק היה החלוץ תומר חמד. "אני לא חושב שצריך לחשב את הסיכויים באחוזים, כדורגל זה משחק נתון והכל יכול להיות", אמר חלוץ ברייטון שפתח את העונה היטב. "אנחנו מודעים לקושי של המשחק, נעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם זה יספיק לניצחון, נשמח. אם לא, לפחות נדע שעשינו את המסקסימום".

"האווירה לא קלה", תיאר חמד את מה שמתחולל בבית המלון של הנבחרת. "רצינו להיות אחרי המשחק עם קפריסין עם עוד שלוש נקודות אבל בסופו של דבר, עם כל האכזבה, אנחנו לפני משחק חשוב מאוד. כל עוד יש סיכוי לא נוותר. היום אנחנו חושבים רק על בלגיה".

שחקן נבחרת ישראל, טל בן חיים, עם המאמן אלי גוטמן. איציק יצחקי
חמד: "אנחנו בתור שחקנים ואלי בתור מאמן צריכים לדעת איך לקבל את זה". גוטמן/איציק יצחקי

"אנחנו רואים שנבחרות שלא היו בטורנירים קודמים מגיעות לשם, וזה עושה צביטה כלשהי בלב", הודה חמד. "אני עדיין לא יכול לסכם את הקמפיין כי יש עוד משחק. אני מאמין. כולנו פה בשביל מטרה אחת, לנסות לנצח".

החלוץ התייחס גם לביקורת על אלי גוטמן: "אחרי כל משחק, גם טוב וגם רע, יש הרבה רעש מהתקשורת. אנחנו בתור שחקנים ואלי בתור מאמן צריכים לדעת איך לקבל את זה. אחרי המשחק האחרון כולם היו מאוכזבים, היו הרבה ביקורות. כולנו כאן עכשיו עם הפנים לבלגיה. אחריו נסכם".

על המצב הביטחוני אמר חמד: "כל שחקן, לפני שהוא שחקן כדורגל הוא אדם. לכולנו לא קל עם מה שקורה בארץ. נצטרך להתנתק לכמה שעות. אנחנו רוצים לשמח את המדינה בלי קשר. נצטרך לחשוב רק על כדורגל. נשמח לראות את הקהילה היהודית מגיעה לעודד".

הרכב משוער למשחק הערב: אופיר מרציאנו; אוראל דגני, טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש; בירם כיאל, שרן ייני, דור פרץ, טל בן חיים, ערן זהבי; תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully