וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "ההכנה לא באה לידי ביטוי מול קפריסין. תביאו מנהיגות"

המאמן שוחח עם שחקני נבחרת ישראל לקראת האימון המסכם בבלגיה (ג', 21:45) ושם דגש על הצד המנטלי: "צריכים להאמין שאפשר לנצח". אבטחה מקיפה סביב האצטדיון, צפו בדיווח מבריסל

קובי אליהו

ההכנות של נבחרת ישראל לקראת המשחק מול בלגיה מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 1) נמשכות. סביב אצטדיון המלך בודואן, שיארח את ההתמודדות, נרשמה רמת אבטחה גבוהה מאוד, כאשר נציגים של אופ"א הגיעו בשעות הבוקר למקום וערכו סיור וכך גם אנשי אבטחה, שהמליצו לישראלים לא להסתובב באזור.

הכניסה לאצטדיון קפדנית, הבלגים דורשים תעודות מזהות מהמבקרים וכלי התקשורת הורשו להיכנס רק לזמן קצוב. במלון בו שוהה הנבחרת, ערך המאמן אלי גוטמן אסיפה מקיפה ראשונה מאז הנחיתה בבריסל. אתמול, עם ההגעה למלון, ביקש גוטמן מהשחקנים לעשות הכל כדי להגיע ברמת מוכנות מקסימלית למשחק והיום כבר הגביר את ההכנות, כולל הקרנת קטעי וידיאו ערוכים ממשחקיה האחרונים של הנבחרת הבלגית.

גוטמן אמר לשחקנים: "ההכנה למשחק מול קפריסין הייתה טובה. גם מנטלית, בהגנה ובהתקפה. אבל במשחק זה לא בא לידי ביטוי. אנחנו צריכים לחשוב קדימה, למשחק הקרוב נגד בלגיה. תהיו חזקים ואל תוותרו, תביאו מנהיגות ואמונה חזקה. צריך להאמין שאפשר לנצח".

שחקן בנבחרת סיפר הבוקר: "היינו שמחים להגיע לכאן עם קצת יותר סיכוי. אתה רואה את השחקנים יושבים ומקשיבים, אבל האווירה היא לא אותה אווירה כמו אחרי הניצחון על בוסניה. אז חשבנו שאנחנו עם רגל וחצי בהצלבה".

הנבחרת תצא אחר הצהריים לכיוון האצטדיון, שם גם תקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות אלי גוטמן והקפטן טל בן חיים. גוטמן צפוח לפתוח עם שחקן הגנה נוסף על חשבון שחקן התקפה ובכך ישנה את המערך של הנבחרת לקראת המשחק. שרן ייני, שהגיע ישירות מהולנד, עשוי לפתוח וייתכן שגם אבי ריקן יזכה לדקות.

אצטדיון המלך בודואן בריסל בלגיה. איציק יצחקי,
אבטחה כבדה סביב האצטדיון/איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully